Bir eylül akşamıydı, seni kaybettiğimde.

79 11 63
                                    

•06052021

Başladığınız tarihi yazar mısınız?

İyi okumalar, Rae Min'den sevgiler!~♡

Bugün sensiz 363. Günüm. Baksana, daha 365 gün dolmadı bile. Fakat ben 1 yıldır sensizim. Yaşamsızım, hayatsızım, mutsuzum. Yokum ben sensiz. Sen de yoksun hem..

Nefes alamıyorum, çok özledim.

Kokun..

Yoongi, kokun gidiyor.

Sevgilim, kokun gidiyor; evimizden, odamızdan, yatağımızdan, yastığımızdan. Belki de kanepemizden.

Sen gittikten sonra odamızda sadece bir,iki kez uyudum. O yatağa sen olmadan girmek istemedim. Sensiz giremiyorum ben o yatağa, Yoongi, sen olmadan çok üşüyorum ben.

Üstümü ne kadar da kalın giyinsem hep üşüyorum ben. Sen, beni nasıl ısıtmışsın ki, titriyorum ben iliklerime kadar.

Yokluğun...

Senden bahsederken sana "yok" demek o kadar zoruma gidiyor ki sevgilim. Acıyı en derinlerimde hissediyorum.

Kazaklarına sarılmak istiyorum, eğer sarılırsam kokun gider ama Yoongi? Ne yapacağım ben?

Burnumun direği sızlıyor sevgilim. Sen olmayınca ruhum titriyor. Benliğim sarsılıyor, sana ait her bir zerrem senin için yaşarken. Ben yokluğunda bile sana aitim ki. Bedenin olsa da o soğuk toprağın altında, ben sana aitim ki.

Hiç istemedim, ne bedenim ne de kalbim, senden başkasına ait olsun. Sen benim için herşeydin, herşeysin.

Yoongi, çok özledim..

Bir kez, yanlızca bir kez. Tanrı'dan izin alıp gelsen ya yanıma? Desen ya o'na, "Benim Jimin'im benim kokum olmadan yaşayamaz." diye?

Merhamet etmez miydi? Söylesene sevgilim. İzin vermez miydi tek bir kez olsun?

Rüyalarım yetmiyor Yoongi, uyanınca bitiyor onlar. Nasıl kavuşacağım sana? Nasıl ciğerlerime çekeceğim cennet kokunu? Gelmezsen nasıl süsleyeceğim yüzünü öpücüklerimle?

Yoongi, gel. Yalvarırım..

Lütfen gel, yapamıyor sensiz bu aciz bedenim. Yaşamıyor sensiz, atmıyor kalbim. Nefesim kesiliyor sana her özlemimde.

Yoongi, Tanrı'dan izin alıp gelsen ya yanıma? Öpsen ya yine ruhumun kırıklarını? Birleştirsen ya acıdan kangren olup kesip attığım parçalarımı. İyileştirsen ya sensizlikten yetisini kaybetmiş bedenimi.

Yoongi, çok seviyorum seni.

Eskiden, geceleri yıldızları izlerdik seninle. Hatırlıyor musun? Kırmızı şarap alırdık yanımıza. İki kadehten öteye gitmezdik hiçbir zaman. Sırf gecelerimizi her şeyiyle hatırlayabilmek için.

Ben hep şey derdim sana. "Ölen kişiler, bana göre yıldız olup gökyüzünde sevdiklerini izliyor." Sen ise gülmüştün bana. Demiştin ki, "Bu yaşta bile çocuksu bir ruha sahip oluşuna aşığım."

Yoongi biliyor musun? Ben de sana aşığım.

Sende yıldızsın artık. Benim kalbimde parlayan ruhum artık yıldız oldu.

Yoongi, söylesene.. İzliyor musun beni gökyüzünden? Belki de acıyorsundur bana sevgilim. Sensiz bir hiç olduğumu kanıtladım kendime.

Gri saçlarını özledim. Vanilya kokan, ruhumu yatıştıran o eşsiz kokunu. Şampuanını atmadım biliyor musun? Hala eski yerinde duruyor. Sen, ısrarla küvetin bulunduğu üst raflardan birine bırakırdın. Ben ise banyo dolaplarının birine. Sonra kavga ederdik. Birbirimize kızıp ardından özür dileyerek öperdik birbirimizi. Hatırlıyor musun?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

stars | yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin