ovu pijesmu ću ostaviti pa kada vidite znak * pustite je zbog ugođaja, naravno, ako želite :)
Bilo je to ljeto na kraju 2. razreda srednje škole u Zagrebu metropoli. Matej je bio najpametniji učenik u generaciji i profesori su ga obožavali. Naime, Matej je bio prilično nesretan, najviše zbog svoga izgleda, ali i reputacije u društvu koje ga nije voljelo, a neću niti pričati da ga cure nisu ni htjele pogledati.
ovo mu se ljeto na moru svidjela jedna djevojka. Zvala se Tea. Bila je prilično lijepa, ali se nisu toliko poznavali. Matej ju je odlučio osvojiti i krenuo je trenirati i razvio je hot summer body. Bio je sretan jer je mislio da će imati šanse s njom.
Ona ga je odmah primjetila na plaži, ali joj nije bio privlačan kao osoba. Bio joj je štreberast i stidljiv. Privlačilo ju je samo njegovo tijelo u kupaćem kostimu.
Počeli su izlaziti i sve se ćinilo oslično, dok se Matej nije morao vratiti u Zagreb. Tada mu je Tea rekla što zaista misli o njemu i to ga je potpuno slomilo. Navikao je da ga cure ćesto odbijaju, ali ovo je bila kap koja je prelila čašu. odlučio se za promijenu.
*
Matej se vratio doma i istoga se trena zakljućao u kupaonicu i krenuo razbijati stvari u unutra. Jako se dugo gledao u ogledalo. Tada je odlučio promijeniti svoj čitav izgled i karakter. Odlučio je postati hladan badboy.
prvo što je primjetio je majčin komplet za šivanje i šminku te je te većeri napravio 2 tetovaže na licu i 9 na ostatku tijela. kroz ljeto ih je samo nastavio dodavati.
potrošio je sav novac na novu odijeću i cijelo se ljeto družio isključivo sa "the boysima", ekipom iz ulice i frajerom iza konzuma koji tamo pije rakiju.
matej se u potpunosti promijenio.
Nova školska godina je došla i Matej je oduševio mnogo djevojaka, a i neugodno iznenadio profesore. Bez problema se pravio da ne uči jer je sve znao ali je i dalje je imao odlične ocijene.
Matej je sada dobivao previše djevojaka i bio je na to naviknut. Osijećao se močno. Bio je u gasu.
YOU ARE READING
Matej Uzi x reader - BADBOY
FanfictionZamisli, ideš s Matejom u školu, desi se nezamislivo. Zanimljiva ljubavna priča koja će vas oduševiti u svakom pogledu. imajte u vidu da je matej maloljetnik, tako da ne očekujte neki smut perverznjaci. ljubi brat. nećete biti razoćarani.