Знам, че най-вероятно е имал нещо друго предвид, преди да извадя кутията с монополи. Забелязах как леко се засмя при вида ѝ.
"Сладка си."- казва той.
Играхме известно време и неусетно съм загубила представа за часа, защото когато погледнах, беше 4:00. Най-накрая успяхме да завършим играта, тъй като го победих.
"Нали учиш право? Не трябва ли да се справяш по-добре?"
"Все още не съм адвокат"- той се засмива.
"Да, вярно."- казвам.
"Освен това те оставих да спечелиш"
"О, така ли?"- питам закачливо.
"Да, знаеш, че би било гадно, ако те бия от първия път"
"И защо да е така?"- не мога да не се усмихна.
"Защото тогава не би искала да играем отново"- казва той срамежливо, което ме изненадва, защото досега го мислех за доста нахакан.
Смея се и леко отклонявам поглед. Вероятно приличам на развалина и съм изненадана, че и двамата още не сме припаднали от преумора. Започвам да подреждам играта с негова помощ. Когато и двамата се изправяме от пода, държейки кутията, се споглеждаме един в друг, докато не се обърнах да прибера играта.
"Е, благодаря, че ми правеше компания. Извинявай, че прекъснах съня ти"- той пъха ръце в джобовете си.
"Няма проблем, така или иначе нямаше да спя"- усмихвам се.
"Добре, тогава ще си тръгвам"- казва той, отваряйки вратата.
"Лека нощ"
Легнах на леглото си. Все още не мога да спра да мисля за това колко добре изглежда. Начинът, по който мускулите му се огъват, когато движи ръцете си и как просто искам да му скоча всеки път, когато го видя в онзи сив спортен анцунг.
Гледайки в едни и същи четири стени, се опитвам да откажа съзнанието си от него, но е по-трудно, отколкото си мислех.
Събуждам се от крясъците на майка ми от долния етаж. Тя ме вика и аз бавно потривам очи, за да проверя часа. Вече е 13:00, събота.
Бавно слизам долу, като по-късно съжалявам, че минах покрай огледалото в стаята си, без да проверя колко зле изглеждам. Влизам в хола и заварвам майка ми, Райън и Сойер седнали на дивана. Райън изсумтя, когато вижда външния ми вид.
ESTÁS LEYENDO
My Brother's Best Friend / Най-добрият приятел на брат ми/
Novela Juvenil"Още от първия ден, когато те срещнах, исках да направя това толкова много, Холи". Просто вашата типична клиширана история в wattpad. Прочетете на свой риск. Ще срещнете типични романтични тропове и предсказуеми сюжетни обрати, но като цяло е доб...