"Bir daha bu kıza dokunursan seni öldürürüm."
Barış'ın dediği şeyle kaslarım havalandı ve gözlerim hafif irileşti. Neydi şimdi bu? Abim bileğimden tutup beni arabanın ön koltuğuna oturttu. Abim sürücü koltuğuna geçerken Burak ve Barış da arkaya geçti. Kimse konuşmadan yola koyulduk. İlk barışın evinin önüne geldiğimizde Barış' la vedalaşıp arabadan indi. Burak'ı da aynı şekilde bıraktık. Abimle hiç konuşmadan eve geldik. Tek bir kelime bile söylemeden arabadan indi. Bende inince arabayı kilitledi eve doğru yürürken. Ona göz devirip bende eve girdim. Tam merdivenlerden odama çıkıyordum ki abimin sesini duydum.
"Aç mısın?"
"Evet."
"Ne söyleyim?"
"Kafana göre takıl."
"Hamburger yer misin?"
"Yerim ama 2 tane alsana bana."
"Ayı."
"Ne ya açım açç."
"Tamam kızım bir şey mi dedik."
"Tamam bende masayı ayarlıyım." masaya tabak ve bardak koyduktan sonra salona geçip televizyonun karşısına oturdum. Tabi ki de televizyonu açmadım. Telefonumu açıp instagram da dolandım. Zil çaldığında gözlerim kalp şeklini aldı. Abim elinde yemeklerle mutfağa geçerken bende arkasından mutfağa koştum. yemeklerimizi yerken ikimiz de film izledik. Yemeğimiz bittikten sonra abim telefonunu alıp bana göz kırptı ve mutfaktan def olup gitti. Ben arkasından söverken o gülerek merdivenleri çıktı. Eh bende mecbur mutfağı topladım. Mutfak işi bittikten sonra odama çıkıp uyudum. Yarın okul vardı ve Enes de geliyor.
...
Alarmın sesiyle uyanıp yatakta oturur pozisyon aldım. Alarmı kapatmadığımı anlamam uzun sürmedi. Kapatmaya da niyetim yoktu. Şarkıyı söyleyerek dolabımın önüne geçtim ve kombinimi hazırladım. Siyah tabi ki de🖤. İşlerimi bitirdikten sonra abimin odasına gittim. Uyuyordu tabi ki de. ''Abii! Uyan okula gidiyoruz hadi.''
''Hı hı.''
''Ne hı hı. Uyansanaaaa!''
'' Ya tamam kızım uyandım hadi git üzerimi giyincem.''
'' Yataktan kaltığını görmeden gitmem bir yere.'' abim çeneme dayanamamış olucak ki uyandı ve dolabının önüne geçip kıyafet aldı. Bende daha fazla burda durmayıp aşağı indim.
Son iki ders dayanabilirim. Çok yoruldum bu gün. Alla sen bir insan hastaneden yeni çıkınca neden okula gelir. Hem Enes'in tavrını çözemedim hem de okula gelme amacını çözemedim. Tavrı ne diye sorucak olursak. Başıma gelen olayı Burak tabi ki anlattığı için Enes ortalığı ayağa kaldırdı. Ama neden? Hadi hayırlısı bakalım. Bir an önce derslerin bitmesini istiyordum. Çünkü günün sonunda uyumak var ve bunun için canımı bile veririm. Ben düşüncelerimle boğuşurken Enes kolumu dürttü. Ona döndüm ve elime bir kağıt verdi. Kağıdı açıp okudum. '' Çıkışta işin olmasın. Bir yere gideceğiz.'' Enes'e soran gözlerle baktım. Ona baktığımı fark etmiş olucak ki dudağını büzüp bilmediğini belirten bir hareket yaptı. Bende daha fazla üzerinde durmadım.
Son teneffüs ve hemen kantine inip çikolatalı süt alamam gerek. Bayılırım da kendisine. Hemen sıraya girdim. Önümde 4 kişi falan vardı. Omzumda bir el hissedince hemen arkama döndüm. Bu yüz bana çok tanıdık geliyordu. ''Leyla?''
''Kimsin sen?''
''Aaaa güzelim tanımadın mı beni? Mahmut ben.'' göz devirdim ve önüme dönmek için hareket ettiğimde kolumdan tuttu ve kendisine dönmemi sağladı. Kolumu hızla çekip onun kolunu büktüm. Hala çok güçsüzdü, yazık. Kolunu kurtarmaya çalışırken konuştum. ''Bana bak velet. Artık eski Leyla yok karşında tamam mı? Adam olucaksın. Yoksa hiç iyi şeyler olmaz.'' bütün kantin bize bakarken histerik bir kahkaha attı salak.
''Ya Leyla güzelim ne kadar şakacısın sen yaa.''
''Şaka değil bebeğim, bunlar gerçekler.'' bir anda ciddileşti.
'' Bana bak senden korkmuyorum. Asıl senin benden korkman gerek ama fark etmiyorsun. Seni bütün okula rezil eder-''
''Kimi rezil ediyorsun lan sen!'' Enes birden Mahmut'u dövmeye başladı. Durdurmayacağım valla gebersin pislik. ''LAN PUŞT SENİ Bİ DAHA SEVDİĞİM KIZIN YAKININDA GÖRÜRSEM GEBERTİRİM LAN!'' gebersin valla. Dur bi dakika ne dedi o? Sevdiğim kız mı dedi? Neee?
''Enes!?'' Enes bir anda durup bana baktı. Dediği şeyi yeni idrak etmiş gibiydi. Ayağa kalktı ve elimden tutup beni kantinden çıkarttı ve okuldan da. Bir sokak üste çıktık ve bir arabaya bindirdi beni. Kendisi de şoför koltuğuna geçti ve anahtarı kontağa sokup çazlıştırdı. Hızla gaza basarken sahile doğru yol aldık.
@leyla.blc
"Hoş geldin ailemize küçük🖤🥰''
''1549 beğeni''
"384 yorum"Hello yine ben ve yine geç gelen bir bölüm.
Yazmaya üşeniyorum.
Ama artık yazmaya gayret göstereceğim.
Vote ve yorumlarınızı bekliyoruuumm.😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİMİM •Yarı Texting•
ChickLit05*********= Çok güzelsin Leyla. Leyla= Kimsiniz? 05*********= Boş ver.