Mă trezesc din cauza mirosului puterinc de fum.
-Tae..ți-am zis că nu ai ce căuta în bucătărie!
-Scuze!Am încercat să-ți pregătesc micul de jun.. Mă ridic în fund.
-De ce?Nu ai făcut asta niciodată. Acesta deschide ușa și se așează pe pat,uitându-se în jos rușinat.
-Păi..
-S-a întâmplat ceva?
-Jimin,știu că în ultima vreme am stat mai mult cu Eunwoo,și te-am cam neglijat.. Încep să râd.
-Tae,e adevărat mai cam neglijat darr înțeleg perfect.Ți-ai găsit perechea însfârșit e normal să stai mai mult cu el .
-Gata azi e timpul pentru noi doi. Îi zâmbesc.
Mă ridic din pat,merg la baie și-mi fac rutina.
Era destul de cald,deci îmi i-au o pereche de pantaloni scurți și un tricou larg.
-Hai luam micul dejun în oraș.Ajungem la restaurantul nostru preferat și ne comandam ambii omletă.
-Eunwoo nu se supără?
-Nu stai liniștit.
-Pari fercit.
-Chiar sunt..Eunwoo e atât de dulce și atent..îmi face toate poftele și ah zâmbetul lui îți ajunge la inimă efectiv.Să nu mai spun că în pat e un zeu.
-În pat??Deja ați făcut o??
-Da..a fost ceva spontan!
-Te-a marchat? Întreb în șoaptă.
-Da.. Mă uit la el și observ că roșește.
-Acum că ai adus vorba chiar miroși mai mult a el.
-A fost ceva magic Jimin,abia aștept să-ți găsești și tu perechea.
-Da și eu de câțiva ani tot o aștept.
-Ve veni la momentul potrivit. Nevrând să mai discutăm despre asta doar îi zâmbesc.După ce am mâncat,am decis să ne ducem în parc să ne plimbăm.
-Jimin-ah.
-Da?
-Te-ai uitat pe grupul de pe mess?
-Ăm nu,de ce?
-Ha!Eram sigur,dacă te uitai vedeai că Namjoon ne-a propus să mergem într-o vacanță.
-Vacanță?Unde?
-La mare.
-Uh nu știu ce să spun..nu am mai văzut marea de mult,cine mai merge?
-Păi tot grupul,eu cu Eunwoo,Namjin, Sope,oh și Jungkook.
-Jungkook?
-Da,lucrează la compania lui Yoongi,ca cântăreț,e un priten bun cu hyung.
-Păi dacă mergi tu merg și eu.
CITEȘTI
Say"Yes Daddy"
Fanfiction-Jungkook nu mă poți obliga. -Așa e baby,însă te pot face să vrei să ți-o trag așa tare. Cartea conține: Șcene 18+ Multă dramă Alfa/omega/beta/suflete pereche