Selaaam aşk bayan karılarım
MEDYA DLÖDPDMDPDMDPDMRP
Sanemi çok tatlısın ağlıorum 🤧
BİR DE PARMAK UCUNA ÇIKMIŞ AMK 🤧🤧🤧🤧
İyi okumalar...
Yolda bizimkiler zorla yürüyordu, İkra da hepsine destek olmaya çalışıyordu.
"Benim bir şeyim yok."
"Bok yok, Tanjiro kafana bi çaktı 3 saat baygın kaldın amk." dedi Katherina İnosuke'ye.
O üç saat boyunca da evdeki onlarca cesedi gömmüşlerdi.
Agalarla güzel aktivite."Çok az kaldı gaaağk, soldan." Apo onlara yolu gösteriyordu. Şükür bi boka yaradın Apo.
Sonunda eve vardıklarında onları çok sessiz sakin bir ev halkı saygı ile karşıladı. Evin en büyüğü yaşlı teyze onlara evi gezdiriyordu.
İnosuke teyzeden korkmuştu "Hazen, bu bizi yiyecek."
"Hayır yemeyecek kes sesini gerizekalı."
"Biraz beynini kullan amk, şu tipe bak buruşuk garip bir yaratık. Ve çok hızlı yürüyor!"
Hazen susması için İnosuke yi cimdiğinde çocuk çığlık atmıştı.
"Kızlar bu odada, erkekler de bu odada dinlenebilir. Doktor gelene kadar üzerinizi değiştirip yatın lütfen size yiyecek bir şeyler hazırlayacağım."
Tüm kızlar ve Tanjiro aynı anda teşekkür edip eğilmişti.
Kızlar odalarına girdiğinde hemen kılıç, kesici delici, zehir, çomak neleri varsa kaldırıp attılar ve üzerlerine kadının verdiği rahat beyaz kimonoları geçirdiler.
"Çok yorgunuğğğğm!"
Daphne kafasını yastığa gömmüş bunu söylerken diğerleri onayladı.
"Daha önce hiç böyle bir acı hissetmedim." dedi Ela.
İkra tavana bakarken "Daha kötüleri de olacak." dedi.
Nezuko erkeklerin odasından kaçmış ve buraya gelmişti. Soluk soluğa etrafa bakarken Ashley'in arkasına saklandı.
"Ne oldu Nezuko?"
"NEZUKO-CHAAAN!"
İnosuke ve Zenitsu koşa koşa içeriye girmişti. "HADİ NEZUKO YAKALAMACA OYNAYALIM!"
Katherina kafasını yavaşça yastıktan kaldırıp İnosuke'ya bağırdı "NASIL BİR VELEDSİN, KIZI RAHAT BIRAK!"
Maria da Zenitsu ya döndü "SEN DE AMCISIN!"
"Ne amcısı tövbe haşa Allah korusun vallaha."
Maria ayağa kalkıp ikisini de yakalarından tuttu ve odadan attı "BİR DAHA KIZLARIN ODASINA DESTURSUZ GİRDİĞİNİZİ GÖRMEYEYİM YOKSA HEPİNİZİN BAĞIRSAKLARINI DIŞARIYA ÇIKARIRIM!"
Kapıyı hemen kapattı ve ellerini çırptı.
"Huh."
⚜
Genya burda kafayı yiyecek gibi hareketler yaparken Tanjiro Nezuko gitti diye üzülüyor ama onu çağırmak için kızların odasına girmeye utanıyor, Zenitsu Maria bana bağırdı diye ağlıyor, İnosuke şişen kafasına bakıp Tanjiro ya ölecek miyim diye soruyordu.
"Ya yeter amına koyayım bi susun!"
"Genya Genya Genya sence benden hoşlandığı için mi bana bağırdı!?"