Бях на четвъртата си чаша кафе, опитвайки се да се концентрирам достатъчно силно, за да напиша това глупаво есе. Честно казано, часовете по английски трябва да бъдат забранени във всички гимназии. Сериозно, мразя този глупав курс.
Поставих косата си в разхвърлян, изкривен кок. Почти беше време за вечеря, но вече щях да припадна. Снощи останах будна до 6:00 във "FaceTime" с най-добрата ми приятелка Камил. Първо тя ми се обади с молба за съвет за тоалет, после повдигнахме темата за момчетата и оттам всичко тръгна надолу.
Най-накрая успях да напиша името си и датата. В това време мама ме викаше долу за вечеря, така че прецених, че това е достатъчен напредък за една вечер. Затворих лаптопа си, слязох от леглото си с кралски размери и се отправих надолу. Къщата ни беше доста просторна и аз притежавах по-голямата стая измежду мен и брат ми. Това винаги го дразнеше, защото той беше по-възрастният, така че чувстваше, че я заслужава.
О, стига, дори не е като да използва стаята си вече, плюс това нямам нищо против да го дразня с това. Аз и Райън, брат ми, имаме странни отношения. Всъщност никога не говорим за неща, различни от училище или родители, постоянно се караме, но все пак той е най-грижовният човек, когото познавам.
Влизам в кухнята, за да видя как майка ми готви, оставяйки буря след себе си. Доста съм изненадана, защото тя никога не готви толкова много.
"Мамо? За какво е цялата тази храна?"- питам, сядайки на плота, като откраднах малък домат от дъската за рязане.
"Имаме компания тази вечер и Тони ще идва"
Винаги мразех, когато тя го наричаше така. Тони. Защо не можеше просто да каже баща ми.
Оставих това настрана. Влизането в разгорещен спор с майка ми не е нещо, за което съм готова тази вечер.
Тя вдига поглед към мен и се уверява, че съм наясно с изключително уморения си външен вид. Завъртам очи и слизам от плота. Вървя към огледалото близо до входната врата. Едва не ахнах при вида на лицето си. Под очите ми има огромни торбички, а кокът ми изглежда като ураган, преминал през главата ми.
Стряскам се, когато входната врата се отваря и отскачам назад. Силен смях ме поздравява заедно с познато лице. Брат ми влиза и ме забелязва. Усмивката му леко избледнява.
CZYTASZ
My Brother's Best Friend / Най-добрият приятел на брат ми/
Dla nastolatków"Още от първия ден, когато те срещнах, исках да направя това толкова много, Холи". Просто вашата типична клиширана история в wattpad. Прочетете на свой риск. Ще срещнете типични романтични тропове и предсказуеми сюжетни обрати, но като цяло е доб...