3

582 18 0
                                    



Lisa Simons 

A Nap már javában felkelt, próbálok kikászálódni az ágyamból de nem bírok, mindenem fáj.

Mindenem. 

Egy idő után nehezen de kikeltem az ágyamból és mentem a konyhába, megigyam reggeli kávémat. Apa is ott tartózkodott épp gyümölcslevet iszogatott. 

-Jó reggelt- köszönt mosolyogva. De mire meglátott egyből lekonyult arcáról a kedves mosoly. 

-Lehetne jobb is.- mondtam unottan. Odamentem a konyhapulthoz azon belül a kávégéphez. Raktam bele új kapszulát, aláraktam a kis pöttyös bögrémet, tettem bele két darab kockacukrot. 

-Kislányom ugye.. ugye nem? Ugye ezeket nem én csináltam?-kérdezte aggódva, de szerintem ő is tudja kérdésére a választ. Apa felé fordultam és aprót bólintottam.- Én annyira saj...-nem tudta befejezni mert szavába vágtam.

-Apa ez már nem állapot. Mindig jön a sablon szöveg. Hogy sajnálod aztán megígéred, hogy leszoksz róla aztán pár nap múlva elillan ígéreted.- mondtam kissé feldúltam. Visszafordultam a kész kávémhoz. Raktam még bele egy kis tejet, megkavargattam és visszamentem a szobámba a telefonomért. 

Bekapcsoltam az internetet, megnéztem, hogy jött e valami értesítés és meglepettségemre jött is. Chris bácsi.

Chris Evans: Szia Lisa, gondolkodtam csinálhatnánk egy kis összejövetelt. Én áthívom kettő jó barátomat és ti meg eljöhetnétek apukáddal. Mit szólsz hozzá?  

Lisa Simons: Szia Chris bácsi! Még megnézem, hogy vannak e teendőim a mai napra. Beszélek apuval és megírom a választ. 


-Kivel írogatsz?- kérdezte apa lenézően. Ekkor pillantottam meg kezében a sörös üveget.

-Csak Kenzivel.- válaszoltam unottan.-Kérdezte, hogy elmegyek e hozzá egy kis összejövetelere amit tart. Azt is mondta, hogy hív pár lányt akik velünk egy osztályba járnak.- feleltem bár nagyon nem érdekelte mit mondok neki. Pár percig tanakodtam, hogy elmenjek vagy sem. Apát úgysem érdekelné az, hogy mit teszek. 

Lisa Simons: Szia Chris bácsi megint én. Gondolkodtam így elfogadom ajánlatodat. Sajnálattal mondom de apu nem tud jönni mert elfoglalt egy munkával amit a főnöke adott neki. 

Chris Evans: Szia, örülök neki sajnálom, hogy nem tud eljönni Adam. Hát úgy 5-6 körül kezdenénk szóval közte gyere. Sok-sok szeretettel várlak és a fiúk nevében is mondhatom. 


Chris Evans 

Nagy mosollyal a számon nézegettem az üzenetet amit Lisa küldött. Bár kicsit el voltam kenődve, hogy nem tud jönni Adam. Eközben felöltöztem, megreggeliztem és adtam kaját a kutyusomnak. Összeírtam a listát, hogy mit kell venni a partira. 

El is indultam a boltba. Háát elidőztem egy kicsit de mindent megvettem ami kellett. Hazaértem, kipakoltam a konyhába majd kicsit kitakarítottam a házba. Eddig nem érdekelt, hogy, hogyan néz ki a házam ha jöttek hozzám Sebék de ez most különleges alkalom lesz. 


Lisa Simons

Lassan megreggeliztem majd felöltöztem. Kicsit összepakoltam a szobámba majd a teljes házba. Elég nagy rendetlenség volt azt hozzá kel tennem. Mire végeztem az óra délután 2 órát ütött. Hirtelen eszembe jutott, hogy a találkozóra mégse menjek üres kézzel így előkaptam a telefonomat és süti recepteket kezdtem el keresni. 

Bő negyed órával, minimum 10 hisztizéssel és újratervezéssel még mindig itt állok semmi kész tervvel. Majd feladtam és maradtam a jó öreg csokis-bögrés muffin Lisa módra. Nincs nagy különbség a sima muffin és az én muffinom között. Nem teszek bele semmilyen titkos összetevőt csak szeretetből csinálom meg. 

Gyorsan készen is lettem, a sütiket egy dobozba helyeztem aztán kezdtem el készülődni. Megfürödtem, hajat mostam és még egyebeket végeztem el. Fürdés előtt kikészítettem  a ruhát amit veszek fel. Egy fekete térdnél szakadt farmergatya és egy baba kék pulcsi. Tökéletes, mindent takar amit kell. Tudoom.. hogy itt a hőmérséklet elég magas szokott lenni de valahogy el kell takarni ha már az alapozó gyorsan lekopik a foltokról. 

Kereken 5 órára el is készültem. A hajamat kivasaltam és tettem egy nagyon kicsi sminket a csodálatos fejemre. Ami egy szempillaspirálból és ajakbalzsamból állt, nem szeretek nagyon sminkelni és nem is nagyon tudok. Elővettem a fekete kis táskámat beleraktam minden fontos iratomat, papírzsepit, kulcsot. Fél 6 körül elindultam, apától elköszöntem bár nagyon nem érdekelte ez őt. Bedugtam telefonomba a fülesemet és elindítottam az első számot a listán. Megfogtam az általam készített sütit és útnak eredtem. 

Nem is lakik messze tőlünk Chris bácsi. Csak pár utcát kellett átsétálnom és már ott is voltam. Kihúztam telefonomból a fülest és elraktam mellé a telefont is. Megigazítottam még a ruhámat és a hajamat. Nagy levegőt vettem és ki is fújtam azt és ekkor.. 


Út a biztonság felé |✔|Where stories live. Discover now