Bölüm 1 devamı-

81 8 0
                                    

Mini kalp yaka bir elbiseydi. Rengi siyahtı. Sırtında derin bir dekoltesi vardı. Saçlarımı dağınık topuz yaptım ve parlatici sürdüm.  Çok makyajı sevmediğimden sadece maskara ve eyeliner sürdüm.  Ayağıma platform mor bir ayakkabı giydim ve saçlarımı son bir kez düzelttim.  Sanırım hazırdım.  Aşağıya inerken bir çok davetli gelmişti.  Zaten en fazla 15 kişiyi çağırmıştık.  Hande de benim gibi kalabalık ortamları sevmezdi. 

"Harika görünüyorsun" dedi neşeli sesiyle Gökalp. Ne yani buz adam bana samimi bir şekilde gülmüş müydü? Ve de iltifat? Yok canım. 

"Teşekkür ederim" dedim.  Sesim istem dışı mesafeli çıkmıştı. Arkadan Doruk  yanıma geldi ve "Selam Rüya" dedi.

Şaşırarak ona baktım. Yıllardır onu görmüyordum. O benim anlasabildiğim nadir insanlardan biriydi.

"Doruk!  Cidden bu sen misin? " dedim neşeyle. 

"Benim, kuzum." dedi ve burnunu kırıştırdı.  Ah evet hiç değişmemiş. 

 Ona sıkıca sarıldım. İzmire gelirken uçakta yan yana oturmuştuk. Orada tanışmıştık Doruk'la.   Onu çok sevmiştim. Şimdi de yıllar sonra karşıma çıkmıştı. En son annesinin ölüm haberini alıp Ankaraya gitmişti.  Bunu düşününce içim burkuldu. Acaba nasıldı?

"Nasılsın?"  diye sordum. Gözlerinden bir an hüzünlü gölge geçti fakat sonra

 "Iyiyim"

 diyebildi. "Bu kim?" Gökalp'ten bahsediyordu. "Yoksa sevgilin mi?" dedi alayla. 

"Sacmalama" dedim. Benim hiç sevgilim olmamıştı, olmazdı da.

"Gökalp Kutay'in arkadaşı."

 Doruk gülümseyerek elini uzattı,  Gökalp duygusuz bir şekilde bir bana bir de Doruk'a baktı. Hiç bir şey söylemeden kendisine uzanan eli hafifçe sıktı ve ardından bizi yalnız bıraktı. Ne olacak başka? Buz adam! Odun! Öküz! 

Doruk'la konuşmaya devam ederken Gökalp gözünü bile kırpmadan bizi izliyordu. Sonra yanına güzel bir kız geldi ve bana bakmaya son vererek kıza sırıttı. İçim burkulurken nedenini anlamamıştım.  Ne yani ben Gökalp'i kıskanmış mıydım?  Zihnim bu düşünceyi kovarken aklım hala doğruluk payı olduğuna inanıyordu. Çoğunlukla aklım, beynimi yenerdi.  Bu yüzden kendime gelerek sakinleşmeye çalıştım. Gökalp'le olmazdı.  Kimseyle olamazdı. Benden olmazdı ki. Ben yapamazdım. 

İlk Defa 'Aşk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin