M-am departat usor , apoi Harry s-a ridicat greu ranjind . Bratele lui mi-au inconjurat talia si m-au tras deasupra lui . A impins toate pernele jos de pe pat . Mi-a dat jos hanoracul si pantalonii lasandu-ma in lenjeria mea neagra . Ochii lui se plimbau fara jena pe corpul meu expus . S-a intins pe pat , apoi m-a tras peste el . Mainile lui au rupt lenjeria de pe mine dupa care m-a tras mai sus , astfel incat feminitatea mea sa fie la acelasi nivel cu fata lui . Buzele sale imi sarutau sexul , suspinul meu de placere a sunat cu ecou in camera . Mainile mele au prins barile reci de la pat ca sa ma pot sustine . Un geamat lung a iesit din gura mea in timp ce limba lui m-a penetrat , acum miscandu-se lent in mine . Buzele lui se plimba pe clitorisul meu facandu-ma sa-i gem tare numele . Respiratia mea e mai accelerata ca niciodata .
- Mh , Harry . Spun greu fiind aproape de orgasm .
- E ok , iubito . Da-ti drumul . Sopteste incet , apoi simt dinou limba lui miscandu-se in mine . Imi dau drumul brusc gemand lung . Buzele lui sug usor lichidul facandu-ma sa marai . M-am ridicat , apoi m-am asezat langa el luandu-mi lenjeria pe mine . Respiratia mea era accelerata .
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
- Da , da Eric . O sa fim acolo in 3 zile . Da o aduc si pe Rebecca . Pa Eric . Spuse Harry inchizand telefonul .
- Unde ma duci , dinou ? Am spus razand , apoi m-am asezat pe canapea .
- Te duc undeva frumos , sa-ti bronzezi pielea perfecta .
Harry s-a intins peste mine si a inceput sa ma sarute pe maxilar , apoi coborand tot mai jos a trecut cu buzele peste gatul meu ajungand la sanii mei . Buzele lui imi sugea pielea descoperita de maieul decoltat . I-am strans parul in pumn facandu-l sa geama . Oh , sunetul acesta perfect . Mana lui a tras de maieu si de sutien descoperindu-mi unul dintre sani . Buzele sale trageau de sfarcul meu deja intarit . Am gemut lung , se simtea atat de bine . Voiam sa o fac , cu baiatul de care m-am indragostit . Stiu ca parem atat de diferiti , dar nu suntem .
- Vreau sa ma futi , Harry . Am spus dintr-o data . Si-a ridicat capul , ochii lui erau cat cepele . Colturile gurii lui au format un zambet de milioane de parca i-am promis luna de pe cer . Si da stiu , i-am spus ca n-o sa-l las sa ma atinga , dar ceva din pantecul meu il vrea . Vreau sa-l simt dinou in mine , dar de data asta sa fie cu totul . M-am ridicat de pe canapea si l-am luat de mana tragandu-l dupa mine pana in dormitor . L-am asezat pe coltul patului si l-am dezbracat repede . Eram atat de nerabdatoare .
- Rebecca , a spus Harry prinzandu-ma de mana , esti sigura ca vrei sa faci asta ?
- Da , Harry . Sunt foarte sigura .
CITEȘTI
Guns and Love H.S. I.The game begins
Fiksi PenggemarRebecca Jonshon era fata aceea timida din clasa a11-a ,tocilara din ultima banca care nu vorbea cu nimeni,nu iesea niciunde ,nu avea prietenii defapt avea cartile singurele pe care le considera prietene.Niciodata nu iesea in evidenta. Dar ceva s-a...