tanrıçam🛐🖤:Nerden başlayacağımı bilemiyorum... en iyisi bütün psikolojimin alt üst olduğu bir dönemde tanışmamızdan başlayayım?
Hiç beklemediğim bir anda, birinin elimden tutmasına ve kaldırmasına en çok ihtiyacım olduğu zamanda tanıdım seni... Sözlerinden midir bilinmez hissettim. Ama hissettiğim şey aşk değildi o zamanlar, tam olarak hoşlantıda değildi.
Ama bir yarımın sende olduğunu hissettim, sanki o an seni kaçırırsam başkası alır gibi hissettim... Normalde bir günde tanıdığım birine çıkma teklifi eden bir şıp sevdi değilim...
Ama o kadar güzel konuştun ki yıllardır beklediğim diğer yarımın sen olduğuna inandım... Sonra seni gördüm ilk kez. Çok heyecanlı bir şekilde yüzünün ayrıntılarını inceledim telefonda. Ama odaklanabilme sürem bir dakikayı geçmedi... gözlerim gözlerine kaydı. Çok güzeller dedim. Gerçekten çok güzeller... sonra diğer fotoğraflara bakarken kendimi tutamayıp sürekli gözlerinin içini inceledim. Aslında o zamandan belliydi sanırım gözlerine tutsak kalacağım. Sonra konuşmaya devam ettik ve sen rüyalarıma girmeye devam ettin. Zaman geçtikçe sözlerinle, diğer yarım olmanla, gözlerinle, sana aşt olan her şey ile her zerrenle beni kendime aşık ettin... Ve ben ilk kez bir insanın gitmesinden korktum hayatımda.. Hiç gitme sevgilim. Sen hiç gitmeki bu gün 1. Ayımızı kutladığımız gibi uzun zamanlar sonrada 10-15. Yılımızı kutluyor olalım... Ve bir papatya kopartmak istedim sana bu güne özel, yada bir lale? Belkide her kez için aşkın en büyük tasviri olan bir kırmızı gül.. menekşelerde çok güzeldir belkide bir menekşe koparmalıydım sana.
Ama sonra bir şey farkettim. Dünyanın en güzel çiçeğini sana asla alamam...
Çünkü dünyanın em güzel çiçeği sensin ve ben seni sana hediye edemem...
1. Ayımız kutlu olsun efsunkarım.......
Lina:yaaaaa ağlıyorum amaa🥺🥺 çok güzelsin sana aşık olmak sana o gün nerdesin yazmak hayatımda yaptığım tek başarı tek güzel şey olabilir ama artık hayatımda ki tek güzel şey bu değil hayatımda ki tek ve en güzel şey kişi sensin sevgilim uvvv çok duygulandım şuan 🥺🥺🥺
1. ay... ve bir kaç gün sonra 2. ayımız olacak...(artık bir kaç gün sonra 4. ayımız✨)
zaman seninle çok hızlı geçiyor sevgilim
beraber büyüyoruz
tamda istediğimiz gibi :)15. yılımızı nasıl kutlayacağımızı anlatacağım şimdi sana bak hayal et
sen dışardasın ben evde bir ikimiz için özel bir odadayım orayı fotoğraflarımızla süslüyorum kendi ellerimle pasta yapıyorum sana... sen ise dışarda bir şeyler hazırlıyorsun bana :)
sonra geliyorsun onu bana veriyorsun artık orası sana kalmışşş
bir çocuk gibi mutlu oluyorum.. duygulanıp öpüyorum seni:)
gözlerini kapatıp içeri götürüyorum ve küçük sürprizimi gösteriyorum... bu sefer çocuk gibi sevinen sen oluyorsun...
iki çocuk beraber büyüyoruz yine
asla bitmeyen sevgimizle
yıllar geçesede kopmayan bağımızla
yan yana göz göze
baş başa:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesafe(güneşten gökyüzüne mektup...)
Документальная проза"beni iyiyim diyip geçiştirme gerçekten nasılsın?" bu cümle... benim için çok önemliydi hayatımda ilk defa birisi bana gerçekten nasılsın diye sormuştu.. kelebeklerim karnımın içine girmeden kapıyı tıklamıştı sanki.. -gerçek bir aşk hikayesi:)