50-

2K 82 1
                                    

Alya-

Hayal üç  aylık  olmuştu  bile. Sabahtan öğleye  kadar kızımla  vakit geçirip  sonra hastaneye gidiyordum. Ben hastanedeyken kızımla  bakıcımız Sedef abla ilgileniyordu. Şimdiden babacı olmuştu  cadı,  babasını  görür  görmez  gülüyordu.

Eve geldiğimde  Hayal uyuyordu. O uyanana kadar işlerimi  halledip yemek yaptım. Mert bu sıralar  çok  geç  geliyordu. Adliyede işleri  çok  yoğundu  bunu biliyordum çünkü  Pamir ile ortak çalışıyordu. Selin her şeyi  anlatıyordu  bana.

" Ben geldim , evin reisi geldi. " Mutfaktan  çıkıp  Mert'e sarıldım. " Kızım nerede? Uyuyor mu? " Ters ters bakınca  gülüp  bana sarıldı.

**
Yemekten sonra Mert , Hayal'i kucağına  almış  şarkı söylerken  ben de onları  izliyordum. Huzur buydu  bence. Biz tam aile olmuştuk işte.

Yaşadığımız  onca şeyi  düşündüm. Beni buraya zorla getirmesini, sevgili  olmamızı, Selin'in dönmesi.. Ama sonunda bir aile olabilmiştik.

**

Aradan bir kaç  gün  geçmişti. Mert benimle bir kaç  gündür  konuşmuyordu, ne yapacağımı  bilmiyordum. Kavga da etmemiştik neden böyleydi bir fikrim yoktu.
Hayal'i kucağıma  alıp  salona indim. Mert arkası  dönük  telefonla  konuşuyordu.

" Belisa, bugün  buluşamayız diyorum. Tamam yarın  geleceğim  merak etme. "

Telefonu  kapatıp  arkasını  döndü. Beni görünce  telefonu  cebine koyup yanımdan geçip  gitti.

**

Selin ve Özge  beş  çayına  gelmişti. Kafam hâlâ  o telefon  konuşmasındaydı. Tuna ve Milena birlikte oyun oynarken Hayal de bebek pusetinde uyuyordu. Tabağımdaki trileçeyi parçalayıp  duruyordum. Birinin beni dürtmesiyle kendime  geldim.

" Neyin var senin? Anlat bakalım. " dedi Selin bana dik dik bakarak. Özge  de merakla bize bakıyordu. Tabağımdaki  tatlıyı  rahat bırakıp  onlara döndüm.

" Sanırım  Mert'in hayatında  biri var."

Onlara bir kaç  gündür olan şeyleri  anlattım. Selin , Belisa ismini duyunca  öyle  bir cırladı ki..

" Neee!! "

Selin bana doğru  eğilip  fısıldadı.

" Bana bir kaç  saat zaman ver, sonra sana olanları anlatacağım."

Selin Taşdemir-

Alya ile arkadaşlığımız  normal başlamamıştı biliyorum. Ben buraya intikam  için  gelmiştim. Uğur  Hekimoğlu  benimle dalga geçmeyecekti. Ama sonra her şeyi elime yüzüme  bulaştırdım. Doğumdan  sonra Alya'yla aramı düzeltmiştim.  Şimdi  Özge,  Alya ve ben çok iyi arkadaştık.

Kızların  yanından ayrılıp  Halit'i aradım. Halit şimdilerde  karısıyla Dubai'de balayı  yapıyordu.  Biz evlendikten  sonra o da artık  bu durumu  kabullenip bizimle arasını  düzeltmişti. Yıllardır  yanında  çalışan  Türk  asıllı Denise denen kadınla  evlenmişti.  " Efendim? Çok  acele değilse  sonra konuşalım. " Hemen konuşmaya  başladım.

" Yardımın  gerek. Eğer  yanlış anlamadıysam Belisa, Mert'in çevresinde  dolaşıyor. Onun ne yapmaya çalıştığını  öğren. Onu ancak sen kontrol edebilirsin. "

Telefonu  kapatıp  kızların  yanına  döndüm. Belisa para karşılığı  Halit'in yatağına  giren bir kadındı.  Mert onları  yakaladıktan  sonra içmeye  gittiğinde tanışmıştık. Belisa her ne kadar Halit ile kalmaya çalışsa  da Halit onu istememiş  ve kapının  önüne  koymuştu.  Halit onun her şeyini  biliyordu, ancak o ipini kesebilirdi  onun. Milena'yı emzirip Alya'nın odasındaki yatağa yatırdım.

Mesaj geldiğinde  hemen telefonu  elime alıp  mesajı  açtım.

Halit:

Haklısın, Belisa Mert ile görüşüyor. Ona ne anlattı  bilmiyorum  ama Mert gizli gizli  buluşuyor onunla. Merak etme oradaki adamım konunun iç  yüzünü  araştıracak, o zamana kadar Alya'ya bir  şey söyleme.

**

Yüreğim Sende Kaldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin