BÖLÜM 1

65.9K 1.1K 179
                                    

evet ikinci kurgum ile karşınızdayım kitabın ismi duyunca herkes eminim cring diyecek ama bence bir şansı hak ediyor okumadan bilemeyiz değil mi?

Öyle diyecekler bence hemen gitsinler 

Kalanlar başlama tarihlerinizi yazabilirsiniz 

Banyoda bir ileri bir geri giderken ellimdeki testin sonucunu bekliyordum, umarım tek çizgi kalırdı çünkü evli biri değildim ve kendimi korumayı unutmuştum gerçekten o gün nasıl olduğunu bile az hatırlıyorum gözüm kapalı bunları düşünürken kapının tıklanmasıyla gözlerimi açtım teste baktım

Çift çizgi

Hamileyim 

Kapının zorlanmasıyla kendime geldim, dakikalardır yere çökmüş düşünüyordum çünkü ne yapamam gerektiğini bilemiyordum. Olmaması gereken bir şey olmuştu, çünkü ben hazır değildim kapı tekrar zorlanınca iyi olduğumu söyledim, ceren eminim merak ediyordu çünkü testi ona aldırmıştım. Şimdi ne yapamam gerektiğine karar vermeliyiyim. Gözümdeki yaşları sildim aynanın karşısına geçtim yüzüme su çarpıp çıktım, cerenin meraklı gözlerle baktığını biliyordum. Avucumda peçeteye sarılmış olan testi avucuna bıraktım ve odama ilerleyip yatağıma uzandım gözlerimi kapadım elim istemsizce karnıma gitmişti.

İki hafta önce arkadaşlarıma aldığım defileyi kutlamak için bir kulübe gitmiştik asılında gitmezdim. Ama gün kurallarımı bir kenara bırakıyım dedim keşke yapamasaydım, birkaç saat sonra peş peşe tekila içince, sarhoş olmuş ve çılgınlar gibi dans etmiştim, yanıma bir adam yaklaşmıştı ve arkamdan önüme geçip beni döndürüp ve saçma sapan yaptığım, danslara eşlik ediyordu benimle birlikte kahkaha atıyor ve her fırsata beni kendine yaklaştırıyordu aradan biraz zaman geçice öpüşmüştük ve otele gidelim demişti yani sanırım öyle dedi. Gerisi gayet dizilerdeki gibiydi adını ve numarasını komedine bırakıp gitmiş ben de hiçbir şey olmamış gibi eve gelmiştim ilkimin tanımadığım bir adam tarafından olmasına üzülmüştüm. O olaydan bir hafta sonra sonra âdetim gecikmiş ve midem bulanıp, başım dönmeye başlamıştı ceren o gece korunup korunmadığımızı sorunca cevap vermemiştim çünkü hatırlamıyordum. Bunun üzerine test almış, bana getirmişti ve şimdi de elim karnımda yüzünü bile hatırlamadığım bir adamdan hamileydim, Harika gerçekten bunları düşünüp uykuya dalamam daha güzel çünkü neden olmasın bir anda kalktım ve salona gittim. Ceren tamda tahmin ettim gibi beni bekliyordu elimde bana komidinin üzerine bırakılmış kâğıtla yanına yaklaştım sanırım arayıp haber vermem gerekiyordu eminim istemeyecekti, kim tanımadığı bir kadının çocuğunu isterdi ki, ama sonuçta bu çocuğu ben tek başıma yapmamıştım. 

Ceren beni görünce ayağa kalktı "Daha iyi misin?" diye sordu. Harikayım sonuç olarak herkes karında tanımadığı adamların çocuğunu taşıyor demi. Ama bunun suçlusu bendim kimse beni zorlamadı ben yaptım en çokta bundan kızıyordum kendime sorusunu yanıltısız bırakınca elimi tutu ve beni koltuğa oturttu, elimde tutuğum kâğıdı aldı mutfağa gitti, birkaç saniye sonra elinde su bardağıyla geri geldi. Yanıma oturdu ve suyu elime uzattı alıp tek dikişte içitim çünkü iyiydim bu benim hatamdı ve ben onla gurur duyuyordum her hata güzel olmazdı ama bunun güzel bir, hata olacağını düşünüyordum uzun bir aradan sonra Dudaklarımı araladım açtım.

"Ceren telefonumu uzatır mısın?"

Ceren lafımı ikiletmeden telefonumu verdi elinden az önce benden aldığı kâğıdı aldım ve numarayı tuşladım. Bir kaç kez çaldı sonra açıldı sesiz kalınca karşıdan ses geldi.

" Alo konuşacak mısınız acaba çünkü ben sizi bekleyemem de saatlerce" diyip ukala ukala konuştu konuşacaktım her halde sadece kendimi hazır hissetmek için birkaç saniye bekledim.

"Ben Gökçe, önemli bir konu hakkında konuşmalıyız" sanırım kim olduğumu düşündü biraz sesiz kaldı bulamamış olacak ki hangi gökçe olduğumu sordu iki hafta önce yatağın diyeceğim olmayacak şimdi.

"Kulüpte tanışmıştık, sonra gece otel git-" derken sözümü kesti ne diyecekti acaba

"Evet, evet hatırladım evet neden aramıştın" güzel soru neden aradım

"Konuşmamız lazım önemli bir konu konum atacağım bir saat içinde oraya gelirsen sevinirim" telefonda söylemeyecektim en azından bebeğimin babasını tanımalıydım.

selam çöreklerim, biraz kısa oldu ama bence ilk bölüm için iyi oldu.

buluşmada neler olacağını az çok tahmin ediyorsunuz.

karakterleri tek tek tanıtmak yerine fotoğraflarını bölüm başlarına koymaya karar verdim 

bu arada kitap kapağımızı geçici.

tiktok: yazmaya.geldim (kesit atarım)

bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

ÇOCUĞUMUN BABASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin