Evet bu bölüm uzun arkadaşlar hemde baya bi uzun umarım beğenirsiniz hepsinize bol kalp❣❣
❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣
( kayradan devam)
Üstümden tır geçmiş gibi hissediyorum lan of heryerim ağrıyor özelliklede belim. Tepemde birileri konuşuyordu kim acaba çok yabancı bi ses yav bu. Tam gozlerimi açıcağım sırada birisi aynen soyle dedi
" bunu nasıl söylicez kayraya"
Acaba neyden bahsediyolardi sessizce kalıp biraz daha bekledim ne konuşacaklarsa öğrenebilirdim.
" ben daha fazla saklamak istemiyorum bildiğin kayra benim ablam saklamanın bi anlamı yok baba uyanınca toparladıktan sonra anlatalım şu haline bak hiç birini haketmiyor" dedi ege.
Bi dakika bi dakika NEE! Whattt dedim gülüm ne diyor bu sarisin yav hahahaha şaka herhalde. Ama insallah değildir felan diyormuşum. Neyse ciddi olmam lazım ne diyo bunlar böyle ben onca sene boşuna mı eziyet çektim dayak yedim yani.
Yavaşça gözlerimi açtım ışık o kadar gözüme çarptı ki geri hemen kapattim ve " ışığı kapatırmısınız" dedim.
Murat bey ve ege hemen yanıma geldi ve "iyimisin neren ağrıyor ben hemen doktoru çağırıp geliyorum "dedi ve çıktı ege dolu gozlerle bana bakıyodu.
Sessizce " iyimisin kahramanım" dedi.
Kafamı salladim yavaşça. Odaya göz gezdirdim de herkes dikkatlice bana bakıyordu burda duran bir kişiyi tanımıyordum kim acaba diye düşündüm. Sonra gözlerimi çevirip ege ye baktım hala bana bakıyordu bir kaç dakikanın ardından doktorla murat bey geldi odaya...
Doktor bey " evet nasıl hissediyorsunuz kayra hanım" diye sordu. Nasıl mi hissediyorum berbat aciz tükenmiş az önce duyduklarım zaten başka bi konu ne yapıcam ben şimdi diye düşünürken doktorun seslenmesiyle sadece " iyiyim" diyebildim.
Doktor " ciddi bir ameliyat geçirdiniz iç kanama riskiniz yüksek yarın taburcu olabilirsiniz bugün hastanede kalmanız gerkiyor ama 2 gün boyunca uyumamnız gerekiyor yarından sonraki sabaha kadar anlaşıldı mı ?" dedi.
Kafa salladim sadece. Nereye gidicektim ne yapıcaktım şimdi . Murat bey söze girdi hemen " tamam orasını biz hallederiz " dedi. Ve doktor odadan çıktı.
Odada ege ve 4 abisi babası birde tanımadığım biri vardı. Boğazımı temizleyip " her şey için teşekkür ederim gerisini ben hallederim sizi de rahatsız ettim kusura bakmayin gidebilirsiniz" dedim.Odadakiler şaşkınlıkla bana bakiyordu sanki ne dedim. Murat bey " olur mu öyle şey kızım biz buradayız yanlız bırakmayız seni " dedi.
Bianda " neden" dedim. Duraksadı bi beklemiyordu böyle dememi. Ege yanima gelip elimi tuttu.
Kafami cevirdim en azindan ısınmıştım ona ve oda bildiği halde söylemedi bana aslında suçlu degildi bianda oldu herşey.
Yaklaşık 5 dakika geçti kimseden çıt cikmiyordu. Dayanamayip sordum " ne zaman anlaticaktiniz bana gercekleri? " diyeverdim...
Hiç konusmayan mert " neyden bahsediyosun " dedi. Yalandan sırıttım ve " gerçek ailem olduğunuzu" ......
Yine herkes sustu bu sefer uzun bi sessizlik oldu...Ne oldu şimdi ilk basta şaşırsalarda sonunda toparladılar.
Kerem hazretleri gülerek " ne yani biliyomuydun bu durumu? Şaşırmadım senin hakkında" diyip odadan çıktı ne demekti bu şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayatım
JugendliteraturSiz hiç istemediğiniz bir hayat yaşadınız mı? Belki de yaşadınız ama anlatamıyorsunuz. Kayra kendi içinden size yaşadıklarını anlatmak istiyor. 17 yaşında ki kayra lise 3. Sınıftayken bu yaşına kadar zaten zorlu bir mücadeleyle gelmişti. Annesi ve...