64.

727 86 44
                                    

Rozběhl jsem se k němu a skočil jsem mu na záda.

Nečekal to, takže spadl a já s ním.

Otočil se na záda aby na mě viděl.

Sedl jsem si na něj a ušklíbl jsem se.

Pomalu jsem mu vzal jednu i druhou ruku a dal jsem mu je za hlavu.

Přimáčkl jsem je k zemi levou rukou a pravou ruku jsem mu položil na masku.

"Co mi uděláš když ti to sundám?" Zeptal jsem se provokativně a trochu jsem mu masku povytáhl až k nosu.

Dream mlčel, ale mohl jsem vidět jeho rty které cukali menším úsměvem.

"A co kdybych to fakt sundal, hmm?" Zeptal jsem se ještě víc táhle a pomalinku jsem mu přejel palcem přes rty.

Byl můj, neměl kam utéct.

Co tím vlastně zamýšlím?

No já ani nevím.

Ale je to docela zábava.

Dream se z nenadání ušklíbl.

Během sekundy prohodil naše pozice a teď jsem to byl já kdo ležel na zemi s rukama nad hlavou.

No tak tohle už taková zábava nebyla.

I když asi bych si zvyknul...

"Ostatní by postihla krutá smrt. Ale tebe..."

Naklonil se blíž a pro změnu přejel palcem přes rty on mě.

"Tebe by postihl jedině crafting table" Zašeptal chladně a provokativně.

Musel jsem se červenat asi všude, protože tohle se mnou dělalo hodně.

Sakra jak může být tak dobrej?

"Pro tentokrát si vyhrál" Řekl jsem mu a vtiskl jsem mu směšně malou pusu na rty.

Dream se zvedl a já mohl naposledy vidět jeho vítězoslavný úšklebek než si zase stáhl masku.

"Tak pojď" Zasmál se a pomohl mi vstát.

"Georgi...tohle ti nejde." Oznámil mi něco co už dávno vím. "Ale bylo to docela hot, nebudu lhát" Zasmál se ještě.

Sakra Dreamie~...S tímhle budeme muset něco udělat...

Pamatuješ si to Georgie~? - DreamNotFound (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat