Tanıtım

815 14 17
                                    

Rıza Soylu: ayla soylu ile evlidir. 2 çocuğu vardır. Çocukları'nın adı Selin ve Pınar'dır. Polistir.

Ayla Soylu: rıza soylu ile evlidir. 2 çocuğu vardır. Çocukları'nın adı Selin ve Pınar'dır.

Selin Soylu: babası rıza soylu annesi ayla soylu'dur. Bir tane Pınar diye kardeşi vardır. Teyze'dir. Polistir.

Pınar Soylu: babası rıza soylu annesi ayla soylu'dur. Bir tane Selin diye abla'sı vardır. Ali ile nişanlıdır. 2 çocuğu vardır. Efe en büyük çocuğu zeyno en küçük çocuğudur.

Ali Soylu: babası annesi yok. Pınar Soylu ile nişanlıdır. 2 çocuğu vardır. Efe en büyük çocuğu zeyno en küçük çocuğudur. Polistir.

Mesut Güneri: karısı öldü. Tunç diye bir oğlu vardır. Ekiple çalışıyor. Polistir.

Tunç Güneri: Mesut diye babası vardır. Annesi ölmüştür. Babası polistir.

Bahar: Babası annesi ve kardeşi ablala'rı yoktur. Ekibi ailesi gibi görür. Hakan'ı seviyor ama söyleyemiyor. Polistir.

Hakan: babası annesi kardeşi ablala'rı yoktur. Ekibi ailesi gibi görür. Bahar'ı seviyor ama söyleyemiyor. Polistir.

Ezgi Vural: babası annesi kardeşi ablala'rı yoktur. Ekibi ailesi gibi görür. Polistir.

Cemal Şahin: babası annesi kardeşi ablala'rı yoktur. Ekibi ailesi gibi görür. Polistir.

Efe Soylu: annesi pınar babası Ali kardeşi zeyno dedesi rıza ananesi ayla'dır. Teyzesi vardır. Babası dedesi polistir.

Zeyno Soylu: annesi pınar babası ali abisi efe dedesi rıza ananesi ayla'dır. Teyzesi vardır. Babası dedesi polistir.

Eda: hiç kimsesi yoktur. Kapkarçılıp hırsızcılık öyle şeylerde herşeyi bilgisayar'dan bakıp diğer polislere haber veriyor. Polistir.

Hüsnü Çoban: karısı öldü. Kızı Zeliha ve Şule oğlu tekin ve Haydar Berk akrabası nazike'dir. Başkomser'dir. Polistir.

Zeliha Çoban: babası Hüsnü annesi öldü. Kardeşleri Tekin, Şule ve Haydar Berk'tir. Babası polistir. Kendisi habercidir. Akrabası nazike'dir.

Tekin Çoban: babası Hüsnü annesi öldü. Ablası Zeliha kardeşleri Şule ve Haydar Berk'tir. Akrabası nazike'dir.

Şule Çoban: babası Hüsnü annesi öldü. Ablası Zeliha abisi Tekin kardeşi Haydar Berk'tir. Akrabası nazike'dir.

Haydar Berk Çoban: babası Hüsnü annesi öldü. Ablala'rı Zeliha ve Şule abisi Tekin'dir. Akrabası nazike'dir.

Nazike Çoban: hiç kimsesi yoktur. Akrabaları Hüsnü Zeliha Tekin Şule Haydar Berk'tir. Ve onların yanında yaşar.

Volkan: hiç kimsesi yoktur. Ekibi ailesi gibi görür. Hande'ye aşıktır ama evli değil'dir. Polistir.

Hande: hiç kimsesi yoktur. Ekibi ailesi gibi görür. Volkan'a aşıktır ama evli değil'dir. Polistir.

Engin Balkan: karısının adı başak'tır. Müdür yardımcısı'dır. Polistir.

Başak Balkan: kocasının adı Engin'dir. Savcı'dır.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yeni hikâyem ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz beğendiyseniz volt atmayı unutmayın fikirlerinizi bekliyorum kendinize iyi bakın

ARKA SOKAKLAR SELMESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin