Sasuke ne işler çeviriyordu..
Neden sarhoş..Gözlerim çoktan doldu, taşıyordu. Battaniyenin içine girip kafamı gömdüm. Yastığıma sarılarak ağlamaya başladım. Ellerim, ayaklarım titriyordu. Hayatımda sevdiğim ilk kişi sasuke'ydi. Fakat neden böyle davrandığını anlayamamak beni çok fazla üzüyordu. Biraz geçtikten sonra bahçedeki ışıkların açıldığını gördüm. Koşarak arka bahçeye bakan pencereye yöneldim. Perdenin arkasına saklanarak bakmaya çalışıyordum. Sasuke kırmızı saçlı bi kızla sarmaş dolaş bahçeye girmişti. Kız sasukenin göğüslerine kafasını koymuş. Sasuke ise onun belini tutarak saçını okşuyordu. Midem bulandı,başım dönmeye başladı kısacası bayılacak gibiydim. Fakat dayanmam gerektiğini biliyordum,neler olduğunu sonuna kadar içim elvermesede izlemek istiyordum. Daha sonra içeri girdiklerini gördüm. Aynı zamanda bahçe kapısıda açıldı. Sessizce kapı deliğinden bakmaya çalışıyordum. Ağlamamak için nefesimi tutmaya çalışıyordum. Merdivenden aynı pozisyonda yukarı çıktılar ve sasuke'nin odasına girdiler. Ne olduğunu bilmem gerek diye düşündüm. Odamın kapısını yavaşça açtım ve sasuke'nin odasına ulaştığımda kapı deliğine eğildim. Keşke eğilmeseydim. Gördüğüm şey gerçekten mide bulandırıcıydı. Kırmızı saçlı kız soyunmuş ve sasuke'nin pantolon fermuarını açıyordu. Daha fazla bakamazdım. Hemen kafamı çektim. Kardeşi sai'den yardım isteyebilirim diye düşündüm. Merdivenden inerken duyduğum tek şey ise inleme sesleriydi. İğrenç.
Sai oturma odasındaydı. Ağlayarak yanına gittim. Şaşırmıştı.
"iyi misin sakura"
"h-hayır çok kötüyüm, sasuke odasında başka bir kızla.."
"yoksa- Sakura burda bekle hemen geliyorum" yerinden kalktı ve hızlıca odadan ayrıldı. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Neden böylesin sasuke
Beş dakika sonra sai geri yanıma geldi. Elini omzuma koydu.
"o kızı çıkarttım evden, ayrıca sasuke'ye gelirsek çok fazla içmiş olmalı ki biraz önce bayıldı."
Yanıma oturdu ve sözlerine devam etti.
"sadece çok fazla üzüldüğünde bu kadar içer, aranızda bir şey mi oldu sakura?"
Başımı sarıldığım yastıktan kaldırıp gözyaşlarımı sildim başka türlü konuşamazdım.
"dün eski ölen sevgilisinden bahsetti" titrek sesimle bunu söyleyebildim.
"sai ben odama çıkıyorum. Sasuke ayıldığında hiç bir zaman yanıma gelmemesini söyler misin ayrıca kahvaltı zamanı da tok olacağım" başını onaylar anlamında sallayan sai'yi görünce oturma odasından ayrıldım. Tekrar odama döndüm. Ne kadar ağladım hatırlamıyorum fakat en sonunda uykuya daldığımı biliyorum.
Sabah kapı yumruklama sesiyle uyandım.
"Sakuram lütfen beni dinler misin, orada olduğunu biliyorum."
Sesimi duyabilmesi için kapıya yanaştım.
"Sasuke ne yüzünü görmek ne sesini duymak istiyorum. Siktir git burdan."
"Sakura beni dinle"
"SANA BURDAN GİT DEDİM"
Burun çekiş sesinden sonra koridorda yürüyen ayak sesi duyunca gittiğini anladım. Başka bir kızla yatıp hala konuşmak istiyordu? ne kadar yüzsüz.
Bilinmeyen numara: hey sakura
Sakura: sende kimsin?
Bilinmeyen numara: beni hatırlamaman çok üzücü.
Sakura: yoksa
Bilinmeyen numara:hmm sasori.
Sakura: SASORİ Mİ HAYIR NASIL BULDUN TELEFONUMU SENİ PİSLİK
sasori: şşt güzelim sakin ol, ayrıca hala bana küfür edicek cesaretin var demek?
_______________
Sadece geceleri yeni bölüm yazdığım için özür dilerim ✋😕
bu hikaye bitince komik texting yapmak istiyorum 😮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Real lovers -sasusaku-
Fantasy'seni üzmektense ölmeyi tercih etmeyi istemiştim, başarılı olamadım... ' × Tamamlandı ×