Джин
- Куки, не мислиш ли че ще е добре да отидеш и да поговориш с доведената ти майка?
- Но защо да го правя, тя няма да се върне..
- Не говорим за това Куки, няма ли да е добре да поговориш с нея относно това какво баща ти причинява на Намджун?
- Добре.. мисля че наистина ще е добре да го направя..
Аз кимнах леко и заедно тръгнахме да се прибираме към вкъщи.
Днес Техьонг не бе на училище с нас тъй като сутринта не се чувстваше добре затова бяхме само двамата с Чонгук.
- Хьонг, а как е Намджун хьонг?
- Куки, не си го признава, но видимо той не е добре.. – казах тихо с въздишка, а Кук погледна тъжно към земята.
- Няма ли да е по-добре да се върна вкъщи и да съм до него?
- Куки.. Намджун ми каза че за теб ще бъде по-добре ако седиш на далеч от него и онази къща.. Затова, нека го послушаме, за твое добре е..
- Щом казваш..
Докато двамата вървяха към домът и Кук видя Бонг-Ча и се затича към нея прегръщайки я силно.
- Мамо.. – изхлипа той, а тя побърза да го прегърне.
- Куки, миличък, защо плачеш? – притесни се жената.
- Т-татко.. т-той.. – захлипа по-силно не можейки да говори.
- Кук! Не бягай така моля те! – каза Джин тъкмо пристигнал до жената в чиито прегръдки бе Чонгук – Ах, госпожо Ким, добър ден!
- Джин, нали?
- Да..
- Нам ми е говорил много за теб преди да си тръгна.. – усмихна се леко жената, а Джин се засрами пускайки лека руменина да се покаже на бузите му.
- Мамо.. Нам хьонг, т-той страда.. – тихо изхлипа Кук, а жената погледна объркано към Джин надявайки се той да знае нещо.
- След разводът ви с господин Ким Чонгук се премети да живее при мен и Техьонг, а Дун остана при баща им.. Господин Ким се превърна в алкохолик и Джун е подложен на психически и физически тормоз..
- Какво?! – извика шокирано жената.
- В-вярно е.. т-той повтаря че е д-добре, но ни лъже..
YOU ARE READING
𝓕𝓸𝓻𝓫𝓲𝓭𝓭𝓮𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮
FanfictionДжин и Намджун се запознават и стават много близки приятели, след време Нам разбира че Джин е хомосексуален и бива принуден от баща му да прекратят отношенията си.... Започната: 28.04.2021 Свършена: 31.05.2021 Намджин/Namjin Текук-Викук/Taekook-Vkoo...