Numarayı anında engelledim, nasıl bulmuş olabilirdi ki hapishanede olması lazımdı..
Aklıma yaşattıkları geldi. Yaptıklarını günlüğüme yazmıştım. Çekmeceyi açıp günlüğümü aldım.
24.02.2016
Sevgili günlük, bugün çok kötü bir olay yaşadım. Her zamanki gibi neşeyle okula gitmiştim. Büyük sınıflardan sasori'nin koridorda olduğunu görünce yolumu değiştirmek istedim. Beni ne zaman görse hakaretler edip saldırıyordu. Arkamı dönüp hızla sınıfa doğru ilerliyordum. Köşeyi dönmem gerektiği sırada aynı hızla gidiyordum. Fakat köşeyi dönünce önümde sasoriyi gördüm. Kalbim çıkacak gibi oldu. Çok korkmuştum. Bileğimi sıkıca tutup önünde sürüklemeye başladı. Okuldan dışarı çıkmıştık. Çok korkuyordum. Beni okulun yanındaki ormana götürdü. Bi ağaca bağladı.
"kes sesini küçük budala"
Daha fazla ağlamaya başladım. Ağaçtan bir dal kopardı. Vuücduma, kafama heryerime vuruyordu. En son beni bıraktığında bayılmışım. Uyandığımda geceydi. Vahşi hayvan sesleri geliyordu. Önümü göremesem de yürümeye başladım, burda kalamadım. Annem de evde değil şehirdışındaydı. Evde olsa bile hiçbişey anlatmıcaktım. İş ararken bide benim yük olmamı istemem. Bir şekilde ormandan çıktım. Üstüm başım kan içindeydi. Yüzüm morarık, ellerim kesilmiş, göbeğimde morluklar...
Neden bana karşı böyle davranıyorsun sasori diye sormak istemiştim. Fakat ağzımı açtığımda daha da sert vurmuştu. Eve vardığımda saat 12yi buluyordu. Şimdi içimi sana döktüm günlük, uyuyacağım.
05.03.2016
Sasori yüzünden üç gün okula gidemedim. Biraz daha hissedince gittim fakat farklı bir manzara yoktu. Gene aynılarını yapıp acı çektirdi. En sonunda anneme bahane uydurup okulumu değiştirmesi için aradım. Köyümüzde ki başka bir okula kaydım yapıldı. Fakat ben hala unutamadım..
Devamını okumaya içim elvermedi. Bu sayfaları yazarken sadece 12 yaşındaydım. Yaşıtlarım gibi olmak istemiştim hep. Bu kadar olaya karşın hiç bir zaman içki/sigara içmemiştim. Sasuke'nin içmiş olması bir bahane sayılmazdı. Ayrıca geçmiş geçmişte kaldı sonuçta. Sonunda akşam olduğunda ağladığımı kapatması için hafif makyaj yapıp çantamla odadan çıktım. Giderken ailesinin sevecen yüzüne gülümseyerek görüşürüz dedim. Aralarında sasuke yoktu, amaan beni İlgilendirmez ki. Eve gelince odama çekildim. Birkaç ödevi yapıp direk yattım. makyajımı bile çıkarmamıştım.
Sabah sanki dün yaşananlar olmamış gibi enerjiktim. Anlaşılan uykumu güzel almıştım. Hemen tost hazırlayıp çantama koydum ve asansöre binmek için kapıyı açtım. Binadan çıkınca saçlarımı topladım. Bu sefer bina çıkışında olan bisikletimi aldım ve ona bindim. Gün harika başlamıştı. Yolu uzatmak için ara yollardan geçerek okula vardım. Güvenliğe bisikletimi verip bahçeye girdim. Yerdeki çiçeklerden bir tane koparıp saçımı yerleştirdim. Binaya girdiğimde tenten'le buluştuk güle oynaya sınıfa girdik. Sasuke gelmemişti. Olsa bir dert olmasa bir dert. Kafama takmamaya çalışarak sınıfı inceledim. Tenten dışında arkadaşım yoktu, şimdi sosyalleşmemin tam sırasıydı. Koyu mavi saçlı bir kız tek başına oturuyordu. Yanına oturdum ve gülümsedim.
"selam"
"merhaba"
"bu okulda çok arkadaşım yokta, arkadaş olalım mı?"
"aslında benim de çok yok iyi olur" gülümsedi. "ben hinata, hyuuga hinata"
"tanıştığıma memnun oldum bende sakura, haruno sakura. Bu okulda başka kimleri tanıyorsun"
"hyuuga neji, tenten, naruto-kun ve şuan sen"
"hmm anladım teneffüste Görüşüz o zaman"
"Görüşürüz"
Yeniden yerime oturdum ve dersi hiç olmadığım kadar dikkatli dinledim. Aslında sıkıcı gelen dersler çok güzeldi. Demek hinata ve tenten'in sevdiği neji aynı klandalar diye düşünmeden edemedim. Son zil çaldığında çantamı toparlayıp tentenle çıkışa doğru koridorda yürümeye başladık.
"açılma işi nasıl gidiyor?"
"Çok yakındaaa"
"umarım"
"umarımı mı var bu işin ya. Bak buraya yazıyorum yarın açılıcam"
"bu kadar kararlı olduğuna göre bende buraya yazıyorum kabul edicek"
Biz konuşurken çoktan çıkışa gelmiştik. Tentenle vedalaşıp bisikletime binmek üzereydim ki arkamdan biri seslendi.
"Sakuraa"
"sai? Ne oldu"
"üzgünüm durdurdum seni ama sasuke hakkında konuşabilir miyiz"
"hayır" arkamı dönerek bisikletimin koltuğuna oturdum.
"Ama sakur-"
"sai lütfen ısrar etme bu kadar güzel bir günü mahvedemem" bisikletimi sürmeye başlamıştım ki sai engelledi. "Sakura dinlemelisin, önemli"
"dinlemeden kurtuluş yok sanırım, peki anlat ama çabuk ol"
"Sasuke hastanede"
"ne"
bi anlığına tüm hislerimi kaybettim. Mavi gökyüzü kapkara olmuş hava tükeniyor gibiydi."dün gece intihar etmeye kalkıştı, bunu hep yapacağından bahsederdi fakat ilk defa bunu yaptı ve bir çok yeri kırıldı, iyi değil. Bunu bilmeni istedim sadece"
Kalbim durcak gibiydi, gözyaşlarım akmaya başlamıştı.
"yolu tarif eder misin"
Yolu söyledikten sonra ağzını kapatır kapatmaz yola koyuldum. Şanslıyım ki bisikletim vardı ve hastane yakındı. Hızlıca içeriye giriş yaptım.
"uchiha sasuke nerde?"
"329. Oda efendim"
Kadının dediği odaya koşturmaya başladım. Kapının önüne geldiğimde uchiha sasuke yazıyordu. Kapıyı yavaşça ittirdim gördüğüm şey heryeri sargı benziyle kaplı sadece bir noktaya odaklanmış sasuke'ydi. Beni görünce gözlerini üzerime çevirdi. Koşarak yanına ilerledim yatağın yanında ki koltuğa oturdum. Gözlerini gene bir noktaya sabitlemişti.
"Sasuke neden bunu yaptın" ağlamaklı sesimden en fazla bu kadar kelime söyleyebildim.
"Seni üzmektense ölmeyi tercih etmek istemiştim, başarılı olamadım"
*devam edicekk*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Real lovers -sasusaku-
Fantasy'seni üzmektense ölmeyi tercih etmeyi istemiştim, başarılı olamadım... ' × Tamamlandı ×