Když řekne tyhle slova, projede mnou vlna vzrušení. Myslím že vím jak mě chce odměnit. Lehce mi nakloní hlavu a rty se přisaje na můj krk. Zakňučím když mi kůži skousne. Své ruce putují k mým prsou. Mé bradavky si vezme mezi prsty a začne si snimi hrát. Koušu si ret abych nevzdychala na celou koupelnu. „Co to je maličká? " sykne a bolestivě bradavky zmáčkne.
Tentokrát se vzdychu neubráním. „Dad-dy" vyjde mi z úst. Přestane, prudce dýchám. Jednou rukou pomalu jede k pupíku a pak níž. „Roztáhni trošku nožky " zašeptá, projdeme mnou ten známý elektrický výboj. Lehce se zatřepu a uposlechnu.
Zakňučím když se prstem dotkne mého klitorisu. Pomalu začne kroužit.
Pane bože! Jemně a mučivě pomalu opečovává můj klitoris. Kňučím čím dál víc. Já se snad zblázním. Hlavu si opřu o jeho rameno.
„Krásně kňučíš, prdelko. Jak budeš kňučet teď "
„Dad-dyyy" vzdychnu hlasitě, když do mě vrazí jeden prst. „Kurva, ty jsi tak úzká babe " sykne mi do ucha a políbí mě na krk. Začne prstem přirážet, druhou rukou si hraje s bradavkou a přitom mě líbá na krk. Kňučím a vzdychám víc a víc. Vyjeknu když do mě vrazí i druhý prst. Díky tomu jak jsem byla vlhká mu to nedělalo žádný problém. Ale trochu to bolí ale jen trošičku. Mučivě pomalu začne prstama hýbat. Bože, myslím že když bude pokračovat tak se za chvilku zblázním. Občas zrychlí ale pak zase zpomaluje aby oddálil moje vyvrcholení. „Achh" lehce mě za bolí když začne přirážet rychle a tvrdě.
Cítím že už budu a on to ví taky. „Udělej daddymu radost " zašeptá a skoukne mi lalůček. Vykřiknu slastí.
V podbříšku se mi rozhléhají křeče které stávají intenzivnější. On ale nepřestává. Myslím že se za chvilku zblázním. Křeče jsou silnější a intenzivnější. Lehce sebou trhám v křečích. „Dad-dy" Kňučím. Místo toho aby přestal ještě zrychlí. Ty křeče jsou silné a já sebou cukám. Nehty mi lehce zaryvám do noh, co mu asi nevadí. Silně přiráží a bolestivě mačká bradavku. Já se snad!
„Daddy!! " Vykřiknu když se udělám po druhé. Nakonec ze mě vyndá pomalu prsty. Udýchaně se k němu přítulým. Jsem spokojená a unavená. Tohle bylo pro mne nové, nikdy jsem se neudělala dvakrát za sebou.
„Šikovná" pronese a políbí mě. „Děkuji Daddy " usměji se šťastně.„Teď si tě daddy umyje " vezme houbičku a začne pomalu jezdit po mém těle. Pak mi umyje vlasy. Užívám si každý jeho dotyk. Užívám si každou chvíli sním. „Ven šup" poslušně vylezu, podá mi dva ručníky a třetí si obmotá kolem pasu. Do jednoho zabalím své tělo a do druhého své vlasy. Kapky vodu mu stékájí po rukách, po hrudníku po jeho bříšku. „Copak Kotě? " zvedne pobaveně jedno obočí. Nic neřeknu a obejmu ho, přičemž mi spadne ručník. Ale to mi je teď jedno. Cítím se v jeho objetí v bezpečí a šťastná. „Máš klásné bříško daddy" zažvatlám a dám mu malou pusinku na břicho.
„Kurva babe " uleví si a skoukne si ret abych řekla pravdu bylo to strašně sexy. „Šupej se obléct nebo se neudržím" sykne. Možná chci aby se neudržel. Dám mu další pusinku ale tentokrát na jeho bradavku. „Kotě! Neprovokuj! " sykne a přísně se na mě podívá. Tohle mě ještě víc povzbudí a tak mu dám další pusinku.
Tvrdě mě chytne za vlasy, zatáhne tak abych mu viděla do obličeje. „Prdelko neser nebo tě omrdám hned" řekne už pořádně nasraně. Dobře už ho srát nebudu. Radši nahodím omluvný výraz a on mě pustí. „šmaruj se obléct do spodního prádla pak na mě počkej"
Usměje se a odejde jen v ručníků z mistostni já si vezmu ten svůj a odejdu do svého šatníku, usuším si vlasy a obleču si spodní prádlo.
Přesně když si zapínám podprsenku, vejde už oblečený James. Měl na sobě černý oblek, u bílé košile měl rozeplej poslední knoflík. Černé kalhoty samozřejmě. Chvíli pátrá v mém šatníku. Pak vytáhne černou sukni a rudý crop top s dlouhým rukávem.Řasenku, pudr, rudá rtěnka. Vlasy si dám do dvouch culíčků a ve předu nechám dva pramínky podél obličeje.
Na krku mám modřiny a pár kousanců. Rány na obličeji nejdou už vidět. Tentokrát zvolím černé Vansky a černá ouška. „Baby girl pojď jsem " zavolá mě James. Vyjdu ze dveří, zvedne pohled od mobilu a zasekne se. „Kurva" olízne si rty. „Moc ti to sluší koťátko " udělá tři kroky ke mě.
„Pojď musíme jít, máš tam nedočkávého Brášku a Jeremyho" ruku položí na mé záda. Lehké zatlačení mi řekne že mám jít....„Maličká, nebudeš pouštět mou ruku ano!? " nařídí mi. Nemám obojek, došlo mi to až teď. Vlastně se mi ani nikam nechtělo jsem nějaká unavená. „Daddy já nemám obojek" řekne, zhluboka se nadechne. „Zvládneš to i po tom co se stalo s tím kryplem " poslední slovo zavrčí. Je tak rostomilý když se stará. „Zvládnu Daddy" obejmu ho. Pohladí mě po vlasech a z auta vytáhne vodítko a obojek. Nasadí mi ho. „Jsi odvážná " políbí mě a připne mi řetázkové vodítko k obojku. Jdeme předem což se trochu divím jelikož James chodí zadem když je otevřeno. Bodyguard stojící před vchodem nás pozdraví a pustí nás dovnitř. Do uší mě praští hlásitá hudba. Ale v klubu skoro nikdo není. Vidím Brášku, Lukase, Adama, Richieho, Willa, Thomase a dva další muži či kluci tak ve věku Richarda.
Jeden má hnědé vlasy v drdolu a druhý má špinavě blond vlasy vyčesané nahoru, oba mají lehké strnište. Poslušně Sklopím pohled a nasleduji Jamese, směrem k nim.
Odepne mi vodítko. „Kdyby ti ten obojek byl nepříjemný řekni, sundámeho " zašeptá a vodítko si strčí do kapsy. „Ano Daddy" usměji. Bože, myslím že se rozteču nad jeho starostlivostí. „Lilian " bráška si mě vezme na ruku. „Ahoj" dám mu lehkou pusinku na tvář, nedělalo mi to problém protože jsem byla konečně ve stejné úrovni jako on. „Zlato ahojky" objeví se tu Jeremy. „Byla jsi hodná? " zvedne jedno obočí. „Byla hodná" odpoví za mě James a usedne vedle Richarda. „Tak pojď semnou " řekne a natáhne ke mě ruku. Bráška mě pustí na zem a já se chytnu Jeremyho. „Kelímek a udělej si nějaké pití" řekne, jupiiiiiiii. „Děkujuuuu " obejmu ho a začnu vodkou a skončím u ledové tříště. „Mňamka" napiju se.
Jeremy stlumil hudbu aby mohl i z poza baru odpovídat klukům.
Za poslouchám se, o čem diskutují.
Taky jsem zjistila že drdol se jmenuje Liam a Bude tu pomáhat Jeremymu jelikož otevírá další místnost která se teď opravovala takže se sem vejde kolem 400 lidí. A blonďák se jmenuje Joe a bude tu dělat ochranku.
„Co třeba nějaké nové pití? Mladí hodně chlastají" navrhne pobaveně bráška. „Jo ale jaké?" řekne Lukas.
Jeremy se dívá na seznam pití co tu má v nabídce. „Nic mě nenapadá " uchechtne se. Nikde nevidím třeba bílýho rusáka, teleport či železo betonového Rumburaka. „Co třeba bílej rusák, teleport či železo betonový rumburak " pipnu celkem potichu ale podle jejich výrazu to slyšeli všichni. „Tak to neznám " řekne pobaveně Jeremy. A ostatní se k němu přidají......
ČTEŠ
Ano, Daddy
RomantizmROZEPSÁNÝ PŘÍBĚH „Buď jen moje. Moje láska, moje nejlepší kamarádka, moje kitten, moje přítelkyně, moje důvěrnice, moje opora, můj úsměv na tváři. Buď jen moje " „Jsem jen tvoje" „Čí jsi maličká? " „Jsem tvoje Daddy"