2 AY SONRA
@urasyilmaz : elin japonunu yengeniz yaptım vallahi
379 beğeni - 106 yorum.
@mikunanami : love u serefsiz 💖
@urasyilmaz : lan o öyle değil dıwmajdnwowmdne@sudeozbek : yarasa mı yapıyor?
@urasyilmaz : yaptığın espriyle tüm cehalete ışık kaynağı olabilirsin@49 : Yenge de kütür kütür
@20 : çok yakışıyorsunuzz, evleninnnnn
@silaycira gönderiyi beğendi.
-
@silaycata : Tebrik ederim
@silaycata : Senin adına çok sevindim.
@urasyilmaz : :)
-
"Neye bakıyorsun ?" Elimden telefonun çekilmesiyle önce boş ellerime sonra Utku'ya döndüm. "Ne yapıyorsun ya ? Versene şu telefonu ?" Üzerinde doğru yürüsem de bana bakmadan telefona bakıyordu sadece. Yüksek ihtimalle Urasla olan mesajlaşmalara.
"Ne bu? Sana onunla konuşmayacaksın, yazarsa engelleyeceksin demedim mi ?" Bu sefer üzerime yürüyen o olmuştu.
"Utku açıklayabilirim yemin ederim." Güldü. O kadar iğrenç bir gülüştü ki. "Açıkla lan !"
"Açıkla! Eski sevgilin olan kardeşime neden yazdığını açıkla! O orospu çocuğuna neden yazdığını açıkla!"
Sesi çok yüksekti.Kaşlarım istemsizce çatıldı. "Utku..." dedim bir adım daha geriye giderek. "Biz seninle sevgili değiliz biliyorsun değil mi ? Biz bir anlaşma yaptık. Biz Uras'ın annesinin hayatı için bir anlaşma yaptık. Senin görevin Meltem Hanım'ı yaşatmak. Benim görevim seninle sevgili gibi gözüküp Uras'ın canını yakmak." Gözümden akan yaşı hiçe sayıp konuşmaya devam ettim.
"Her türlü acı çekecekti. Annesinin acısını çekmesini istemedim. O şu an annesiyle Fransa'da mutlu. Bir sevgilisi var. Bir daha bana dönüp bakmaz bile. Yazmadı bile bana iki aydır. Unuttu. Her şeyi unuttu. Senin yaptığın aptallık. Sen sadece üvey kardeşinin acı çekmesini istiyorsun. Hiç yoktan yere."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçücüğüm||texting
Historia Corta@urasyilmaz : küçücüğüm... @urasyilmaz : ne olur çok uzaklara gitme @urasyilmaz : gidersen öleceğim @silaycata : geber