7:00 сутринта
Юнги се събуди рано за да може да се оправи на време за новата му работа като фризьор . Направи си сутрешнете рутина , облече се , закуси и тръгна за работа .
в салона
7:50 часа
(Ю-Юнги,Д-Джин,Н-Намджун)
Д-Добро утро Юнги! Отваряме след 10 минутки затова можеш да пиеш едно кафе .
Ю-Добре благодаря .
Юнги POV.
Това беше шефа ми Джин той и неговото гадже Намджун държат този невероятен салон . Аз от малък исках да стана фризьор . Винаги ми се е струвало забавно . Да правя прически,да боядисвам коси и др. Голям съм късметлия че успях да завърша колеж за фризьори ( нз как наистина се нарича тва ✋🏻) и да започна работа като такъв .Изпиш си кафето и отворихме .
13:00
Докато Юнги чакаше нов клиент да дойде едно момче влезна в салона . То ня беше много висок с пастелно розова пола , затъпка в нея розова тениска,една розова раничка и едни слънчеви очила с розови рамки във формата на сърца.
(Дж-Джимин)
Дж-Здрасти~!
Каза той слагайки очилата си на главата ( дано да знаете кякво имам на предвид )
Д-Здрасти Джимин! От доста време не си идвал тук .
Дж-Да и затова дойдох !
Н-Искаш ли днес да си при новия ни фризьор Юнги ?
Каза посочвайки Юнги.
Дж-Юнги? Звучи перфектно ! Съгласен съм !
Д- Чудесно ! От начало може да е мляко студен но от вътре той много сладък човек .
Джимин свали очилата си и ги остави в раницата си а раницата я остави на диванчето което беше до входа. Юнги тръгна към мястото където се мият косите ( нз и тва как се казва).Джимин го последва (после сяда на тва нещо на което се мие косата ) . Юнги започна да мие косата на Джимин .
Дж-Юнги нали ?
Ю-Да.
Дж-На колко години си ?
Ю-На 22.
Дж-Аз съм по малък от теб
Джимин се засмя леко .
Дж-Аз съм на 20. Може ли да ми боядисаш косата в розово ?
Ю-Да разбирасе .
(После Юнги боядисва косата на Джимин и му права причска)
Дж-Ехааа много ми харесва !
Джимин се радваше като малко дете на бонбон .
Юнги не се здържа и той се усмихна леко.
Ю-Радвам се че ти харесва .
Дж-Ето ми номера ако искаш някой път да излезнем !
Джимин си извади едно лисче и химикалка от раничката си и си написа номера и го даде на Юнги . После даде парите за боядисването и прическата на Намджун .Джимин си сложи сладките слънчеви очила и раничката на гърба .
Дж-Чао чао~!
Д,Н-Чао!
След работния ден Юнги
В къщата на Юнги
Юнги POV
Ох изморих се . Сега ще вечерям и после щи измисля какво да правя.
Юнги си направи рамен и извади малко кимчи от хладилника . След като се наяде той се изкъпа се , облече си една тениска и легна да си почива .
Юнги POV
Дали да звънна на Джимин ? Беше много мил и сладък . Какво приказвам ? Аз не бих казал нещо такова ! И то на момче . Но все пак тови си беше истина . Мисля да му звънна !Това е новата ми история ! Дано да ви е харесало как е станало за сега . Чао💜💜💜