Dupa aproximativ doua ore, Miriam a iesit din magazin. Vantul puternic ii sufla parul de abanos in toate directile si ii batea nisip in ochii albastrii pe care abea ii mai putea tine deschisi. Avea nevoie de ajutor si stia ca Ryan este singura ei sansa de a castiga. A trecut de plaja si a continuat sa inainteze pe trotuarul alb si fierbinte pana a ajuns la o casa mare , crem acoperita de iedera. A sunat la usa si in cateva secunde o femeie micuta cu parul scurt, saten i-a deschis usa cu zambetul pe buze.
- Buna ziua doamna Becker. Daca nu va deranjez, as putea va rog sa vorbesc cu Lissa?
Lissa era una dintre prietenele lui Miriam, sau cel putin se suportau. Chiar daca lui Miriam nu ii facea placere sa vina la Lissa, stia ca doar de la ea poate afla adresa lui Ryan (nu doar a lui, ci a oricui pentru ca Lissa stia tot ce are legatura cu orasul lor si nu numai).
Miriam urca scarile din sticla pana ajunse in fata unei usi inguste, roz cu tot felul de poze pe aceasta.
A batut la usa de trei ori pana cand a auzit un "intra!" venind din inauntru.
Miriam a intrat si a inchis usa incet in spatele ei. A vazut-o pe Lissa cu spatele la ea, adunand niste foi de pe birou.
- Buna Lissa. A spus Miriam intr-un tarziu.
Atunci Lissa tresari si spuse serioasa:
- Doamne Dumnezeule, Miriam! Mai speriat!
- Scuze, am nevoie de ajutor. Spuse Miriam asezandu-se pe pat.
- O vai, ce s-a intamplat?
- As avea nevoie de o informatie.. in legatura cu Ryan McCart.
- Poftim?! Ce e cu el?
- Pai as vrea sa stiu unde sta.
- Si ce te face sa crezi ca iti voi spune? Spuse Lissa cu un zambet fals si malefic apropindu-se de locul in care statea Miriam.
- Pai nu stiu.. poate ar vrea Micke sa afle ca il inseli cu Trent.. cine stie?
- Sa nu indraznesti sa spui ceva!
Lissa facuse o pauza scurta dupa care continua:
- Bine, tu iti ti gura iar eu iti dau adresa.
Lissa se intoarse nervoasa, chiar daca incerca sa ascunda asta, luase o foaie de hartie si notase grabita adresa.
- Ține! Ia-o si pleaca odata! Spuse Lissa si ii intise foaia lui Miriam uianduse in alta parte, nu o putea privi de nervi. Daca Miriam nu ar fi iesit atunci din camera, capul Lissei ar fi explodat.
Ajunsa afara, Miram a plecat sa caute adresa pe care i-o daduse Lissa. Miriam a inaintat cu capul plecat incercand sa se protejeze de vant. Cu toate astea a reusit sa zambeasca si sa capete o senzatie ciudata care nu o lasa sa renunte si care ii soptea neincetat "vei castiga".