12

203 15 3
                                    

"böyle yaparak beni daha çok üzüyorsun"

Gözlerini sabitlediği yerden ayırıp gözümün içine baktı. Fakat bu bakışlar hiçbir duyguyu beslemiyordu. Boş ve ifadesiz.

"özür dilerim" gözlerini tekrar başka noktaya ayarladı. Ardından yavaşça kapı açılma sesi duyuldu. Beyaz önlüklü biri içeri girdi. Büyük ihtimalle hemşireydi. Elinde ilaç, hap, iğne gibi şeyler olan bir tepsi vardı. Tepsiyi Yanımdaki masaya bırakarak bana döndü.

"üzgünüm hasta ziyaret süreniz doldu"

Tamam anlamında başımı salladım ve son kez sasuke'ye baktım. O da gözlerimi bana çevirmişti. Fakat bu sefer öyle boş bakmıyor, sanki gitme yanımdan der gibi bakıyordu. Arkamı dönerek kapıyı araladım. Çantamı omzuma takıp hastaneden çıktım. Evlerinin yolunu öğrenmiştim. Ailesine geçmiş olsun demem lazım diye düşünerek evimizin önünden geçerken durmadım. Bisikletle taşlı yollarda gitmek zor olsa da yürümekten daha iyi. Evlerinin önüne vardığımda bisikleti bir kenara koydum. Kapıyı çaldığımda hep karşımda duran mutlu, güleryüzlü aile yoktu. Kapıyı annesi ağlamaklı yüzüyle açmıştı. Bunun benim yüzümden olduğunu bilse eminim şuan beni kovardı.

"özür dilerim rahatsız ediyorum ama sasuke için geçmiş olsun demeye geldim"

"sağol sakura kızım"

"ben daha fazla rahatsız etmiyim iyileşince gelirim gene"

Ses yok. Arkamı döndüm ve gitmeye başladım. Eve geldiğimde annemi beklerken biraz telefon bakıyım dedim. Telefonu açtığımda mesaj vardı.

Tenten: hey sakura!

Sakura: efendim tenten

Tenten: arkadaş çevrenin artmasını istiyordun değil mi? Konuşma grubumuza ekliyim mi seni

Bu fikir çok hoştu. yeni arkadaşlarının olması hayal edebileceğimden bile daha iyi

Sakura: aaa çok iyi olur.


WhatsAPTALLAR
*tenten kişisi tarafından eklendiniz*

Tenten: grupta olan kişiler sasuke, naruto, neji, ben, sakura, hinata, kiba, lee, ino, sai, gaara, temari, shikamaru

((reklam gibi araya girdim ama bi kaç bölüm textingle karışık şekilde yapıcam sanırım çünkü sakura'nın arkadaşlara ihtiyacı var ve arkadaş edinmesi için olabilecek en iyi senaryonun bu olcağını düşündüm))

Sakura: merhabaa

Hinata: selam

Naruto: selam

Sasuke: slm

Naruto: sen hastanede değil misin sasuke?

Sasuke: geldim

Neji: ee nasılsın?

Sasuke: bilmiyorum

tenten: nasıl yani

Sasuke: bilmiyorum dedim uzatmayın.

Lee: gruba yeni biri mi geldi?

Sakura: evet ben geldim

Lee: okulda karşılaşırsak diye fotoğrafını atabilir misin?

Sasuke: sen tanımasan da olur.

Sakura: tabi olur

Sasuke: gerek yok atma.

Sasuke sanırdım beni kıskanıyordu. Onu üzmemek için atmadım. Sonuçta daha yeni iyileşmişti.

Sasuke: aslında sorduğunuz sorunum cevabı kötüyüm.

Naruto: ne

Kiba: neyin var?

Sasuke: yanımda olmasın istediğim bir kişi yanımda değil.

İno: direk sakura de?

Sasuke: peki sakuraya bu mesaj.

Sakura : ben mi

Tenten: sevgilisi sen değil misin sonuçta?

Sakura: haklısın

Demek yanına çağırıyorsun sasuke.. Hayır gitmeyeceğim. Telefonu kapatıp koltuğa fırlattım. Balkonuma çıkıp masmavi havuzu izlemeye başladım

*devam edecekkkk*
Bu aradaa texting sahneleri bittikten sonra time skip ekleyeceğim, ayrıca oylamayı unutmayın 💛

Real lovers  -sasusaku-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin