🩸 3

314 54 89
                                    

25 oy  

yorumlarınızı bekliyorum

-Ah çok yoruldum .

-Yeji pek bir şey yaptığın söylenemez .

-Ya niye öyle diyorsun ? Odamı yerleştirmek ne kadar zordu bilemezsin .

Hyunjin de Yeji'nin dediğin göz devirirken Jimin gülmüş ve gelen yemekleri ısıtmaya koyulmuştu . Hepsi tüm gün boyunca yeni evlerini düzene sokmaya çalışmışlardı .

-Namjoon hyung nerede ?

-Bilgisayarlarını ve araştırmalarını düzenleniyor . 

-Oppa bugün hastaneye gitmeyecek misin ?

-Hayır, izin aldım .Acil bir şey olmadığı sürece gitmeyeceğim .Hem Jungkook gelecek bugün .

Yeji sevinçle çığlık atmış ve Jimin'in yanına adımlayarak masadaki mezelerden ağzına atmaya başlamıştı .Yeji Jungkook'u seviyordu .En kafa dengi oydu . Birlikte dedikodu yapabiliyor , eğlenebiliyorlardı . Yeji'nin mutfağa gitmesinin ardından Hyunjin de Namjoon'u çağırarak masaya oturmuştu . Jimin ısıttığı tavuğu masaya koyarak dolaptan Yeji , Hyunjin ve kendisi için  kan torbalarını çıkararak şarap bardaklarına dökmüştü . 

-Yeji tat alamamana rağmen neden yemeklerden yiyorsun ?

-Tat alabiliyorum ama sizin aldığınız tat ile aynı değil .Hafif kül tadı geliyor ve bu hoşuma gidiyor. 

-Değişik fantezilerin var .

Yeji kardeşinin omzuna vurarak bardağı almış ve elinde biraz sallayarak yudumlamıştı . Hyunjin yeni dönüşen olduğu için kana alışamamıştı .Kitaplarda okuduğu insan kanına aç olmanın aksine , henüz kendi kanı vücudundaydı , kan midesini bulandırıyordu , yine de vücudunun ihtiyacı vardı. ilk zamanlarda görülen bir şeydi .Bu yüzden insan yemekleri yemeye devam ediyordu tam anlamıyla tat alamasa da  .Aslında evde yemek Namjoon için hazırlanıyordu . 

-Hepimiz evde olduğumuza göre ve Jungkook'ta geleceğine göre film gecesi yapalım mı ~ 

Hepsi Yeji'yi onayladıklarında Jimin Jungkook bir süreliğine dışarı çıkacağını birkaç alışveriş yapması gerektiğini söylemişti. 

-Buyurun kahveniz .

Taehyung bugün bir çalışanı eksik olduğu için ekstra yorulmuştu .Yoongi de onu sürekli arayarak avlanma etkinliklerine çağırıyordu , sıkılmıştı . Eve gitmek güzel bir duş almak ve yatakta abur cuburu ile pineklemek istiyordu .

-Biz iki iced White Chocolate Mocha alabilir miyiz ?

-Tabii .

Taehyung kafasını önündeki aletten kaldırmadan arkasını dönmüş ve kahveleri hazırlamaya başlamıştı.

-Of iki dakika dur goo ya .Şu maili yollamam lazım .

Duyduğu ses tonuyla yaptığı işi bırakmıştı önce Taehyung . Ardından kafasını sallayarak kendine gelmiş ve kahveyi yapmaya devam etmişti .

-Çok sıkıcısın Jimin .

-Yoğunum yoğun .

Taehyung önüne dönerek kahvelerini uzattığında afallamıştı .Karşısındaki adam çok yakışıklıydı. Daha önce hiç böyle biriyle karşılaşmadığına emindi .Sesinin derinliğine şaşmamalıydı. Şaşkınlıkla bakarken Jungkook Jimin'in onu fark etmediğini anlamış -çünkü hala telefona bakıyordu- Kahveleri alarak teşekkür etmiş ve ödeyerek Jimin'i çekiştirmiş ve oradan ayrılmıştı .

My neighbor is a vampireWhere stories live. Discover now