Maraba
İyi okumalar....
_________________________
Elini yanağıma koydu yavaş yavaş bana yaklaştı o kan kırmızısı dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Sonra eli yavaşça belime gitti ve beni hızla kendine çekti. Dokunduğu her yer yanıyordu. İçimde büyük bir heyecan vardı. Kırmızı dudaklarını dudaklarımdan ayırdı "Gamzeli benden kaçamazsın" konuştuktan sonra bu sefer daha hızlı bir şekilde dudaklarıma yapıştı. Ama bu sefer dokunduğu yerler yanmıyordu acıyordu. Hızla onu kendimden çektim. "Unutma benden kaçamazsın Gamzelim" konuşan kişinin yüzü yoktu sadece masmavi gözleri vardı. Ve bu mavi gözler ben Yağız'ım diye bağırıyordu resmenNefes nefese rüyadan uyandım. Elerim istemsizce dudaklarıma gitti. Dokunduğum yerler karıncalanmaya başladı. Elim dudaklarımdan çok hızlı atan kalbime gitti. Bu rüya fazla ilginçti. Derin bir nefes aldım ve mutfağa doğru gittim. Dolaptan soğuk bir su aldım ve direk kafaya diktim. Şuan biraz olsa rahatlamıştım. Kafamda ise hala o gördüğüm rüya vardı. Sanırım 2 haftadır ondan resmen kaçtığım için sonunda rüyama da girmişti.
O gün karşılaştıktan sonra bana ne kadar iyi davransa da ondan korkuyordum. Bana ondan korkmamam gerektiğini söylemişti ama yine de gözüne batmamak en iyisiydi. Bardağı masaya bıraktım ve odada çalan alarmımı kapatmaya gittim. Saat şuan sabah 8'di. 9:30'da dersim vardı. Buradan okul arası 20-30 dakika sürdüğü için rahat rahat hazırlanabilirim.
Şuan kaldığım ev Asya'nın. Üniversiteye ilk geldiğim zaman Asya ilan vermişti öyle tanıştık. Aslında Asya kiraya ortak birini arıyor zannediyordum ama meğerse kendine arkadaş arıyormuş. Evin kirasını ödemiyorum. Çünkü ev Asya'nın. Faturaların çoğunu ödemeyi teklif ettim ama Asya kabul etmemiş faturayı da ortak ödüyorduk. Her ne kadar içime sinmese de Asya için sorun değilmiş.
Hızla üstümü değiştirip Asya'nın okula gitmeden önce hazırladığı kahvaltıyı yedim. Sabah kim erken uyanacaksa kahvaltıyı o hazırlardı. Akşam yemeğinde ben hazırlardım. Çünkü Asya yemek yapmayı bilmiyor. İlk zamanlar yaptığında hastanelik bile olmuştuk.
Okuldan önce almam gereken şeyleri aldıktan sonra okulun içine doğru yürüdüm. Tam adım atıyordum ki adımın seslenmesiyle durdum. Arkama döndüğümde Selim'in olduğunu gördüm. "Güneş senden öz-" Selim'in sözlerini bölen şey omzuna dokunan eldi. Elin sahibine baktığımda haftalardır kaçtığım mavilikleri gördüm. Elini Selim'in omzundan alıp önüme geçti. Ondan kısa olduğum için şuan Yağız'ın omuza geliyordum. Geniş omuzlarıyla bakışıyordum.
"Ne işin var burada?" sesi o kadar sert çıkmıştı ki. Ortamı direk kasvetli bir hal almıştı. "Güneşle konuşuyordum Karan Abi"
"Ne konuşacaksın Güneşle" kafamı omzundan uzatıp Selim'e bakmaya çalıştım ama Yağız buna izin vermedi. "Özel bir ko..."
"Başlatma özel konuna şimdi" Karanın konuşmasına Selim bir adım öne attı ve kaşlarını çatmaya başladı. "Karan abı sadece konuşucaz dedim bizim aramızdaki bir mevzu. Bizim özelimiz"
Karan hızla Selimin yakasın yapıştı "Bana bak çocuk elimde kalacaksın" hızla Karanın arkasından çıkıp ikisinin arasına girdim. Elimi Selim'in yakasındaki eline koydum "Tamam Selim ben özürünü aldım ve önemli değil bir daha olmasın." Yağıza döndüm. "Sende yakasını bırak" Yağız bana sonra da elindeki elime baktı. Elimi tuttu ve direk beni oradan götürdü. Arkamızdan bağıran Selim'i umursamadan o gün girdiğimiz odaya görürdü.
Burasında iyice bizim buluşma yerimiz olmuştu. Hızla elimi kolumdan çektim. "Ne yaptığını sanıyorsun sen" dedim başta bağırsam da sona doğru mavi gözleriyle ballarım kesişince korkudan sesim yavaş yavaş kısılmıştı. "Yani....... öyle davranmasaydın çok iyi olurdu " kısık bir şekilde konuşmuştum sesimi ben bile zor duydum. Millet adamın gözüne bakmaya korkuyor ben adamın yüzüne bağırıyordum.
"Özür dilerim elini falan mı acıttım. Çok mu sıktım. Gerçekten özür dilerim sıkmak istemedim" konuşuyor bir yandan da elimi kontrol ediyordu. Az önce özür mü dilemişti?
Birden kafasını kaldırınca burun buruna gelmiştik. Yavaş yavaş yüzünü inceledim. O mavi okyanus gözleri, güzel kirpikleri, biçimli burnu ve dudakları. O güzel dudakları. Dudaklarına bakınca aklıma rüyam geldi. Beni öpmesi dokunması. Hızla başımı salladım ve direk gözlerimi dudaklarından çektim. Yüzüne baktığımda onun da benim dudaklarıma baktığını ve yutkunduğunu gördüm. Hızla elimi çektim "Y-yok acımadı... Keşke Selim'e öyle davranmasaydın" sinirle yüzüme baktı "Siktirtme şimdi Selim'i"
"Küfür etme Yağız" güldü hatta kahkaha attı. Hızla kaşlarımı çattım. "Ne gülüyorsun lan!" gülmeye devam ediyordu. Resmen beni ciddiye almıyordu. Gitmek için kapıyı açtım ama o direkt kapattı. Elini kapıdan çekmedi. Biraz daha yaklaştı. Yüzümüz arasında küçük bir mesafe vardı
"Özür dilerim"
Bu sefer ben güldüm. Hızla kaşlarını çattı. "Ne... ne gülüyorsun ufaklık"
"Sende iyice alıştın özür dilemeye" konuşmamla alayla gülüp mümkünmüş gibi bir daha yaklaştı.
"Alıştıranlar utansın" göz kırpıp sırıttı. Burası bir sıcak falan mı oldu?
"Şey..."
"Ney..." alay kokan sesine sesine kaşlarımı çattım. Onu itmeye çalıştım ama milim kıpırdamadı.
"Çekilsene beee Yağız böyle dibime kadar girdin" hem konuşuyor hem de omuzlarından itmeye çalıştım.
"Yağız bak derse geç kalıyorum"
"Git derse seni tutan mı var?" ciddi misin bakışı attım.
"Gerçekten mi? şu halimize bak istersen" konuşmamla bizizi inceledi. Bizi BİZİ BİZ B İ Z
Sonra ellerini yukarıya kaldırdı ve geri geri gitti. Ve kapıyı gösterdi. Ohh be sonunda. Zaten sıcaklık basmıştı nefes dahi alamıyordum.
Yüzüne baktığımda gülerek bana baktığını gördüm. Yaa sen herkesin korktuğu bir adamsın yakışıyor mu sana gülmek. Evet yakışıyor lanet olsun. Çok güzel gülüyor.
"Beğendin demek"
"Hhıı"
Alayla güldü "Diyorum ki gülüşümü beğendin demek" bakışlarımı kaçırdım. Aferin bir salak gibi dışımdan konuşmadığım kalmıştı. Hemen buradan çıkmalıyım ne kadar çabuk o kadar az rezillik. Tam kapıdan çıkıyordum ki kolumdan tuttu. Buda iyice alıştı kolumdan tutmaya. Yüzüne ne var dercesine baktım.
"Benden kaçma sana zarar vermem " sonra biraz daha yaklaştı "Benden kaçamazsın gamzeli"
Bu neydi dejavu mu? Korkmalı mıydım?
__________________________
Selaaamm.
Umarım beğenirsiniz
Daha az kişiyiz ama yine de yorumları bekliyorum canlar.
Öpüldünüz kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşim | Gay
Fiksi Remaja[TAMAMLANDI] "Belki sen beni şimdi farkettin ama ben seni bu üniversiteye ilk adım attığından beri farkettim Güneş'im" Elini yanağıma koydu ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı. O güzel dudaklarını dudaklarıma bastırdı ____ Bu eşcinsel konulu bir kita...