Kapitola 34

40 5 0
                                    

Domů jsem přišla celá vyřízená. 

,,Vypadáš jak mrtvola." řekl Hyung-soo a já ho probodla pohledem ,,Zkus si to sám." řekla jsem otráveně a on se jen zasmál. 

,,Půjdeš se se mnou dívat?" zeptal se a já jen zakroutila hlavou ,,Budu ráda pokud se osprchuju a dojdu do postele." řekla jsem a on se usmál.



Ráno mi začal zvonit mobil, který nás oba probral.

 ,,Sakra kdo ti volá v šest hodin ráno?!" štěkl Hyung-soo a já se podívala na mobil ,,Min-hee." řekla jsem.

,,Kdo?" zeptal se ,,To je jedno." řekla jsem a zvedla se. 

,,Ahoj!" řekla Min-hee, když jsem jí zvedla mobil ,,Ty voláš vždycky v tak úžasnou dobu." řekla jsem ironicky a vyšla na chodbu. 

,,Proč? Copak tam děláš?" řekla perverzně ,,Bože Min-hee, mám tu šest ráno, co bych mohla tak dělat." řekla jsem otráveně. 

,,Promiň, ale nemohla jsem teď volat, ale už mám prázdniny, ty taky ne?" řekla ,,Jo." odpověděla jsem. 

,,Kdy teda přijedeš?" zeptala se ,,Co?" řekla jsem nechápavě ,,Tak na Vánoce, když babičku máš pryč, budeš u mně ne?" řekla ,,Nedomlouvaly jsme se." 

,,No a? To je snad samozřejmost, to tam budeš jako sama?!" vyjekla na mě ,,Ne, už jdu někam." řekla jsem ,,To nemyslíš vážně! Těšila jsem se, že tě uvidím." řekla naštvaně. 

,,Nechtěla jsem se vnucovat a stejně bych tam nemohla být celé prázdniny a domů bych fakt nechtěla." řekla jsem chladně. 

,,Bože... zas kvůli mámě? Zas tak hrozná není." řekla a já se jen zasmála ,,Děláš si srandu?! Myslela jsem, že za tu dobu co jsme kamarádky už víš, jak na tom jsem." řekla jsem naštvaně, ale i zklamaně. 

,,Tss ty?! Ty jak na tom jsi?! Protože já se mám úžasně co!" vyjekla ,,Vážně to chceš porovnávat?!" řekla jsem a krev ve mně začala vařit. 

,,Min-hee pojď!" slyšela jsem, jak na ní někdo volá ,,Musím už jít, zklamala si mě s tím." řekla upřímně a típla to. 

Bože jak ona může porovnávat její situaci s mojí... opřela jsem se čelem o zeď. 

,,V pohodě?" vyšel z pokoje Hyung-soo ,,Jo." řekla jsem a vtrhla dovnitř ,,S kým jsi mluvila?" zeptal se ,,S kamarádkou." řekla jsem a šla do kuchyně chystat snídani. 

,,Moc to tak neznělo." řekl a podíval se na mě ,,Jen jsme se chytly." vysvětlila jsem a věnovala se dál snídani. 

,,Jestli si chceš o tom promluvit, tak říkej." řekl a začal jíst. 

Podívala jsem se na něj ,,Co? Nemůžu s tebou mluvit o tvých problémech?" řekl uraženě ,,Můžeš, ale nemusíš se o to zajímat." 

,,Ale já chci." řekl s poloúsměvem.


---


,,Takže tak." řekla jsem po dlouhém vysvětlování Hyung-soovi o mě a Min-hee. 

,,Takže vlastně je to rozmazlená bohatá holka, co má jen její máma nového přítele a ona to nezvládá." řekl zkráceně ,,Přesně." řekla jsem a začala uklízet po snídani. 

,,Ještě jsem neslyšel tvůj příběh." řekl a já se zarazila ,,Není o co stát." řekla jsem a šla do koupelny ,,Jdu se převléct a půjdeme." oznámila jsem mu. 

,,Kam?" podivil se ,,Uvidíš." řekla jsem tajemně a zmizela v koupelně.

Výměnná studentkaKde žijí příběhy. Začni objevovat