Jméno : Eleid
Pohlaví : Samec
Povaha : S vlky se moc nestýká. Když už se s někým baví je drzý nebo se tváří povýšeně.
Věk : 8 let - mladý dospělý
Magie : Eleid dokáže ztlumit všechny zvuky. Dokázal by i úplně ztišit výbuch bomby. Hlasy i zvuky zvířat mu také nedělají problém. Umí je ztišit jen sobě, určitým osobám, ale i všem vlkům v oblasti přibližně pěti kilometrů. Právě díky tomu je dobrý v kradení.
Město : Ondyx
Rodina : Do čtyř let s ním žili oba rodiče. Když se narodila jeho sestra, matka je opustila. Zůstali jen s otcem, ale ten zemřel, když Eleidovi bylo 7 let. Od té doby se Eleid stará o svou mladší sestru.
Stav : Zloděj, spíše kapsář, kradl, aby uživil sebe a svou sestru, ale stouplo mu to do hlavy. Už nemá nouzi o peníze, ale krade pořád, protože ho to baví.
Něco o/minulost : Má moc rád svou sestru. Dříve se jí věnoval a dělal pro ni první poslední, ale teď, když mu stouplo kradení do hlavy, se jí nevěnuje a chodí domů hodně málo. Nemá žádné přátele a ke všem se chová odtažitě. I přes svou povahu by moc stál o družku.
Vzhled : Šedý vlk s fialovou patkou. Štíhlý. Má chundelatou srst. Pod kůží se mu rýsují svaly. Má táhlou jizvu přes hrudník. Není však vidět přes jeho srst. Na pravém uchu má tři piercingy a na nose jeden. Na krku nosí amulet, který jednou někomu ukradl. Má fialové oči.
ČTEŠ
Přihlášky Do 6. Dílu Eldiary
RandomProsím, nevšímejte si toho :D Nechce se mi dělat kniha na všechny přihlášky, protože stejně ani žádné další tu nebudou.