Tanıtım

176 7 0
                                    

RÜYA: 19 yaşında genç bir kız. Üniversiteye gidiyor.  Yani, henüz hazırlanıyor. Fiziksel özellikleri: omuzlarının aşağısına gelen dalgalı ve kumral saçları olan orta boylarda bir kız, Rüya.  Boyu yaklaşık 1.75, zayıf. Gözleri mavi. İsminin özel bir büyüsü bu kitabın içinde. 

GÖKALP; 20 yaşında.  Üniversite 2 ' de.  Fiziksel ozellikleri: 1.83 boylarında,  fit ve çekici bir çocuk.

HANDE; 19 yaşında.  Rüyanın en iyi arkadaşı.  Fiziksel ozellikleri; Ela gözlü , sarı saçlı.  Boyu 1.70 civarlarında.

KUTAY; 20 yaşında, Hande ' nin sevgilisi. Boyu 1.81 .

DORUK; Rüyanın dostu. 1.70 boyunda sarışın bir çocuk. 19 yaşında.

Evet arkadaşlar bu benim ilk kitabım. Kahramanlar şimdilik bu kadar. Araya bir çok kişi girecek. Medyadan hepsinin fotoğrafını paylaşacağım. Sadece fiziksel özelliklerini vermemin sebebi ise anlatırken yavaş yavaş karakterleri tanımanızı sağlamak. İnşallah beğenirsiniz.

 Bu kitabı yazarken çok düşündüm.  Çok çok büyük bir hayran kitlesi beklemiyorum ama beğeneceğinizi umuyorum. Yorum ve Oylarınızı bekliyorum. Beğenmediğiniz yerleri söyleyebilirsiniz.   Ha bu arada söylemeyi unutmayayım. Bu kitabın her bölümü hazır. Yine de istekleriniz doğrultusunda bölümler üzerinde değişiklik yapabilirim. Şuan yeni bir kitap yazıyorum fakat bunu haftalik paylaşmayı düşünüyorum. Benimle iltibata geçin. Sizlerle tanışmak için sabırsızlanıyorum. İyi okumalar.

İlk Defa 'Aşk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin