A doua zi,am vrut sa plec din pat. Îmi dădusem pătură ce se odihnea pe pielea mea,apoi am descoperit ca o făcusem cu Niall. Eram dezbrăcata si Niall la fel. Am vrut sa cobor sa ma duc la dus. Dar când sa cobor m.a înțepat ceva jos si am căzut. Niall nu deschisese vreun ochi. Dormea dus. Am coborât,mai bine zis tarat cu gândul de a ma duce la baie. Deci mergeam mai rău ca o gâscă. Am intrat si am incuiat ușă si am dat drumul la apa. Apa se prelingea pe corpul meu,căzând jos. După 30 de minute bune,am ieșit din dus deschizând ușă,iar printul meu stătea cu capul in sus ,fara pătură pe el adică era DEZBRACAT. Asa ...,cum ziceam,stătea gânditor pe pat.
E:Iubire?
A tresărit.
N:Da?
E:Ce ai?
N:Nimic! Doar ca ai fost super in pat.
N:Ce ai?
N:Trebuie sa înregistrez ceva cu cu băieții,iar tu vei rămâne cu Louis.
E:Dar el de ce nu merge cu voi?
N:Se simte rău.
E:Aha.
Am mers in camera lui Louis. Era cu o cana de ceai,in pat cu mii de paturi pe el. Era verde la fata si lângă el era o galeata. In ea era...oh nu! VOMA!
E:Hei! Te simți bine?
Lou:N-nu!
Saracu!
E:Azi voi rămâne cu tine!
Zic încercând sa schițez un zâmbet.
Lou:Dar fetele?
E:S.au dus la magazin. Toate!
Lou:Aha.
E:Pot sa ma uit la poze la telefonul tau?
Lou:Sigur! I.al de acolo!
E:Mersi.
Am luat telefonul,apoi am văzut o poza cu Louis cu o fata. Cred ca era o fana. El avea ochii aia așa de frumoși...albastrii. Dar nu las fel ca ai lui Niall. După o grămadă de poze,el a adormit. Așa ca m.am intins si eu. Cum avea pat de doua persoane... Normal.
♪Imi pare rău ca nu am mai scris. Si stiu ca capitolul asta e nasol, dar numai am idei. Trimiteți.mi mesaje cu idei. AM RAMAS FARA IDEI !!!!!!!!!
CITEȘTI
Prinsa cu One Direction
FanfictionBella dorește sa ii cunoască pe One direction,ea se va îndrăgostii de cineva din frumoșii băieți. Pe parcursul citirii veți afla mai multe lucruri!