2.Demonul

209 11 2
                                    

Masina aluneca pe strazile batranei Londra , de care mi-a fost atat de dor. Nu am m-ai pus picior pe pamant englez de la varsta de 6 ani , cand Rick primise un nou loc de munca in Los Angeles. Senzatia ca sunt pe meleagurile mele , in tara in care m-am nascut si am descoperit pentru prima oara lumea , imi creaza un sentiment placut. In sfarsit ma simt acasa. Simt ca fac parte din ceva. Fac parte din acest oras. Am simtit masina oprindu-se sub mine , trezindu-ma in sfarsit din transa. Eram intr-un cartier destul de primitor , unde casele aveau culori vesele de crem ,rosu , galben si albastru. Primul lucru care il urasc. Nu puteau sa fie negre ? Negrul e atat de minunat , dar in acelasi timo atat de ingrozitor. Ochii mei au cazut pe fata din casa , acea fiind a noastra. Era toata crem , avand un acoperis negru. Era alcatuita din doua etaje , si parea destul de primitoare. Curtea din fata era alcatuita dintr-un gazon de un verde stralucitor si o carare betonata ce ducea la intrare. Langa casa , era lipit un garaj de aceasi culoare cu casa. Am coborat putin nesigura din masina , uitandu-ma spre mama care imi facea semn sa intru in casa. Mi-am dat ochii peste cap , pornind pe acea poteca spre intrare. Usa era de un maro lucios , semn ca este data cu lac. Am rotit incet mica clanta , deschizand usa larg. In fata mea se afla un hol destul de lung , burdusit de 3 usi. M-am avantat in interiorul ei , deschizand prima usa care reprezenta o bucatarie destul de spatioasa. A doua usa fiind sufrageria. Peretii de un grii cenusiu erau perfect in contrast cu canapeaua portocalie din piele. In fata ei se afla un televizor de marime medie. Pe o parte si alta a televizorului se aflau doua dulapuri cu usi din sticla. In fata ca televizorului aflandu-se o masa facuta special pentru living , de culoare neagra. Pe jos domina un parchet de culoare neagra , iar picioarele mesei erau asezate pe un covor alb , pufos. Am iesit si din aceasta camera , deschizand a treia usa care era o debara. Am urcat scarile acoperite de un covor moale pe fiecare treapta. Ca si jos , am dat tot de un hol mare , burdusit de aceasta data de 4 usi. Am deschis prima usa dand de un dormitor modest , in el fiind doar un pat , un birou si o noptiera. Cred ca asra ar vrea sa fie camera de oaspeti. Am deschis si cea dea doua usa infatisandu-se in fata ochiilor un dormitor de aceasta data mai complex. Un pat matrimonial trona pe mijloc , fiind inconjurat din ambele parti de 2 noptiere imenese de culoare crem. Pe peretele drept se intindea un sifonier , iar pe cel stang 2 usi. Banuiesc ca baia si dresing-ul. A 3 usa intruchipa baia care aterna in negru si verde , avand o cabina de dus destul de mare , un wc , o chiuveta destul de mare si o oglinda imensa. Am deschis si cea dea 4 usa , gasind un dormitor asemanator cu cel de al doilea. Avea un pat de o persoana pe peretele drept , pe care se mai afla si un birou de culoare neagra , pe el aflandu-se un laptop si telecomanda televizorului atarnat in perete. Pe partea stanga a patului se afla o noptiera micuta de culoarea neagra , iar putin mai incolo de noptiera se afla o usa glisanta in intregime din sticla , ce cred ca venea de la balcon. Pe peretele stang se afla un sifonier imens tot de culoare neagra. Pe jos trona un parchet alb , iar peretii erau de un crem inchis. Peste parchet se afla un covor pufos , asemanstor cu cel din sufragerie , dar de culoare neagra. Aceasta trebuia sa fie camera mea , si sunt mai mult decat sigura ca mama a aranjat-o atat de frumos. Mi-am lasat geanta pe pat , iesind din camera in cautarea mamei. Am gasit-o in cele din urma jos , in bucatarie , incercand sa gateasca ceva.

-Mama ? Ii distrag atentia , deschizand frigiderul care dupa cum ma asteptam , era gol.

-Da scumpo. Se intoarce spre mine si ma bufneste rasul cand ii vad chipul plin de faina.

-Numai rade de mine ! Protesta suparata , ducandu-si mainile in talie si afisand o privire de daca-mai-razi-ramai-nemancata.

-Bine , bine. Spun incercand sa ma potolesc , dar slabe sanse. Mama isi da ochii peste cap , vazandu-si in continuare de preparat , iar eu imi aduc in sfarsit aminte de ce am venit aici.

-Mama , mi-e foame. Iar daca nu ma inseala privirea , frigiderul este gol.

-Oh. Du-te la magazin si ia de mancare. Vrei invitatie speciala ? Intreaba Omul Faina aici de fata , iar eu nu fac altceva decat sa-mi dau ochii dramatic peste cap si sa-mi iau portofelul ce zacea pe bagajele de pe hol. De retinut , cand ma intorc trebuie sa despachetez. Am urcat in masina mamei multumindu-i lui Dumnezeu ca a uit cheile in contact si nu sunt nevoita sa merg pe jos in cautarea unui supermarket. Odata pornita , am inceput sa colind orasul , dar nici urma de supermarket. Cand eram pregatita sa ma intorc acasa si sa comand o pizza , in fata ochilor mi s-a aratat in sfarsit un nenorocit de supermarket. Am lasat masina in parcare , asigurandu-ma ca e blocata. Am intrat pe usiile mari din sticla luand un carucior si incepand sa arunc cam tot ce vedeam pe rafturi si mi se parea apetisant. Am platit toate produsele la casa , unde casiera nu parea mai mare decat mine , si am plecat spre masina dorindu-mi sa ajung cat mai repede pentru a putea manca. Stomacul meu ducea o adevarata lupa intre viata si moarte aici , si eu sunt singura care are de suferit.

Reîncarnarea[Z.M]-EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum