Adopterad av 1D? ?

575 13 3
                                    

(Det är jag på bilden)

Doreens perspektiv är det alltid kom ihåg det! ♥

Jag vaknade av att Emma (som äger barnhemmet och är JÄTTE snäll!) Väckte mig och sa att kl 10:00 så skulle det komma ett band som hete One Direction och Adoptera en flicka i åldern 14-16 och att jag skulle gå och duscha och sen gå och äta frukost och att jag skulle få skynda mig för klockan var 08 : 50 redan. Emma gick.

Jag gick in i duschen och duschade (va det säger du inte!:)! ) och sen virade jag en handduk om min kropp och jag gick för att klä på mig,  och gick och åt frukost.

Klockan 09:59 jag gick till mitt rum och tog fram min gitarr och började spela och sjunga en låt som jag själv har skrivit.  Jag märkte inte att Harry Styles  och Louis Tomlisson kom in i rummet.

- du är jätte bra! Sa Louis.

- Oj shit vad ni skräms,  men varför är ni här? ? Sa jag.

- Förlåt för att vi skrämde dig!  Vi skulle till toaletten och hörde hur du sjöng och spelade och vi blev nyfikna, sa Harry. Då kom resten av one Direction in i rummet.

- Har ni bestämt er för vem ni ska Adoptera? ?Sa jag.

- Ja det har vi,sa Liam.

- Vem blev det?? Jennifer eller Jenny? ? Sa jag.

- Ingen av dem,sa Harry.

- Okej så ni ska ta Tindra? ?Sa jag.

- Nej vi vill adoptera dig, sa Louis.

- Haha vad roligt! ! Ni skojar bara! ! Sa jag.

- Vi är faktiskt seriösa,sa Zayn.

- Verkligen? ? Sa jag och kramade Zayn som stod närmast mig och de andra kramade mig samtidigt.

- Vem blir min Pappa?? Sa jag.

- Det blir jag, sa Louis.

- Okej:) :) :) :) :) sa jag.

- Ska du packa nu så går vi och skriver på papperna? Sa Louis.

- Okej men det går fort att packa! :), sa jag.

- Okej men vi möts här sen,sa killarna och gick. Lyssna på låten I Miss You med Miley Cyrus

När jag hade packat ner alla mina saker. Sa såg jag min bild av mamma och pappa som togs på den dagen som de dog och som plåster på de så var det min födelsedag då den dagen,  plötsligt så kände jag att jag grät.

När killarna kom in i rummet igen så sprang de fram till mig som förfarande grät.

- Det är okej Doreen,  sa Louis som tydligen visste mitt namn och satte sig ner bredvid mig och kramade mig. Jag slutade gråta och la ner bilden på mamma och pappa i min väska.

- Ska vi åka nu? ?Sa jag.

- Okej, sa killarna i kör.

När vi kommit fram gick vi in och huset var jätte stort och fint! Killarna visade mig mitt rum som var jätte fint och mysigt.

På kvällen kl 22:59 Så gick jag och borstade tänderna och sen gick jag och la mig för att sova.

Adopterad av 1D?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon