Mutarea

4 0 0
                                    

07.05.2021

     După cum știți eu sunt Andreea , locuiesc împreună cu mama mea de când știu . Nu-mi cunosc tatăl biologic , mama îmi spune  mereu că încă nu e momentul să-l cunosc .

În fine,  mă motivez ca ridic din pat și să mă schimb pentru a coborî jos , pentru că mama are ceva să-mi spună.

După ce m-am îmbrăcat,  cobor jos și acolo spre surprinderea mea nu o găsesc pe mama , găsesc un bilețel pe care scria :

        " Draga mea  , îmi pare rău nu am putut să te întâmpin . Merg să iau biletele de avion . Micul dejun îl găsești pe masă "
          
                                    Cu drag , mama

OK , mi-a căzut fața când am citit  " iau biletele de avion " , despre ce bilete vorbește? Oare asta voia să-mi spună? În fine ... merg să-mi iau micul dejun și uit la un serial.  Între timp aud ușa și o văd pe mama , mama vine lângă mine și îmi povestește că vrea să ne reîncepem o nouă viață în New York , mi-am dat seama că s-a despărțit de iubitul ei , așa că accept și merg sus să-mi fac bagajele .

Merg să-mi iau rămas bun de la prietenii mei și apoi plecăm la aeroport. 

Așteptăm în jur de 2 ore și apoi auzim că ăsta e zborul nostru . Ne ridicăm și mergem spre avion. Avionul a pornit  , iar eu între timp m-am apucatcitesc pentru știam e un drum lung .


Sper să vă placă această carte.   Îmi cer scuze pentru inactivitate , speraveți o zi bună.  Dacă aveți întrebări mă puteți găsi pe insta la  qscriitoarea sau pe fb la Qsufletista. 

Povestea se repetă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum