11. Fejezet

39 4 2
                                    




Hazaértem,és épp a spagettimet falatozgattam,mikor a telefonom új értesítést jelzett.

Seggfej:5-re ott vagyok érted!

Charlotte:Na azt felejtsd el. Nem randizok gyökerekkel:)

Seggfej: :)

5felé járhatott,és már épp sötétedett mikoris furcsa zajokat kezdett kiadni az ablakom. Mintha valaki dobálná... A megérzésem nem csalt:(: Minden napom csábító elrontója dobálta az ablakom egy nagy mosoly kíséretében..

-Mi a francot keresel itt?-

-Had gondolkozzak...Téged?!-vigyorgott

-Mondtam,hogy nem megyek veled sehova.-

-Én meg azt mondom,hogyha nem jössz le 10 percen belül,akkor én megyek fel-vigyorgott

-Biztos vagyok benne,hogy anyukád imádni fog-kacsintott rám.

-Seggfej-

-10 perc és lent vagyok,csak maradj ott-mondtam.

-Én a helyedben pontos lennék-mondta.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10 perc múlva már Aaron autójában ültünk.

-Ha már akaratom ellenére elráncigáltál kényelmes kis hajlékomból,akkor lennél szíves elmondani merre megyünk?-kérdeztem,bár sejtettem a választ.

-Álmaidban Csipkerózsika-nézett rám és villantotta meg 1000wattos mosolyát.


15 perc múlva leparkoltunk a vidámpark előtt.

-Készen állsz?-kérdezte. Kicsi koromban nagyon-nagyon szerettem a vidámparkokat,de egyre nagyobbak lettünk,majd egyszercsak eszünkbe sem jutott.

-Naná! Imádom a vidámparkokat.-mondtam.

-Akkor induljunk.-kacsintott rám,majd összekulcsolta ujjainkat. Először nagyon meglepett.Ismeritek azt az érzést, hogy ,,pillangók jelentek meg a gyomromban?,,Hát én most pont azt éreztem.

Már mindent végig jártunk 1 kivételével. Az Óriáskerék. Irtózom a magasságtól,de sejtettem,hogy az sem maradhat el Aaronnal.

-Na gyere.-húzott maga után.

-Aaron én irtózom a magasságtól!-mondtam neki.

-Ha velem vagy semmitől nem kell félned-mondta amitől megdöbbentem. Nem tudtam mit válaszoljak,ezért félénken rámosolyogtam.

Elindult a kerék.Aaron megfogta a kezem.Én a félelem miatt egyre jobban szorítottam a kezét.Elmosolyodott majd átölelt.Nagyon jól esett.

-Ne félj.Meglátod gyönyörű lesz fent.-bíztatott.


Mikor a tetején jártunk maga felé fordított majd megcsókolt..

Visszacsókoltam. Csak úgy izzott köztünk a levegő. A csók végeztével mindketten mosolyogtunk,majd körülnéztem.

-Nahát! Ez tényleg gyönyörű- mondtam.

-Tudtam,hogy tetszeni fog.-mosolygott.


A hazafelé vezető út csendesen telt. Nem kínos,inkább kellemes csendben.

A házunkhoz érve megköszöntem neki a mai napot,majd búcsúzóul egy csókot nyomott az arcodra.

A szobámban olyas-valakit pillantottam meg akire nem számítottam volna. Mariannt.

-Hát te?-kérdeztem tőle meglepetten.

-Charlotte,én sajnálom,hogy egy bunkó paraszt voltam veled.Szükségem van a legjobb barátnőmre, Akármennyire bolond,és akárhány hülyeséget csinál.

-Jaj te. Úgy szeretlek Mar.-

-Én is téged Aranyhaj-/Igen,a szőke és hosszú hajam miatt mindig is Aranyhajnak hívott./

-Na és mesélj. Mi történt veled,míg nem beszéltünk?-kérdezte.

Elmeséltem neki mindent szóról szóra,és végre megkönnyebbültem,hogy elmondhattam valakinek.

-Kéépzeld. A jövő héten egy új lány és új fiú csatlakozik az osztályunkhoz.-mondta.
_________________________
Sziasztok<3
Ez a rész kicsit rövidebb lett de igyekszem a következőt hosszabbra írni!
Igyekszem majd hozni az új részt!:)
~R<3

Segítség,szerelmes vagyok!Where stories live. Discover now