Oba kluci jako by najednou oněměli. Bylo jasné že z tohohle už se nevymluví. Draco se podíval na svého otce a byl připravený chránit Harryho bude-li to nutné ,,Odcházíme Draco!" zavelel Lucius výhružně a Dracovi nezbylo než nechat tam Harryho stát a následovat svého otce pryč. Na jednu stranu byl Draco rád, že jeho otec neudělal nějakou blbost ale to jak mírně reagoval na to co se právě stalo ho děsilo. Bál se že až opustí nádraží a vzdálí se do soukromí domova stane se něco opravdu hrozného.
Dorazili před jejich dům a Lucius vypadal stále klidně. Než vzal za kliku od vstupních dveří otočil se k Drakovi ,,Už s tím klukem nikdy nepromluvíš!" řekl chladně a z jeho slov nebylo pochyb o tom, že jakékoliv smlouvání je předem marné ,,A neříkej to mámě." dodal a vstoupil do domu.
O měsíc později....
Harrymu přišla zvláštní pozvánka od Albuse Brumbála. Na kartičce stálo že se koná večírek a v rohu bylo doplněno datum, čas a místo s podpisem Brumbála. Hned druhý den se Harry sešel s Hermionou a Ronem. Oba také dostali ty podivné pozvánky. Podle pozvánky měl večírek proběhnout za devět dní což jim dávalo alespoň nějaký čas na rozmyšlenou.
Když padlo rozhodnutí Harry s Hermionou a Ronem se vydali na večírek. Dorazili před prostorný dům se zahrádkou. Dveře do domu byly otevřené a zrovna před nimi vstupovali dvě postavy. Hermiona s Ronem pokračovali dovnitř a Harry se zastavil a znovu si prohlédl celý dům. Nikdy by si nemyslel že Brumbála najde v takovém domě. Jeho dva kamarádi už dávno zmizeli a tak se Harry vydá za nimi. Projde chodbou a otevřenými dveřmi vejde do velkého sálu.
Je tam malé pódium naproti dveřím a pár stolů postavených u stěn. Harry se rozhlédne po místnosti a vidí samé známé tváře. Hermiona s Ronem sedí vedle Luny, Nevilla a dalších přátel z nebelvíru. U dalších stolů jsou někteří učitelé a pár rodičů ostatních žáků. Jsou tam i stoly pro zbytek kolejí. Harry se pohledem zastaví u dvou zmijozelů sedících u malého stolu v rohu. Harry smutně kouká na volné židle u jejich stolu a na chvíli se zamyslí nad tím co asi zrovna dělá Draco. Z myšlenek ho vytrhne Hermiona která na něho zavolá aby si k nim šel sednout.
Když Harry na chvíli vypustí zklamání z Dracovy nepřítomnosti, začne se rozhlížet po sále zda někde nezahlédne Brumbála. Pak se ale nechá strhnout do hovoru ostatních nebelvíru a na ostatní na chvíli zapomene.
Po jídle se na pódiu objeví neznámý člověk se skleničkou v ruce, že chce pronést přípitek. Během chvilky má každý z hostů po ruce sklenku a neznámý může začít. Muž na pódiu mluví a mluví ale slova jakoby Harrymu najednou vůbec nedávala smysl. Harry se snaží pochopit co těmi náhodnými slovy muž chce říct ale není schopen dát dohromady jedinou rozumnou myšlenku. Zmateně přejede očima celý sál a zastaví se pohledem u zmijozelského stolu kde zahlédne dlouho postrádaného blonďáka. Jejich pohledy se setkají a Draco se na něho maličko usměje.
Muž domluví a pozvedne sklenku. Draco stále svým pohledem propaluje Harryho a spolu s ostatními pozvedne svou sklenku a poslední co Harry vidí je jak se Draco napije a věnuje mu ještě jeden zářivý úsměv.
Poslední díl až za týden... ---budouci-spisovatelka---
ČTEŠ
Cesta k tobě/Drarry
Fiksi PenggemarUběhly čtyři roky od války s Voldemortem a Harry se kvůli práci vrací na pár týdnů do Bradavic kde na něho čeká překvapení jménem Draco Malfoy.