16. Neposlušná holka

8.6K 136 2
                                    

Ráno jsem se probudila sama v posteli. Lehce si povzdechnu. Bosími chodili se rozejdu do šatny aspoň pro nebvábný župan. Zalezu si do koupelny a udělám raní hygienu. Vlasy si dám do volného drdolu. Cestou nakouknu do jeho ložnice, není tam postel dokonale ustlána jako vždy až se divím že si ji stele sám. Dneska je nějak chladno. Pomalu sejdu do kuchyně, zapnu kávovar. „Dobré ránko, promiň za tu noc " teplý dech na mém krku mi způsobí husí kůži. „Daddy!" vypísknu a obejmu ho. Konečně můžu zase nasát jeho krásnou vůni. Zase se cítím v bezpečí. „Koťátko to jsem ti tak chyběl? " zeptá se pobaveně. „Moc daddy" fňuknu a ještě víc se na něj nalepím. „Ty moje malá " začne mě jemně sřabkat ve vlasech. Je to příjemné a moc. „Dovezl jsem ti snídani" podá mi pytlík s koblihy. „Děkuju " usměji, je unavený musel být celou noc pryč. „Ty vezmeš koblihy, já kávu" popostrčí mě abych opustila kuchyni. Poslušně dojdu na gauč. „Dobrou chuť " řekneme a začneme jíst.

James usnul na gauči při filmu, dám mu jemnou pusinku na tvář a chci odejít. Jeho pevná ruka mě chytne. „Daddy!" vypísknu když si mě jedním pohybem strhne k sobě. „Kam pak máš namířeno maličká? " zasičí naštvaně a konečně otevře oči. „No.. Já... Já.. Jsem tě nechtěla rušit. Tak.. Tak jsem si chtěla jít malovat " vykoktám ze sebe.
„Hmm co takhle si trochu pohrát" dívá se na mě s chtíčem v očích. Projede mnou vlna vzrušení když tohle řekne. „Daddy ti vynahradí dnešní noc " řekne a rozváže mi župan. Celá se chvěji, vzrušením.
„Kurva" uleví si a obrouží jazykem mou bradavku. Zakňučím když si ji vezme mezi zuby. Myslím že se rozteču.. „Daddy.... " vzdychnu rukou mi jezdí po vnitřní straně stehna.
Mám co dělat abych nezačala kňučet nahlas. Projdeme mnou elektrický proud když se dotkne mého klitorisu a začne jej opečovávat. Bože! Já se snad udělám jen z jeho doteků. Chci to! Chci aby byl ve mě! Chci ho!
„Daddy? " řeknu dětinsky.
„Ano babe?" zvedne pohled.
Těžce polknu. Notak Lilith! Nebuď zbabělá!
„Chci Tě daddy " měli jste vidět jeho výraz jak se v jeho očích objevili jiskřičky. Řečeno se na mě posadí a promne si oči. Je vzrušený stejně jako já. „Lilian ani nevíš jak já chci tebe ale nechci ti ublížit, nechci aby jsi se mě bála" ruce položí vedle mé hlavy. Máme obličeje jen pár centimetrů od sebe, cítím jeho teplý dech na mých rtech. Nic se neděje, tak vezmu všechnu svou odvahu a rukou mu sáhnu na rozkrok. Jeho chloubu cítím I přes kalhoty. „Maličká... " vydechne. „Prosím Daddy " zakňučím a rozepnu mu pásek. Zrychleně dýchá a není sám. „Ne! Co to děláš! Takhle se chovají jen nevychované holčičky! " zařval, lehce nadskočím leknutím.
Nemůžu vydat ze sebe ani hlásek. Začnu se třást. „Za tohle tě čeká trest! Aby jsi se odnaučila toho že takhle se chovají nevychované čubky" tohle byla jeho druhá stránka. Hrubá a přísná. Líbila se mi! Slezl ze mě. „Kleknout! " zvýší hlas, nejde neuposlechnout. Srdce mi buší jak o život. Taková dominance, bože takovej respekt! Poslušně si klenu vedle jeho noh. „Šikovná" řekne a sundá si pásek. Pokládá ho vedle sebe.
Jedním pohybem si mě přehne přes kolena.
„Počítej si to maličká"
„Auu.... " fňuknu, v očích mám slzy. Nebyla to jeho ruka co mě praštila, byl to pásek. „Řekl jsem že máš počítat!" zvýší hlas. „J-jedna " vyjde mi z úst.
Další rána, silnější než předtím. „D-dva " slzy mi tečou proudem. Neuvěřitelně štiplavou bolest cítím na svém zadečku. „T-tři" nehty zarývám do gauče.„Daddy!" fňuknu bolestivě, tohle byla hodně silná rána. „Řekl jsem počítat! Můžeš si za to sama!" popravdě teď se ho bojím a moc. Nahání mi hrůzu. „Čtyři" řeknu poraženě. „P-pět" brečím tu jak malé dítě. Slyším jak si povzdechnul, „Kurva to jsem přehnal " řekne si spíš pro sebe. Položí mě na gauč. „Ani se nehni nebo dostaneš ještě!" řekne výhrůžně. Odejde do kuchyně a začne tam něco hledat. Trochu se polekám když vidím svůj zadek. Pane bože vždyť to mám do krve. „Sundej si ten župan, maličká " řekne už klidněji a na stůl položí nějakou krabičku. Rotřepaně uposlechnu, au au au! Každý menší pohyb bolí jak svině.
Přehnul mě přes stolek a sám si sednu na gauč. Červenám jelikož vím že musí vidět všechno.
„Au..." syknu bolestivě, jemně mi jezdí po zadečku, přitom roztírá masticku, která příjemně studí. Dá mi na každou stranu pusinku, pod kterou se lehce zachvěji. „Tady menší dárek, běž si to obléct" podá mi tašku s nějakým oblečením. Pomalu Vyjdu schody a zamířím do své šatny. Bílé kalhotky s nápisem baby, růžový crop top s nápisem Daddy a bílé nadkolenky.
Vše si obleču, místo drdolu si udělám dva culíčky a ve předu nechám dva pramínky podél obličeje. K tomu bílá ouška. Prohlížím se v zrcadle, celkem mi to sluší, doufám že se mu to bude líbit. Srovna když vycházím ze šatny on vychází ze své. Zasekne se a sjede mě několikrát pohledem. Zhluboka se nadchne. Na sobě má šedé tepláky a okolo ramen ručník, mokré vlasy má všude do stran což je kurevsky sexy!
„Bože.. " sykne a olízne si rty. „Pojď jsem maličká" luskne prsty.
Musím zvednout hlavu abych mu viděla do očí ve kterých má jiskričky.
Zaujatě si mě prohlíží. „Daddy" špitnu, jeho svali se napnou a mě připadá ještě větší než předtím. „Sluší mi to? " zašišlu. Zrychleně dýchá, vím co to sním dělá. „Ani nevíš jak kotě" skousne si ret. Myslím že se rozteču pod jeho pohledem.
„Co Takhle Pizza, popcorn, Cola a Netflix? Dáme si odpočinkovej den. Co ty na to? " začne mě jemně hladit po vlasech. „Ano daddy" vypísknu. Usměje se tím jeho překrásným úsměvem. „Běž ke mě, vše donesu " řekne a otevře dveře svého pokoje. Pomalu vstoupím do jeho ložnice, on odchází pro nějaké to jídlo.
Do křesla nebo na postel. Nakonec uznám že nejlepší bude postel, lehám si na bříško a hlavu zabořím do jeho voňavého polštáře.
Slyším jak vchází do místnosti, ale já zůstávám ve stejné poloze. „Maličká, víš že bych ti odpustil cokoliv ale tohle je už příliš " řekne pobaveně a pohladí mě po zádech. Cítím jak se vedle mě prohne postel. Jemné doteky na holé kůži mi způsobí husí kůži. Prsty lehce přejíždí od zátylku až k lemu kalhotek. „Daddyy dost!" zapištím když mě najednou začne lechtat. „Dobře, pojď co si pustíme"
Řekne a začne projíždět na televizi netflix. Po delším dohadování se schodnem na hororu The Nun.

Ano, DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat