Annemle,babamı tatil için ikna ettikten sonra,bir sevinçle odalarımıza çıkıp çantalarımızı hazırladık.Biz bu arada üçüzüz.Annemle babamın iş nedeniyle gidemezdik sanıyorduk fakat yanılmıstık.Çantalarımız hazır olduktan sonra kapının oraya koyduk.Kıyafetlerimizide giymiştik.Daha sonra annemle,babam geldiler
-Hadi,gidiyoruz dediler.
Biz üc kız -Yupppii
diye bağirmıstık.Küçüktük,her şeyden habersiz ,masum bir sevinçti bizimkisi.Daha sonra arabayla yola çıktık.Şehir içinde annemle,babam emniyet kemerini takmayı fazla gerek duymuyolardı.Çok yanlış bir hareketti ama kime anlatabilirdin ki .Tatil yerine gelmiştik.Otel ne çok büyük ne çok küçüktu.Onun ortasında,şirin mi şirin bir yerdi.Otel'e yerleştikten sonra 1haftamızı orada geçirmistik.Harika ötesi bir tatildi.Mükemmeldi hatta.Geri dönüş vaktiydi.Çantalarımızı hazırlama faslı falan derken arabanın bagajına eşyalarımızı yerleştirdik.Çok uyuklamıştım.Yol git gide azalıyor,evimize yaklaşıyorduk.Şehir içine geldiğimizde annemle,babam emniyet kemerini çıkartmışlardı.Çıkartmasalar olmuyor muydu?Haberlerde o kadar emniyet kemeri yüzünden ölen bir çok insan görüyolar oysa ki düsünmeden edemediğim anda.Karşıda ki araba bizim arabaya yaklaşıyordu.Annemin panik yaptığı ve babamın şaskın ama azimli bakısını görmüstüm.Direksiyonu sağa doğru kırdığını çok iyi hatırlıyordum.Daha sonra o ağaca çarptıgımızı.Babam sağa kırmıstı oysa ki ama direksiyon hakimiyetini kaybetmişti.Sonra her sey garipti.Ambulansın sesi kulaklarımda çınlıyordu bayılmış mıydım.Onu dahi bilmiyordum.O baygın sandıgım halimle ambulansa sedyeyle kaldırıldığımı hatırlıyorum.Ve hastahaneye getirildiğimi,kardeşlerimide hastahaneye kaldırmışlardı.Annemle,babamın durumunu bize söylemiyorlardı.Ama daha sonra öğrenmiştik ki annemle,babam gitmişlerdi.Tek başlarına,bizi bırakmışlardı öyle aptal gibi ortada ne kadar kavrayabilirdik ki bu olayı.Ne olucaktı ki bize şimdi kimse bakmaya mecbur ve zorunlu değildi.Akrabalardan bakan gerçekten isteyen de olmamıştı.Acaba üç kız çocuğuyuz diye miydi.O yaşta ne kadar düşünebilirdik ki yani.Daha sonra yetimhaneye getirilmiştik.Her şeyden habersiz.Ailemizin öldüğünü biliyorduk fakat o duygu nasıl bir şeydi ölmüslerdi ama o duygu tarif edilebilir miydi.O bilinmez işte.Orada büyüdük ama bir de gelin bize sorun.
**************
Ailemiz öleli tam 6 yıl.Yetimhaneden çıkalı 2 saat.
Ben;18 yaşındayım,dalgalı siyah saçlarım var.Esmerim,gözlerim siyah.Fiziğim iyi.Bu arada adım Beste
Cemre;18 yaşında,sarı düz saçlı ve kumral,gözleri yeşille-mavi tonlarında.Fiziği iyi
Nur;18 yaşında,turuncu dalgalı saçları var ve beyaz tenli,gözleri elaya kaçan bir renkte.Fiziği iyi
Biz bildiğiniz birbirinden farklı,çok zıt olan üçüzleriz.Önce ev işini halletmemiz gerekiyordu.Sonra miras işi var ondan sonra da okul işini halletmemiz gerekecekti.6 yıla kadar aslında hayatımız muhteşem derecede harikaydi.Ama gidenleri geri getiremiyorduk değil mi.
Şimdi de Karşıyaka'da ev arıyoruz.yok biz kızmısızda,yok ailelerimiz yokmuşta.Bilmem neymiş.
-Kızlar,gelin bir de buraya bakalım.
-Tamam,geliyoruz bekle.
-Merhaba efendim,biz üçüz
kardeşleriz,eve ihtiyacımız var.
-Aileleriniz yok mu?
-Vefat ettiler
-Peki anlaşıldı,her ay eksiksiz 530 lira kira istiyorum.Faturalarda bende (kiraya dahil)Hem ev eşyalı zaten
-Peki efendim,çok teşekkürler,ev baktık ama kimse bize fazla yardımcı olamamıştı.Çok teşekkürler tekrar.
O kadar dolaştık tabi ki çok yorulmuştuk.Ev gerçekten fena değildi.İçinde eşyalarıda tamdı zaten biraz düzenlenmesi gerekiyordu sadece -Kızlaaar,buraya gelin
-Efendim,noldu dedi.İkiside
-Kızlar yarın ailemizin ölümünün 7.yılı mezarlarına gitmemiz lazım
-Peki,tamam gideriz dedi.Cemre ve Nur
Cemre:Peki,nerede okuyacağız?
-Bilmiyorum
Nur:Ben biliyorum.
-Neresi dedik aynı anda Cemreyle
Nur:Buraya yakın,bir lise vardı adı "Özel Varoluş Koleji" ve puanlarımız yetiyordu.Telefonda biraz araştırma yapmıstım.
-Tamam,o zaman kabristandan geldikten sonra,bankaya uğrar.Ordan çıkıp okula gideriz dedim.Ve teklifimi onayladılar.Hepsini kocaman kocaman öptükten sonra -İyi geceler dedim ve yeni evimizde odalarımıza çekildik.
Merhabalar,tekrar ben geldim önce ki Etüt aşkı kitabımı artık yazmıyorum.Yeni bu kitaba başladım.Ve en yakın arkadaşlarım,kardeşlerim dediğim Cemre ve Nur ile yazıyoruz.Baya bölüm yazdık.Hazırda bekliyolar şu an kağıttalar bir 6 bölüm çıktı sanırım.Her neyse uzatmıyayım.Sizleri çok seviyor,çok çok öpüyorum.Cemre ve Nur'a burdan öpücüklerimi yolluyorum.vote ve yorumları unutmayın ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇÜZLER
ChickLit3 genç kız, 3 değişik hayat, 3 degişik aşk. Birbirinden tamamen farklı 3 genç kızın aşk dolu hikayesi.