Yazardan:
Biraz sonra Sena Gülenayın elini temizleyip sargıyla sarmıştı. Bu sırada Eray yemekleri hazırlamış, diğerleri de kuruluma yardım etmişti. Masa hazır olunca yemeğe geçmişlerdi.
Gülenay'dan:
Sağ elim sargılıydı. Sol elimle yemek zorundaydım. Sağ elimle bile üstüme döküp çaktırmadan (çaktırarak) silen bi insandım. Sol elimle yersem neler olabileceğini tahmin bile edemiyorum.
Bi süre yemekle bakıştım. Yemek yemediğimi gören Uraz şaşkınlıkla "Ne o Gülenay. Yemekleri siz yaptınız ve yemiyorsun. Üstelik sen. Korkmalı mıyız?" dedi.
"Salak salak konuşma ya" kaşığı sağ elime aldım. Sena öküz gibi sardığı için pek düzgün tutamıyordum fakat idare edebilirdim. Yavaşça yemeye başladım. Lanet olsun davar gibi parçalamıştım. Acıyordu biraz ama siktir et.
Yavaş yediğim için çok yiyememiştim ama doymuştum. Sofrayı toplayıp odalarımıza çekildik.
Hilal dünden be kriz geçirmiyordu. Bu iyi birşeydi. Krizlerinin azlaması, gecikmesi yani. Ancak uzun zamandır kriz geçirmediği için hepimizin tetikte olması gerekiyordu. Her an olabilirdi çünkü.
... Düüt düüt...
Bildirim gelmişti.
-Senin bildirim sesine sıçiyim düt düt ne-
Dütdüte binelim hadi gezelim, gezelim görelim eğlenelim
-Malsın yeminle-
Periyi takmadan telefonuma gelen bildirime baktım.
-----
Bebetom: Balkonda seni bekliyorum. Şarkı söyliycez. Sözümün eriyimdir. 😉
Gülenay: O emojiyi sana monte ederim.
Bebetom: Hıhı gel et hadi
Gülenay: Gelmiyom 🖕
Bebetom: Aa çok ayıp
Gülenay: Hee bok
Bebetom: Ben mi geliyim aliyim seni illa
-----
Son attığı mesajla kan beynime sıçramıştı. Gelirdi. Rezil olmaya gerek yoktu.
-----
Bebetom: Görüldü mü kshekehekehekrhekhrkehrlehekr
Gülenay: Geliyom
Bebetom: Aferim adam ol yola gel işte böyle.
-----
Salak ya of. Ne olur ne olmaz diye airpodsumu ve telefonumu aldım. Üstüme bişey alıp balkona çıktım.
"Ne var ya sen de amma meraklı çıktın bok sesime. Sen sesin güzeldir umarım kargaları başımıza toplamayalım." dedim hafif sitemle. "Şarkı söyliyelim diye tutturdun. Söz verdirttirdin. Ettiğin küfürler aklıma geldikçe-" "Of tamam çok konuşma başla hadi" Sözünü kesmiştim ne gibi küfürler etmiş olabileceğimi hayal edebiliyordum.
Bişey söylemeden telefondan şarkının karaokesini açtı. 5 cm falan önüme kadar geldi. İkimiz de ayaktaydık. Öylece duruyorduk.
"Bu şarkıyı biliyosun öyle değil mi?" dedi. "Evet" dedim sadece. 'Birden geldin aklıma' açmıştı. (Okurken dinleyebilirsiniz medyaya bırakıyorum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bordo SarmAşık
General FictionSadece eğlenmek ve bordo bereli olma hayalini gerçekleştirmek için yaşayan Gülenay, bir anda kendini çok karmaşık bir olay zincirinin içerisinde bulur. Hayatına yakışıklı bir bordo bereli girmesi, olayların tuzu biberi olur... ...