Nowe życie

1 0 0
                                    

*******************

WAŻNA NOTATKA POD ROZDZIAŁEM 

*******************

Gdybym miała opisać moje życie w 2 słowach byłyby to ''ciągłe przeprowadzki'' ale do rzeczy hej jestem Cora (czytaj ''kora'') mam 13 lat .  

Uwielbiam słuchać muzyki, tańczyć, czytać i rysować to chyba tyle.

Siedziałam właśnie na łóżku przyglądając się mojemu ''staremu'' pokojowi, zdjęciom wiszącym jeszcze na ścianie, chyba mogę tak powiedzieć, ponieważ dziś przeprowadzam się do mojego nowego domu. Przeniosłam resztę moich rzeczy i poukładałam w kartonach. 

-Cora wiesz, że się śpieszymy - oznajmiła moja mama 

Mama rozwiodła się z tatą 2 lata temu z nieznanych mi powodów. Popatrzyłam jeszcze raz na zegarek wiszący nad moim łóżkiem, wziełam  resztę kartonów i udałam się do samochodu mojej rodzicielki.

Jechałyśmy 5 godzin w tym czasie zdążyłam zasnąć z nudów. 

-Dojechałyśmy obudź się Cor- powiedziała 

Cor to przezwisko nadane przez moją mamę.

Moim oczom ukazał się niewielki domek z ogródkiem pełnym kwiatów byłam zdziwiona ponieważ zwykle z mamą mieszkałyśmy w  bloku w centrum miasta, a ten domek nie wydawał się być gdzieś blisko miasta. Lecz się myliłam chatka była położona niecałe 2 kilometry od miasta. 

Wzięłam 2 kartony i udałam się do domku. Cały był głównie w odcieniach zieleni połączonych gdzie nie gdzie z niebieskim. Mój pokój tak samo ,było tam dużo różnych roślin pamiętała...

Wyjęłam resztę kartonów z auta, rozpakowanie zajęło mi 3 godziny. Poszłam do kuchni i zrobiłam mi i mamie spaghetti. Jutro jest rozpoczęcie roku szkolnego idę do 8 klasy podstawówki. Ciekawe jak jest w nowej szkole ,jutro się dowiem...

(SKIP TIME 21:00) 

Była już 21 moja mama już dawno spała, postanowiłam się umyć potem wysuszyłam włosy i przebrałam się w moją piżamę. Przeglądałam jeszcze media i poszłam spać.

*******************

Taki krótki rozdział ale to dlatego, że to mój pierwszy i za bardzo nie chciałam się rozpisywać. Postaram się aby drugi rozdział pojawił się jutro. Z góry przepraszam za wszystkie błędy ortograficzne, prosiłabym też abyście zostawili gwiazdkę bo wspiera to moją twórczość a dla was to tylko jedno kliknięcie. 

Miłego dzionka :* .

********************

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 14, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

New life is bad Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz