Prolog

147 18 2
                                    

Młody chłopak postanawia poszukać swojego zaginonego przyjaciela, którego nikt nie widział od roku. Czeka go dość długa droga, ale nie poddaje się.

Poszukiwacz ma jasne oraz krótkie blond włosy. Przyjaciele nazywają go Clay, za to obcy Dream. Prawie cały czas nosi ciemnozieloną bluzę. Przy sobie zazwyczaj ma nóż ponieważ mieszka w bardzo nieciekawej okolicy. Od półtora roku wynajmuje mieszkanie ze swoim kuzynem Will'em. Mają plany przeprowadzić się do siostry Will'a czyli Nikity. Dream pracuje w małej knajpie. Choć bardzo chce się zwolnić to wie, że nie może bo nie znajdzie innej pracy. W tej knajpie poznał swojego zaginonego przyjaciela George'a. Wszyscy już zapomnieli o tej sprawie oprócz Dream'a. Nie tracił nadzieji od parunastu miesięcy i codziennie starał się poszukać jakiś poszlak. Czasami pomaga mu w tym Will, który kiedyś pracował jako policjant.

Za to George, który nawet nie wiadomo czy żyje wyglądał jak piętnastolatek.  Brunet, który nosił okulary w chudej oprawie. Drobna sylwetka, na której prawie zawsze leżały bluzy Dream'a. Mieszkał razem z Will'em i Clay'em. Niestety George był dość często poniżany przez klientów. Raz nawet ktoś specjalnie wylał na niego kawę, ale za każdym razem Dream reagował i wtedy wyrzucał takich klientów. Byli dla siebie jak bracia do czasu.

Pewnego dnia George został sam w domu. Była około dwudziesta druga, a Dream i Will byli w pracy. Gdy kładł się spać usłyszał głośny hałas zbitej szyby. Wyskoczył z łóżka i szybko zamknął drzwi do sypialni i zadzwonił do Dream'a. Niestety ten nie zdążył pomóc chłopakowi i gdy wszedł do domu zauważył, że George'a nigdzie nie ma. Do dzisiaj sądzi, że to jego wina.

–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–
Cześć! Więc o to mój już drugi ff, który mam nadzieję, że się spodoba. Niestety nie wiem czy będzie krótki czy nie. Jeśli prolog się spodobał to zostaw gwiazdkę aby więcej osób zobaczyło moją książkę. Do zobaczenia! ♡

𝘬𝘪𝘥𝘯𝘢𝘱𝘱𝘦𝘥 // 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮𝘯𝘰𝘵𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz