Celkem se divím že to ani jeden nezná, hlavně Jeremy když je barmam.
„Tak to namíchej pokud tu máš věci " řekne Jeremy a pustí mě abych si mohla vzít potřebné věci. Kluci si sednou k baru a pozorují mě. Začnu bílým rusákem. Do deseti panáků naliju trochu vodky a doliju to smetanou. „Bílej rusák" řeknu a nechám je to vypít. „Tohle beru, lehký a dobrý " zasměje se Jeremy. „Souhlas" kývne James, což mi vykouzlí úsměv na tváři. Teď se pustím do Teleportu, najdu si Absinth a od oka naliju do skleniček a pak zase doliju vodkou.
„Teleport? " zeptá se bráška a já jen kývnu. „Taky berem!" no a poslední železo betonový Rumburak. Vzala jsem si tři větší skleničky abych to mohla namíchat. Nejdřív Rumburak který se skládal z Rumu a Borovičky. Pak železo ferum, fernet a rum. Potom beton nebo-li Tonic a becherovku. Nakonec jsem smíchala beton s železem a Rumburaka, rozlila to do skleniček. „Kde jsi se to naučila Prcku? " zeptá se James a prohlíží si tekutinu ve skleničce. „Občas jsem pomáhala v baru na brigádu" řeknu a napiju se svého drinku. „Kurva to je dobrý, ihned tady napiš recept " Jeremy mi podá kus papíru.„Tady máš malou odměnu" James mi dá lízátko a pohladí mě po tváři. Právě mu sedím na klíně, lehce ho provokoji když cucám lízátko. Jelikož tu jsme sami tak mi to nedělá problém. „Kurva babe " skousne si ret a pozoruje mě jako nějakou kořist.
Vidím co to sním dělá. Ale on zase ví co dělá jeho přítomnost mě. „Neprovokuj daddyho maličká, nebo ti dá trest" zachraptí kurevsky sexy hlasem. Projdeme mnou vlna vzrušení a naschvál ho provokoji dál.
„Jak chceš! " řekne přísně a vezme mi lízátko které položí na obal na stůl.
Jedním rychlí pohybem si mě přehne přes klín. Teď jsem ráda, že zamčel. Vyhrne mi sukni a pohladí mě po zadku. „Pěkná prdelka" řekne a jemně mě plácne. Najednou ucitím jak mi dává jemné pusinky. „Daddyyy! " vypísknu když mě kousne. „Pššš maličká" pleskne mě tentokrát už silně přes zadeček. Chvíli si hraje s černými tangy které jsem si vzala na sebe. Konečně najdu polohu ve které na něj aspoň trochu vidím. Něco vytahuje z malého stolečku na kterém je zámek aby se tam nikdo kromě něj nedostal. Usměje a trochu si mě posune čímž mi zabrání ve výhledu. Příjemně mě hladí po zadečku. Jaký trest asi vymýšlí?! Pak ale ucitím něco co už tak příjemné není.
„Daddy.." zaskučím když mi něco strká do anální otvoru. Au au au au...
Začnu se vrtět abych mu v tom zabránila, což se mu nelíbí a já s chytám bolestivou ránu. „No tak drž maličká" řekne a tu věc vytáhne. Pak ji tam ale zase strká. „Da-ddy " fňuknu se slzama v očích. „Maličká já tě varoval a ty jsi neposlechla, plus ještě to provokování v koupelně za to tě čeká taky trest" přiletí další rána. au au au... Dobře příště si to raději promyslím. Nakonec je ve mě ta věc celá, typuji že je to anální kolík.
Pomalu mě postaví před něj, v zadečku cítím tlak. Je to divný pocit ale tak trochu i příjemný. Na klín si vezme polštář a poklepe na něj. „Sednout maličká! " rozkáže mi. Celá se třesu ale i tak pomalu a opatrně usedám na polštářek. Zakňučím. Je to divný pocit. „Až dopapáš lízátko, tak to vyndáme a nesmíš kousat" řekne přísně. „Ano Daddy " pokusím se trochu uvelebit ale ještě si to zhorším. Tak radši sedím a cucám lízátko.
Někdo zaklepe po slovech dále slyším odemykání. „Jamesi je tu Dave" ukáže se tu Jeremy. „Dobře, ať jde dál " Usměje se James. Do vnitř vejde Zrzavý kluk s modrýma očima. „Ale ty máš pěknou kočičku. Asi hodnou když dostala lízátko. Jak pak se jmenuješ?" nespustí ze mě oči, a usedá si vedle Jamese, který do mě drkne takže můžu mluvit. „Lilith pane " řeknu slušně. „Vychovaná, říkej mi Dave Lilith " napije se průhledné tekutiny.
James s Davem řeší nějaké věci ohledně baru a jeho rozšíření.Nevím jak dlouho tu sedíme ale zadek mě spíš bolí od toho sezení než od kolíků. Konečně Dave odchází, jenže James mi nasazuje vodítko a vycházíme zadním vchodem. „Ještě chvilku to budeš muset vydržet " řekne a obchází auto. Co to dělá? Otevírá dveře u řidiče, pak mi sundá vodítko. Usedne a posune sedačku do zadu. „Pojď jsem" poklepe mezi své nohy. Um. Nervózně nastoupím a opatrně usednu. Zakňučím jelikož sedačka je tvrdá, takže to bolí. „Hodná holka" zavře dveře a nastartuje auto.
Snažím se aby měl dobrý výhled na cestu. Auto se rozjede. Cesta probíhá v klidu, konečně vidím hotel. Zakňučím když auto poskočí. Zatočí volantem a vypne motor....Když vejdeme do kuchyně zatáhne mě do pracovny. „Vysleč se! " příkáže mi. Co má v plánu? Roztrepaně si sundávam oblečení, on mě pozoruje, každý můj pohyb a přitom usedá do kožené židle u stolu. Stojím před ním nahá. „Překrásná, pojď jsem maličká"
Rukama si zakrývám prsa a jdu pomalu k němu se sklopením pohledem. Postaví si mě před sebe. „Copak to je? Maličká nemáš se za co stydět" vezme mé ruce a spustí je podél těle. Pak si mě otočí, rukou mi tlačí na záda tak že jsem přehnutá přes stůl. Jednu ruku nechává na zádech a druhá cestuje po mých stehnech. Zakňučím když mi projede přes mou malou. Zastaví se u kolíků. „Dad-dy " fňuknu když vytahuje kolík.
„Tak už to je" řekne výtězne. Dá mi pusinku na můj zadeček, to způsobí nával horká a husí kůže zároveň.
Čemuž se uchechtne, jeho ruce se objeví u těch mých, jsou tak obrovské.
Jeho dech cítím na svém krku. Začnu prudce dýchat. „Maličká... " zašeptá, otřesu se. „Radši se běž obléct" pustí mě. Když kolem něj procházím plácne mě přes zadek. „Daddy! " vypísknu jelikož si mě přehodil přes rameno.
Jsem trochu smutná z toho že mě nese do mého pokoje. „Spinkej maličká já si ještě musím něco vyřídit" řekne a podá mi méďu. „Doblou daddy " zažvatlám smutně. „Dobrou maličká"
ČTEŠ
Ano, Daddy
RomanceROZEPSÁNÝ PŘÍBĚH „Buď jen moje. Moje láska, moje nejlepší kamarádka, moje kitten, moje přítelkyně, moje důvěrnice, moje opora, můj úsměv na tváři. Buď jen moje " „Jsem jen tvoje" „Čí jsi maličká? " „Jsem tvoje Daddy"