Era dimineata , razele soarelui m-au trezit din somn . Rayan nu mai era langa mine . Am iesit din camera si m-am dus in camera de zii . Era pustiu peste tot .
M-am dus inapoi in camera , mi-am facut un dus , m-am imbracat si apoi am plecat dinnou spre camera de zii .
Mama:(venind langa mine) Buna dimineata !
Eu: Buna dimineata ! Unde sunt ceilalti?
mama: Cred ca sunt la antrenamente , pe camp .
Eu : Ma duc si eu .
Mama : Bine , dar ai grija !Am iesit din casa , indreptandu-ma spre camp . In scurt timp am vazut cativa barbati , pe Rayan si pe tata .
Am mers intr-acolo . Erau multe manechine. Fiecare dintre ei avea armament la dispozitie .
Tata : Scumpo , vino aici !M-am dus catre ei .
Tata : Domnilor , ea e fiica mea , Amyra .
Eu: Buna ziua !Toti m-au salutat .
Tata : Sunt sigur ca o sa tragi perfect , spuse inmanandu-mi pistolul sau.L-am luat si m-am dat mai incolo . Un manechin era in dreptul meu , la o distanta medie de mine .
Am indreptat pistolul catre manechin si am tras .
Rayan: (aplaudand) Direct in inima , spuse analizand manechinul .
Unul dintre barbati : (inmanandu-mi o pusca) Sa te vad !Am luat pusca si am fixat tinta catre manechin. Am tras doua gloante in acesta .
Tata : Inima si capul . Bine tintit .
Unul din barbati: Ce pot sa zic , Mohamed .. fiica ta e buna , dar nu destul de buna .
Tata : Crezi tu ? spuse ridicand spranceana .
Unul din barbati: Vreau sa vad mai mult .
Eu : Nu destul de buna ? Pff.. tu stii cine sunt eu ?
Barbatul : (deschizand gura pentru a spune ceva )
Eu : Sunt șefa Cameleonilor , sigur ai auzit de noi . Conduc un grup care nu a fost gasit de politie niciodata , care a invins mereu .Si stii ce iti e greu sa crezi ?
Barbatul : Ce anume ?
Eu : Ca o femeie a iesit invingatoare intr-o lume a barbatilor . Sunt barbati pe lumea asta care nu stiu nici macar cum se tine un pistol si eu ma joc cu el ! spun razand si fluturand pistolul in aer.
Barbatul : ( uitandu-se la Rayan ) Te si bate ? spune razand .
Rayan : ( ranjind) Nu .
Barbatul :( Uitandu-se la tata) Tupeista , inganfata , frumoasa .. imi place !
Tata : Nu vorbii despre fiica mea , e casatorita .
Barbatul : Usor , Moha . Am spus doar ce cred .Eu imi dadeam ochii peste cap , barbatul ala era un nesimtit .
Rayan : Haide , Amyra , trage ! spune inmanandu-mi un pistol .L-am luat si am tras intr-un manechin de 5 ori .
Barbatul : Bun !Ne-am indreptat toti catre gradina . Era liniste deplina .Niciunul dintre noi nu spunea nimic . Deodata am spart eu gheata.
Eu : Mai tii minte , tata ? Aici am invatat sa ma lupt , aici am invatat sa trag cu arma ..
Tata : Imi aduc aminte . Mi-a placut sa imi fii elev .
Barbatul : Tu ai invatat-o ?
Tata : Normal . E fiica mea si e o invingatoare .
Barbarul : Sharifa stie cu ce se ocupa fiica ta ?
Tata : Ce legatura are sotia mea cu ce vorbim acum ?
Barbatul : Stiu ca nu prea e deacord ca tu sa faci asta , da' pai fiica ei.
Eu: Nu e treaba ta !Tata : Scumpo , mai tii minte cand stateai aici , langa fantana si te jucai cu papusile . Mereu cand eram la antrenamente pe camp , veneai si ma spionai .
Eu : Imi aduc aminte. Imi aduc aminte si primul foc care l-am tras . Erai pe camp la antrenamente , apoi ai plecat de acolo sa iti iei ceva din casa , m-am dus pe camp si am inceput sa trag intr-un manechin . Cand te-ai intors te-ai ingalbenit la fata , spun razand .
Tata : Normal ca m-am speriat , printesa mea tragea in manechine si imi spunea "Tati , uite , fac ca tine" , spuse razand .
Eu : Da .. imi amintesc , spun razand .
Tata : Apoi cand te-ai casatorit am plans doua zile intregi . Imi era teama ca n-am sa te mai vad..
Rayan : Bătrâne , stii bine ca nu i-as interzice niciodata sa te vada , spuse imbratisandu-l pe tata .Un moment de emotie m-a cuprins , cei mai importanti barbati din viata mea se imbratisau . Rayan s-a inteles mereu cu tata . Tata il considera ca si fiul lui si asta ma bucura.
tata : Ai grija de fata mea si o faci fericita si asta ma bucura cel mai tare .
Barbatul : Rayan , Fatima cum mai e ?
Tata : (putin speriat ) Omar , hai sa nu vorbim despre trecut .Am plecat in graba de acolo . Am intrat in camera de zii si m-am asezat pe canapea . Lacrimile au inceput sa imi curga pe obraji .
*Din perspectiva lui Rayan*
Idiotul asta e gura sparta . De ce a trebuit sa aduca vorba de Fatima ?
Eu : Esti un idiot !
Omar : Dar ce am facut ?
tata : Cum indraznesti sa aduci vorba de tarfa aia in emiratul meu ?
Omar : Imi pare rau , Mohamed , nu am vrut sa ...
Tata : Pleaca !
Omar : Dar ..
tata : Maine la ora 2:30 esti aici strict pentru afaceri , nu mau vorbesti , nu mai spui nimic , doar afaceri.Barbatul a plecat. Eu si tatal Amyrei am intrat in camera de zii .
*Din perspectiva Amyrei*
Gandurile mi-au fost spulberate de tata si Rayan .
Tata : Scumpo , nu plange !
Eu : Lasa-ma , tata .
Rayan : Amyra , stii ca nu e nimic intre ..
Eu : Iesi afara , Rayan ! Te urasc , esti un nenorocit !!
Rayan : Dar eu nu ...
Eu : Dispari din viata mea ! M-am saturat de tine . Ai ramas afara sa vorbesti despre Fatima , nu ? Daca ma iubeai veneai dupa mine , dar cred ca inca te gandesti la Fatima .
Rayan : Amyra , cum poti spune asa ceva ? eu : Iesi afara ! Te urasc ! spun ridicandu-ma nervoasa de jos.Oare Amyra il va gonii pe Rayan ? Oare se vor impaca ?
Sper ca va placut capitolul. Maine o sa revin cu un altul . Multumesc celor ce citesc povestea si celor ce au apreciat.
Good Night ❤❤❤
CITEȘTI
The Chameleons
RandomSă începem cu începutul , mă numesc Amyra Ișik . După nume probabil v-ați dat seama că sunt de origine arabă . Am crescut într-o familie de teroristi . De mică mi-au plăcut armele , nu păpușile . Am fost o fetiță cuminte , ascultatoare , până a a...