אנא התמקמו בנוחות במושביכם לא משנה איפה אתם עכשיו כי זה הולך להיות פרק ארוך אחושלוקי
תהנו
-"אוקיי אז-" לואי התנשף תוך כדי ריצה, "איך אנחנו-" נשימה "מתכוונים ל-" התנשפות "-הגיע לאטלנטיק סיטי-" נשיפה "מפאקינג פריז?" התנשמות.
הארי נעצר והוא איתו, נותן לעצמו הזדמנות להסדיר את הנשימה. המתולתל הסתכל סביב בחשכה, הם עמדו במגרש החנייה האחורי של המלון ללא ידיעה מה הם עומדים לעשות. "אני מנסה לחשוב" קרא בקול נמוך. המחשבות רצו בראשו בחיפוש לאחר פתרון, בזמן שלואי כבר מצא אותו.
"הממ תגיד," הנמוך שאל באגביות, "כמה מסודרים המוסד?" ניסה להכוון אותו.
"מאוד" הארי אמר ברצינות.
"אז למה הם השאירו פה במשך ארבעה ימים את המסוק שהגענו איתו?" הוא החווה בראשו אל עבר גוש המתכת השחור שהוחנה במעלה הגבעה.
עיניו של הארי הבזיקו, "לואי אתה גאון" הוא החל לרוץ אל המסוק מבלי לאבד זמן כשהשני משתרך אחריו בהבנה, לא היה צורך שיגיד את התוכנית בקול רם- הם עומדים להשתמש בהליקופטר.
הם נעצרו על יד הכלי הגדול, "אני צריך שתשגיח שאף אחד לא בא" הוא לחש לו ונשען על ידית דלת המסוק במלוא כובד גופו.
"אני בספק אם מישהו יסתובב פה בשעה אחת עשרה באמצע שבוע" לואי החזיר לו תשובה סרקסטית בזמן שהארי התעסק עם המנעול, "מה אתה עושה בכלל?" שאל כעבור כמה שניות.
"משהו בלתי חוקי בעליל" התנשף וצליל פירוק נשמע. ידית המסוק נפלה על הדשא בדממה, "קדימה נכנסים" הוא פתח את הדלת בטריקה ועלה אל מושב הטייס במהירות.
לואי עמד על הדשא מתחתיו בהפתעה, לא מוכן לגמרי לעכל את העובדה שהם באמת עומדים להטיס מסוק, "אנחנו מתכוונים לטוס?".
הארי התעסק עם כמה כפתורים ושאר הדלתות נפתחו גם הן, "כן ואם לא תעלה תישאר פה לבד" זירז אותו.
לואי לא התעכב יותר ומיהר להיכנס אל מושב שעל יד הטייס בזמן שהתמקם בנוחות במקומו.
הארי זרק את תיקו לאחור בחוסר חשיבות, מתעלם מצליל ה'מיאו!' הבלתי רגיל שהחפץ הפיק והחל להתעסק עם אלפי הכפתורים שהיו מולו. הוא לקח את אוזניות הטייס ולמרבה הפתעתו של לואי שבר אותן לשניים מבלי למצמץ, "אסור שמגדל הפיקוד יידע על הטיסה הזו" הסביר לו מבלי ששאל.לואי הנהן בהבנה. הוא הביט בו לרגע, "אתה יודע להטיס מטוס?" שאל כעבור כמה רגעים כשראה את ההתלבטות על פניו כשהיסס בנוגע למה כל כפתור עושה.
הארי לחץ במהירות על כמה מתגים בהחלטה של רגע, "קצת" אמר ותפס את הגה המסוק בזמן שהפרופלור החל להסתובב.
YOU ARE READING
גייז בשחור // לארי סטיילינסון
Fanfiction[הושלם] שני טיפשים מאוהבים בחליפות וחתול שמנסים להציל את העולם. כמה מתוק, לא?