Babam karşımda o kadar sinirli öfkeli kızgın duruyordu ki. Beni görür görmez saçımdan tuttuğu gibi tokatı yapıştırdı sonra şaçımdan tutup yere firtattı tekmelemeye başladı artık o kadar çok vurdu ki elleri acıdı sanırım kemerini çıkartıp daha cok vurmaya başladı. Oysa bugun çok guzel zaman geçirmiştim.Siz simdi diyosunuzdur o kadar dövüş yapmayı biliyosun neden karışmıyorsun diye. Yapamıyorum bilmiyorum ne olursa olsun babam diyorum lanet olsun ki. Heryerim kan icinde kaldı bildiğin. Birden kolumdan tutup kaldırdı "Bütün gece kapıda kalda gör gününü" diye bağırdı. Tekrardan vurup geçti içeriye kaldırımda oturuyordum.
Ne kadar oturdum bilmiyorum en sonunda ayağa kalkıp yürüdüm biraz dolaşmak iyi gelir diye düşündüm sahile doğru yuruken caddeden geçerken birden bir araba ani fren yapmasına rağmen çarptı.
Gözlerim yavaş yavas kapanırken sadece" hassiktir" sesini duydum sonra sonsuzluğa kapatıyormuş gibi kapadım gozlerimi...
•••••••
( yazar anlatımıyla)
Korhan ailesi bir yandan mutlu bir yanda mutusuzdu 1 hafta oncesine kadar kızları bildiği cansuyu aslında kızları olmadığını duyunca hayatındaki en büyük şoku yaşadı murat bey.
Kızı cansu küçük bir kaza sonucu hastaneye kaldırılıyor ama hiç birinin DNA sı tutmuyordu. Doktorlar kızların karıştığını ve öz kızı olmadığını söyleyince Murat bey başta üzülse de ne yapacağını bilemedi 3 gün sonra kızı toparlandı ve eve getirdi oğullarını ve güzeller guzeli karısını çağırıp doktorun anlattıklarını anlattı oğulları o kadar mutlu olmuştu ki yurt dışında ki ki abisine haber vermek icin can atıyorlardı çünkü bu kız yüzünden evden gitmişti.
Doktorun söylediğine göre o gün sadece o saatte 2 bebek dunyaya gelmis o hastanede ve diğerini kolaylıkla bulabildiler.
Yani öz kızlarını 2 günde araştırıp zorda olsa bulduklarında aile üyelerini toplayıp kızın resmini gösterdi murat bey herkes şok olmustu çünkü tipa tip annesine benziyodu adı Kayray'dı daha fazla dayanamayan ege dışarı atar kendini ve kayrayla bir araya gelirler( oralari tekrar yazmicam biliyosunuz zaten)
kayrayi eve bırakan kerem çok düşünceydi bu kızda değişik bir şeyler vardi. Ama ne bir türlü toparlayamıyordu kendini 2 gün önce öğrendiği haberi abisine soylemisti poyraz da bir kaç saate eve gelirdi diyip eve sürdü arabayi.
Kerem eve geçince ailesinin hepsinin düşünceli bir şekilde oturduklarını gördü o kız hariç acaba bütün gün nerdeydi diye bile düşünmüyor çünkü kafası ne eserse onu yapıyordu.
Cansu ayağa kalkip "ben odama çıkıcam sakın rahatsiz etmeyin beni arakadaslarımla konuşucam" diyip yukarı çıktı.
Herkes bıkmıştı bu kızdan. Kerem dayanapayıp Poyaz abisini aradı bir kaç çalıştan sonra açtı ve " abi nerde kaldın uçağın inemsi lazımdı coktan" dedi
Poyraz sakin ama endiseli bir sesle " yolda gelirken bir kıza çarptım bizim hastaneye getirdim buraya gelseniz iyi olur" diyip kapattı.
Kerem hızlıca ayağa kalkıp evdekilere özetle geçerken bir yandan da arabaya biniyordu mert alp uraz da abisinin arabasına binerken ege anne ve babasının arabasına bindi 20 dakika icinde hastaneye vardılar.
Poyrazi arayıp 4. Katta olduklarını öğrendi acaba kimdi kiz diye düşünmeden edemedi.
Kerem abisinin yanina gidip sıkı bir sekilde sarılıp olayi sordu.
Poyraz " Sahil yolu boş olur diye ordan geleyim dedim aklıma senin dediklerin gelince öz kardeşimin bu kızın olmadığını duyunca biraz rahatlamıştım ama onca sene bu yaşattıkları aklıma gelimce biraz hız yaptım bi tane kız birden sağına soluna bakmadan atladı önüme ne olduğunu bile anlamadım. " dedi.
herkes beklemeye başladı poyraz annesine sarılıp zorda olsa eve gönderdi ve diğerleriyle beklemeye başladı.
( Egenin anlatımıyla)Kerem abimin soyledigi şeylerle apar topar hastaneye geldik. Neler olduğunu duyunca şaşırdık. Ve beklemeye basladik.
Aradan 3 saat geçti ama ne gelen ne giden vardi. Artık merak etmeye başladık .
1 saat daha geçince saat gece 11 buçuk oldu nerdeyse. Bu kızın ailesi yokmuydu niye hic kimse yok ortalıkta diye düşünürken birden ameliyathanenin kapısı açıldı ve yorgun bir sekilde bize baktı babamı görünce biraz toparlanıp " hastanın yakını sizmisiniz dedi" babam
" nasıl geçti anlat doktor "diyince.
Doktor" hasta çok kan kaybetmiş ama takviye yaptık astım ve seker hastası bu bizi baya bir zorladı sürekli nefes almakta zorlandı hava verdik hayati tehlikeyi atlattık çok şükür Normal odaya alınacak ancak bir şey söylemem lazım" diyip sustu tedirgince etrafına baktı ve" murat bey isterseniz özel olarak konuşalım" dedi. Poyraz abim " doktor burda konuş "demesiyle
Doktor bey amca " sanırım hastamız çok ağır bir şekilde şiddet görüyor vücudunun heryerinde izler var bazi bolgeler artık morartıdan siyahlaşmış geçmesi çok uzun bir sureyi alır belinde ap açık kemer izleri var zaten geldiginde o kadar kötüydü ki vücudu araba çarpmasından çok şiddetsen dolayı zorluk çektik bile diyebiliriz. Ve daha yeni uygulanmış bir siddet bu hastaneye geldigi zaman yaraları tekrarlanmis gibi."
Doktor sozlerini bitirince ufak çaplı bir şok geçirdik ne kadar vicdansiz insanlar vardı böyle.
Tam o sırada ameliyathanenin kapısı açıldı ve gördüğüm kişiyle donup kaldım.Şuan o sedyede yatan Kayra olamaz değil mi birden gözümden yaşlar gelmeye başladı babama baktığımda kravatını çözmeye çalışıyordu kerem mert uraz abim de şok geçirmiş gibi bakıyorlardı bir tek poyaz abim hic bişey anlamiyordu.
Kendimi o kadar kötü hissettim ki şuan ne yapacağımı bilemiyorum .
" Durun!!" diye bağırdım hemşirelere .
Kadın " normal odaya alıcaz bir saat sonra yanına o sıra girebilirsiniz "dedi. Ve gittii... Götürdüler ablamı.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼( 1 saat sonra) ( Keremin anlatimiyla)
Suan nasıl bir tepki verebileceğimi bilmiyorum sabahki kız yani bildiğimiz kadariyla öz kız kardeşim şuan da sedyede Yatıyordu ege ağlıyordu babam zaten mahvodu diğerlerine baktığımda ne hissettiklerini anlayamadım ama poyraz abim birden bire
" ne oluyor baba ne bu haliniz ege niye ağlıyor sana ne oluyor " dedi .
Aradan bi on dakika geçince hepimiz koridorda oturup olan biteni abime anlattık
Bir tepki vermedi bilmiyorum şuanda ne düşündüğünü ama oda bizim gibi önyargılı oldugu kesin haksızda sayılmaz da gerçi anlamadığım egenin neden bu kadar yakın davranması da neyse çıkar kokusu.
Şuan kızın odasında hepimiz bir köşede kızın uyanmasını bekliyoruz. Anneme haber vermedik daha öğrenirse mahvolur. Babam bu sırada dna testi yaptırdı sonuçlar 1 saate çıkarmış.
Suan oturmuş zarfi açmayı bekliyoruz ege dayanamamış olucak ki bir çırpıda zarfı açıp okudu ve güldü bu da demek oluyor ki bu Kız bizim öz kardeşimiz.
●●●●
-Bence uzun bölüm oldu sizce umarım begenirsiniz yorumlarda nasil olduğuna dair fikirlerinizi sunarsanız cok sevinirim.... ❣-950 kelime 😘
- oylarinizi bekliyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayatım
Novela JuvenilSiz hiç istemediğiniz bir hayat yaşadınız mı? Belki de yaşadınız ama anlatamıyorsunuz. Kayra kendi içinden size yaşadıklarını anlatmak istiyor. 17 yaşında ki kayra lise 3. Sınıftayken bu yaşına kadar zaten zorlu bir mücadeleyle gelmişti. Annesi ve...