Taehyung örömteli volt Jiminnel való találkozása után. Éppen első barátját szerezte Helville High-ben. Jimin nagyon kedvesnek tűnt, és ez a tény több mint boldoggá tette Taehyungot, mert mindazok az emberek, akikkel addig találkozott ebben az iskolában, inkább kegyetlen volt.Először is, Jimin nem hívta buzinak. Taehyung kezdte visszaszerezni abból a reményből, amelyet elveszített. Talán mégiscsak képes túlélni ezt a pokoli helyet.
Vagy talán nem.
Taehyung mosolya azonnal eltünik, amikor meglátja, hogy melyik osztályba megy. Bibliatanulmányok. Milyen csodás! Taehyung elmehet egy olyan osztályba, amely azt mondta neki, hogy meleg, az azt jelenti, hogy az ördögökhöz tartozik.
Taehyung lépéseivel valamivel kevesebbet pattant be a bibliatanulmányok tantermébe. Maga az osztályterem kellemesnek tűnik. Élénk, szemet gyönyörködtető színei örömmel tölti el. De a küllem megint megtévesztő lehet.
Taehyung megállítja a tanárt, egy középkorú nő, aki vidám arckifejezéssel. Felnéz Taehyungra, és elmosolyodik: -Ó, biztosan te vagy az új tanulónk. Taehyung, igaz?
Taehyung bólint, és tovább lép az osztályba. Észreveszi, hogy itt az elsõ hallgatók egyike.
- Nos, örülök, hogy megismertelek, Taehyung kedves. A nevem Ms Song.
Taehyung félénken mosolyog a tanárra. - Foglaljon helyet kedves, az óra néhány perc múlva elkezdődik.
Taehyung bólint, mielőtt egy asztalhoz indulna, amely reményei szerint nem ül ott senki.
Kinéz az ablakon, szeme az égen virágzó felhőkre szegeződik. Reméli, hogy a sötét felhők az csapadék jelei. Taehyung szereti az esőt. Csak megtalálja ezt a megmagyarázhatatlan derű érzést, amely a víz földre zuhanásával jár.
Amint Taehyung elmerül az időjárással kapcsolatos gondolataiban, a tanárnő, Song asszony megköszörüli a torkát, hogy mindenki figyelmét felkeltse.
-Kezdődik az óra , üdvözöljük a bibliatanulmányoknál. Remélem, mindannyian élveztétek a pihenést, és felfrissültek és készen álltok a munkára . Amiről a bibliatanulmányokban beszéltem utoljára ...
Taehyung azon kapja magát, hogy nem érdekli a tanár szavai, fekete íriszei elvándorolnak a teremben. És ekkor veszi észre. A feketehajút az osztályterem túlsó végén ül. Jeon Jungkook.
Csak szerencse, gondolja Taehyung. Egy másik osztályba vele, és ami még jobb, történetesen bibliatanulmányok.
A homoszexualitás bűn; ft homofób szobatársam és én, a kis szekrényes meleg fiú.
-Idén egy projektet állítottam össze mindenki számára. Csinálnotok kell egy ppt a homoszexualitásról.
Erre felfigyelt Taehyung.
-A homoszexualitás eredetének mélyreható elemzését szeretném a Biblia nem megsértésével együtt. Szép, tiszta képeket szeretnék, kérem,legyen átlátható. Kilenc hét múlva ezt be kell mutatni. És ne aggódj, mivel tudom, hogy ez sok munkának tűnhet, párosmunka az egyik sztálytársatokkal, mindketten együtt fogjátok bemutatni, de egyenként megjelöllek a bemutató képességeteken.
Taehyung keresztbe teszi az ujjait, a szívét, a lábujjait, még a fenekét is összeszorítja, imádkozva, hogy kedves valakivel működhessen együtt. Az utolsó dolog, amire szüksége van, egy prezentáción kell dolgoznia valakivel, aki szemétként kezeli.
-A párokat én választottam - ez több nyafogást és nemtetszés nyögését vált ki az osztályból. Ms Song kuncog, -istenem, mind olyan gyerekesek vagytok. Tudnotok kell, hogyan kell olyan emberekkel dolgozni, akikkel esetleg nem vagy nagy barát, ez egy fontos életismeret.
Az osztály fecseg, némán átkozza a tanárt tetteiért. Taehyung aggódva várja, hogy ki lesz a párját.
- Luckas és Noku, Brendon és Jin Young, Hoseok és Taehyung ...
Taehyung keresgél az osztályban, és megpróbálja kideríteni, ki ez a Hoseok gyerek.
- Ms, Hoseok órarendje megváltozott , így már nem jár ebbe az osztályba. Egy gyerek hátulról szólt.
-Ó, valóban?- Ms Song megnézi a papírjait, kissé összeráncolja a szemöldökét, mielőtt néhány dolgot végezne. - Hát akkor, Taehyung kedves, mehetsz Jungkookkal, páratlannak akartam őt, de most úgy tűnik, hogy erre nincs szükség.
Taehyung szeme elkerekedik. Jól hallotta? Ez nem történhet meg, dehogyis! Taehyung lassan megfordul, hogy a holló szemébe nézzen. A fiú vigyorogva bámul rá, ami miatt aggódó borzongás fut végig a hátán.
-Oké osztály, most, hogy mindannyiótokat összeállítottam, elkezdhettek gondolkodni azon, hogyan akarjátok feladatot csinálni. Ez nem osztályon belüli feladat, és nem engedem meg, hogy az osztályban végezzetek semmilyen munkát.
~
Taehyung kilép az osztályteremből, kissé meggyalázva. Hogyan fogja túlélni egy teljes projektet a homoszexualitásról Jeon Jungkookkal?
A kék hajú fiú lassan vonul végig a folyosón, és nem maradt energiája a normális járáshoz. Kinyitja a szekrényét, és megpróbálja betenni a könyveit, amikor hirtelen valaki kikapja a könyveit a kezéből.
Felnéz, és az első naptól kezdve megtalálja azt a szőke hajú fiút. Yoongi? Yoongi.
Aggódik, amikor a szőke fenyegetően bámul rá. -Ó, sajnálom, ez a te könyved? Nem jöttem rá - mondja gúnyosan. - Nos, tessék.
A fiú a feje fölött tartja a könyvet, távol Taehyungtól. Taehyung ugrik és megpróbálja elérni, de nem sikerül. - Kérlek, add v-vissza a könyvemet.
Yoongi kacsingat, híva csoportja figyelmét. A fiúcsoport előrelép, egy ismerős fekete hajú is ott van.
- Fiúk mit gondoltok, vissza kellene adnunk neki a könyvet? - kérdezi gúnyosan Yoongi.
Egy barna lép előre Taehyung elé. - Csak akkor, ha ez a buzi elérheti.
Taehyung el akar hervadni a szavaktól, bármi másra vágyna, csak éppen ne ott állna.
- K-kérlek, add csak vissza a k-könyvemet.
A csoport nevetésbe tör. Körbeáljak Taehyungot, hogy elrugaszkodjon, és megbotlik a kemény padlón végzi. Nevetésük felerősödik, amikor meglátják fájdalmas arckifejezését.
Yoongi leguggol, hogy egy szinten legyen a kék hajúval. - Vissza akartad kapni a könyved? Nos, tessék.
Taehyung rémülten nézi, ahogy a szőke széttépi könyvének minden egyes oldalát, és hagyja, hogy az oldalak a padlóra essenek mellette.
A fiú csoport kuncogni kezd Taehyung arckifejezésén.
- Úgy néz ki, hogy jó ütésre van szüksége ahhoz, hogy kivédje sokkját. Egy fiú javasolja hátulról.
A többiek egyetértően bólogatnak, de egy határozott hang megállítja mozgásukat. - Nem, azt hiszem, ez mára elég, egyelőre nem akarjuk megölni - mondja Jungkook vigyorogva.
A megegyezés kórusa átterjed a csoporton, mielőtt mindannyian elvonulnak, nem pedig mielőtt Taehyung egy-két rúgást kapott távozásukkor. Taehyung gyorsan feláll, figyelmen kívül hagyva a testén átütő fájdalmat. Észreveszi az összes kíváncsi és mulatságos tekintetet, amelyet a többi diák irányít rá, és nem akar mást, csak azt, hogy a föld egészben elnyelje.
Csak a második napja van itt, a Helvile High-ba, mégis itt van Taehyung, aki már megkérdőjelezi a túlélési esélyeit ebben a pokollyukban.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐻𝑜𝑚𝑜𝑝ℎ𝑜𝑏𝑖𝑐 𝐻𝑖𝑔ℎ- TAEKOOK [fordítás]
RomansaWriter: TaekmyKook Egy iskola ami tele van Homofóbokkal... És ebben a homofóbokkal teli iskolában Taehyung kétségbeesetten próbálja rejteni szexualitását. Végül is melegnek lenni egy olyan iskolába ami tele van homofóbokkal, nem igazán előnyös. De...