Size biraz kendi ülkemden bahsedeyim.Ben Rosal ülkesinde yaşıyorum bu sizlerin göremediği bir alem ama elimden geldiğince size anlatmaya çalışacağım.Rosal ülkesinde evler ağaçların içine yapılır ve her bir ağaçta bir ev bulunur.Burada biz cadılar yaşarız ama perilerin de buraya geldiği görülür. Perilerin ayrı bir yaşam alanı vardır ama bazen bizi ziyaret ederler. Şu bir gerçek ki biz perilerden daha güçlüyüz ama onlar kendilerinin daha güçlü olduğunu savunuyorlar.Yıllar önce periler ve büyücülerin savaşında cadılar perileri koruyup onlara özel bir yer inşaa etmişlerdi. Fakat bu davranışımıza rağmen onların nankörlüğüyle karşılaşıp büyücülerle işbirliği yaptığını öğrenmiştik. O zamandan beri cadılar ve perilerin arası pek iyi değildir.Rosal ülkesinde kötü davranışlara yer yoktur. Yalan söylemek, kötülük yapmak, ihanet etmenin bedeli hapis ile son bulur ve bir müddet o cadının güçleri elinden alınır.Rosal ülkesinde her yer yemyeşildir ve çiçeklerle doludur. Gökkuşağı çıktığı günlerde dilek tutarız. Dolunay zamanlarında güçlerimiz daha da artar ve en çok istediğimiz şeyi bu zamanda dileriz. Tabi herkesin dolunay zamanı farklı daha kendimkini bile bilmiyorum. Söylentilere göre dolunay zamanı kedin ortaya çıktıktan sonra belirleniyormuş ama benim bir kedim bile yok neyse şimdilik sadece büyü yapabiliyorum. Bu yüzden pek arkadaşım yok sanırım...Ama sorun değil kendi başıma yaşamayı öğrendim.Cadılar ülkesinde kalmak çok zor çünkü büyü yapamayan şeytani güçleri yok edemeyen her cadı beceriksiz sayılıyor.Burda sadece iki mevsim yaşanır bahar ve kış mevsimi en çok sevdiğim bahar mevsimi oluyor çünkü bahar mevsimünde burası yemyeşil ve çiçeklerle dolu oluyor. Her sene bahar mevsiminde festivaller oluyor. Festivallerde cadılar yarışıyor ve onlara bir bulmaca veriliyor 24 saat içinde bulmacayı çözen ve en iyi büyüyü yapan at sahibi oluyor.Benim henüz hiç atım olmadı. Gerçi nasıl olacaktı daha doğru düzgün büyü bile yapamıyordum.Ama hırslıydım bir gün ben de atımla buralarda dolaşacak ve herkese hava atacaktım...