Юнги накрая реши да звънне не Джимин . Набра му номера и изчака да отговори . След няма и минутка Джимин вдигна .
Дж-Ало?
Ю-Ало Джимин аз съм Юнги от днес .
Дж-А да здрасти! За какво ми се обаждаш?
Ю-Искаш ли утре да излезнем за малко ?
Дж-Ама разбира се ! Утре е събота така че и двамата сме свободни и ще може да прекарва повече време заедно и да се опознаем по-добре нали така ?
Ю-Да,да .
Дж-Супер! Само кажи къде и в колко часа .
Ю-В 14:00 часа в парка .
Дж-Ок! Аз сега ще те оставям защото съм изморен и ми се спи вече !
Ю-Добре тогава чао .
Дж-Чао-бау~!
Така Джимин затвори телефона . А Юнги не спра да мисли за Джимин . За първи път му се случваше на Юнги да мисли толкова за човек . И така той заспа с мисли за Джимин .
12:00 на обяд
Джимин POV
Тъкмо се събудих и видях часовника и веднага станах да се оправям защото аз се оправям за не малко време . Докато съм закусил , докато реша какво да облека , докато облека и оправя косата със сигорност ще са минали 2 часа .
И така Джимин почвна да се оправя . След като закуси той реши да обрече това :А Юнги това:
13:50
В парка
Юнги чакаше Джимин на една пейка . Не след дълго и Джимин се появи .
Дж-Здрасти!!
Ю-Здравей.
Джимин седна до Юнги и каза:
Дж-Хубаво си се облякъл днес !
Ю-Ти също.
Дж-Благодаря !
Ю-Нали искаше да се опознаем ?
Дж-А да! Искаш ли ти да започнеш ?
Ю-Ок. Аз съм Мин Юнги и съм на 22 както знаеш . Живея сам . Обичам да рапирам, да спя и да съм фризьор .Това е като цяло. Сега разкажи повече за теб .
Дж- Ок!Аз съм Парк Джимин на 20 съм . Живея сам защото наште ме изгониха от нас като бях на 16.Обичам да танцувам и да пея !
Ю-А защо ваште са те изгонили? Ако не искаш не отговаряй . Не е нужно .
Дж-Не , не няма проблем ще ти кажа . Те ми изгониха защото съм гей и се обличам така .
На Джимин очите започнаха да ся насълзяват .
Дж-Те никога не са ме обичали . Баба ме е гледала от както се родих . Тя винаги ме беше подкрепяла и обичала . И когато наште ги нямаше , което беше в повечето случаи защото винаги имаха работа тя ме гледаше и се грижеше за мен все едно съм й дете . Но тя за жалост почина когато бях на 14 .
Джимин започна леко да плаче а Юнги го прегърна .
Ю-Знам че ти е било трудно . Спокойно .
Юнги ги погали по гърба . Джимин се оспокои и се отделихме от прегрътката .
Дж-Благодаря ти Юнги.
Ю-Винаги можеш да ми споделиш и винаги ще те изслушам .
Дж-Много ти благодаря ! Ти си страхотен човек !Искаш ли да ди си вземем сладолед ?
Ю-Да защо пък не .
Така те станаха и се запътиха към мястото където продават сладолед . Като стигнаха те си взеха два шоколадови сладоледа . Докато Юнги ядеше си изцапа носа .Джимин се засмя на сладката гледка .
Дж-Имаш малко сладолед на носа глупчо!
Юнги се усмихна леко и си избора сладоледа от носа . Така те си изядоха сладоледите и станаха да се разхождат . И така минаха много часове в смях , усмивки и радост . Вече стана нощ и беше тъмно на вън .
Дж-Оле вече е късно ще трябва да тръгвам !
Ю-Имаш ли превоз ?
Дж-Не просто ще ходя пиша да вкъщи .
Ю-А не ! И аз съм пеша искаш ли просто да дойдеш унас за ноща ? Не скам да вървиш сам в тъмното на вън.
Дж-Еми Ок .
Те се запътиха към дома на Юнги . Юнги отключи вратата и те влезнаха . Юнги поведе Джимин към спалнята му .
Ю-Аз ще спя на давана . Ето по-удобни дрехи .
Юнги извади една широка тениска и шорти . Ако имаш нужда от нещо аз съм долу на долния етаж .
Дж-Благодаря ! Благодаря ти за всичко Юнги !
Джимин прегърна силно Юнги . Юнги се изненада от прегрътката и ме отвърна на прегрътката .
Ю-За нищо .
Юнги слезна долу а Джимин се преоблече и легна .
00:00
Джимин сануваше кошмар и се събуди в пот . Реши да отиде при Юнги .Той слезна при него и го разбуди .
Дж-Юнги хьонг !
Той прошепна .
Ю-Да Джимин .
Дж-Сънувах кошмар . Може ли спиш при мен ? Знам че звучи малко тъпо .
Ю-Не , не няма проблем . Ще спя при теб .
Дж-Благодаря хьонг .
Те се качиха горе в стаята на Юнги и легнаха на леглото . Така те заспаха .