İnciyle umut 4 ay boyunca romantik zamanlar geçirmişti. Umutun sürprizleri, hediyeleri, inciye olan tutkusu, kibarligi incinin kalbini çalmaya başladı.
Umut inci için çok istekliydi. Umutun sürekli inciyi görmek istemesi, incinin umutun yanından ayrılmak istememesi bir aşk başlangıcı mi acaba?
Kötü kızımız aşık mı oldu?
İnci umutun dün akşam ki teklifini unutmamış hatta sabırsızlıkla bekliyordu.
Pierlotiye giderken ne giyilir ki?
Umutun teklifi inciyi çok sevindirmisti. Çünkü birbirleriyle vakit geçirmeleri ikisine de huzur veriyodu.
" geç kaldım " saat 12 olmuştu. Umutun gelmesine yarım saat vardı. Aceleyle saçını yapıp dolaptan Fenerbahçeli tişörtünü giyip altına da koyu lacivert kotunu giyindi. 20 dakika içinde hazırlandı. Umutun gelmesini bekledi...
Saat 12:30
.
.
12:45
.
.
13:00
.
.
UMUT ARIYOR..."alo incim "
" efendim umut "
" inci özür dilerim trafik var ama 15 dakika sonra ordayım"
"tamam bekliyorum daha uzun sürmez değil mi "
" umarım sürmez yanında olmak için can atıyorum incim "İnci umutun ona incim demesini çok hoş bulup ona çaktırmadan kıkırdayarak güldü. Umut 20 dakika sonra geldiğinde inci hemen aşağı inip ona sarıldı. İnci umuta sarıldığında umut onun kulağına fısıldadı. "özür dilerim kahvaltimiz kaçtı"
İncinin cevap vermesine bile zaman olmadan yağmur damlaları gökyüzünden inmeye başladı.
"umut sanırım bugün evde kalsak daha iyi"
"peki ya Sevim rahatsız olmaz mı "
" uzun hikaye ama Sevim annesinin yanına gitti "
" ama hastanedeyken kimse gelmemişti hatta seni birbirimizden başka kimsemiz yok derken duydum"
"uzun hikaye dedim ya neyse hadi gel ıslanıcaz ben sana kahvaltı hazırlarım "Eve girdiklerinde umutun ilk söylediği şey
"sanırım dün akşam ki galibiyet seni mutlu etti"
"evet bir kıza göre fazla fanatiğim sen geç içeride otur bende bişeyler hazırlıyım "
" inci lavabo ne tarafta ellerimi yıkamam lazım "
" koridorda solda ikinci kapı "İnci mutfakta çayın suyunu koyup, umut için banyoya temiz havlu vermek için gittiğinde umutun o hali inciyi utandırdı.
Umut ellerini yıkadıktan sonra ellerini kurulamak için çamaşır makinesinin üstündeki havluyla ellerini kurularken kenarda duran katlı ve düzenli şekilde iç çamaşırlarını görmüştü. Umutun inci için ayrı bi istek duymustu. Mor, dantelli ve bir o kadar sexi sütyeni gördüğünde kendine hakim olmasi biraz zor olmuştu. İşte tam o sırada inci banyoya girince utanmıştı.
"şey ben sana temiz havlu getirmiştim "
" eeee.. Şey... Tamam... Bende... Şey içeri geçelim mi "
" tamam sen içeri geç rahatına bak bende bişeyler hazırlıyım sonra kahvaltı yapalım acıkmışsındır çoktan "" inci mutfakta yardıma ihtiyacın varsa gelebilirim " diye seslendi oturma odasından. İncinin cevap vermemesi üzerine mutfağa gelip arkasından sarılıp onun yanağına bi buse kondurdu. İnci, umutun kalp atışlarını hissediyordu ama bu itirafı beklemiyordu.
" 4 aydan fazla bi süredir seni tanıyorum. Bunu sana söyleyebilme cesaretini daha yeni toplayabildim. Umarım hislerim karşılıklıdır. Çünkü sana arkadaşımmışsın gibi davranamıyorum. "
" umut.. "derken umut ellerini dudaklarının üstüne koyup inciyi susturdu. İncinin kalbi adeta yerinden çıkacak gibiydi.
" seni seviyorum incitanem sana aşığım "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON UMUT
RomanceKızın hayatında çok erkek oldu ama umut sondu. En çok hatırlamak istedikleri şeyi hatırlamıyorlardı. Aradan 1 sene geçse de birbirlerini asla unutmadılar.Onların sonları diğerlerinden farklıydı... (+18 bölümleri var)