+++
~T~
"Hayır yani ben anlamıyorum bir kravat daha kaç kere kaybolabilir?"
Namjoon hyung sinirle kravatını ararken elimde salladığım Sojudan bir yudum daha aldım.
"Acaba uykumda mı yedim ki?"
"Senin yemediğin bir şey yok zaten hyung, eğer yediysen şaşırmam."
Seokjin herkesin doyup kalktığı sofrada oturmaya devam ediyordu Çoktan hazırlanmıştı, bu yüzden rahattı. Ben de kahvaltıdan sonra ilk hazırlanan olmuştum. Hoseok, Jimin, Jungkook ve Yoongi odalarındaydılar; hâlâ hazırlanamamışlardı.
"Ah, Tanrım!"
Namjoon sonunda kravatını buldu ve hemen taktı. Seokjin yemeğini bitirdiği zaman diğerleri de hazır bir şekilde geldi. Heyecanlandım.
Bugün küçük gruplara ayrılacaktık ve beraber pratik yapmaya başlayacaktık. Lalisa bir şeyler saklıyordu, çok gizemli bir kızdı ve gizemli şeyler beni her zaman daha çok tahrik ederdi. Onu çözecektim, ne kadar kaçarsa kaçsın.
***
"Grupları kararlaştırdık ve bir liste hazırladık."
Büyük ekrana baktığımda gözlerim Lalisa ile ismimin beraber olduğu bir grup aradı.
1. Grup
Jimin
J-Hope
Suga
Lisa2. Grup
Jin
Jungkook
RM
Jisoo3. Grup
V
Jungkook
Jimin
Lisa4. Grup
Seokjin
Suga
RM
Jennie5. Grup
Jungkook
V
J-Hope
RosèLalisa ile aynı grupta olduğumu görünce yüzümdeki sırıtışa engel olamadım. Beraber şarkı söyleyip dans edecektik... Kafamı yavaşça ona doğru çevirince göz göze geldik, bakışları sertti.
Bang başkan "Listeyi incelemeniz bittiyse," deyip Yang Hyun-Suk'a doğru döndü ve hafifçe gülümsedi. Hyun-Suk da karşılık verip konuşmaya başladı.
"Comeback için Haziran'ı düşünüyoruz o zamana kadar iki şarkı çıkaracağız. Biri BangtanPink işbirliği için, diğeri ise HopeLiceMin işbirliği için."
Lalisa ve Jimin'in ağzından bir "Ha?" sesi çıkarken Hoseok "Yeeey!" diye bağırarak ellerini çırptı. Odadaki herkes Hoseok'a gülerken Lalisa "Üç kişilik bir işbirliği mi?" diye sordu.
"Aynen öyle Lalisa. BangtanPink işbirliği dışında bir de üç kişilik HopeLiceMin işbirliği yapılacak. Bunun için şimdiden çalışmalara başlayacağız ama siz şu anlık sadece beraber dans ederken uyumlu olmak için pratik yapacaksınız."
Herkes birbirine bakarken Bang başkan "Tepkileri inceledik ve incelemeye devam da ediyoruz. Olumlu tepkiler olumsuzlardan daha fazla, linçleyenler sadece oppacılar ve antiler. K-Pop'la ilgilenmeyenler bile mutlu, bu fırsatı iyi değerlendirmeliyiz. Instagram üzerinden etkileşim vermeye devam edin, yakında BlackPink'te Weverse'e girecek." diye içimizi rahatlatmaya çalıştı.
***
~L~
Toplantının sonunda sözleşme imzaladık ve işbirliği resmileşmiş oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐅𝐮𝐧𝐤𝐲 | 𝐓𝐚𝐞𝐋𝐢𝐜𝐞
Fanfic"Bana doğruyu yanlışı öğretecek kimse yoktu! Kimse bana 'Yapma, bu suçtur!" demedi, ben yaptım 'Bu yaptığın suçtur!" dediler! Üzgünüm, artık masum değilim." *** 𝐋𝐚𝐥𝐢𝐬𝐚 𝐌𝐚𝐧𝐨𝐛𝐚𝐧 ✘ 𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 •Düz Yazı• | ᴡʀɪᴛᴛᴇɴ ʙʏ ©ʏᴀᴢᴀʀᴄɪᴋ...