i'm cold

106 13 105
                                    

Multimedya 🥺

Yb çok geç geliyor biliyorum üzgünüm aklıma geldikçe yazmaya çalışıyorum.

aklimdaki kadar guzel olmadi uzgunum 🧝🏽‍♀️💛

。*゚+。*゚*。*゚+*゚+。*゚

Harry içeriye sızan güneş ışıkları ile uyanmak zorunda kaldı. etrafa bakındığın da Niall'ın evinde olduğunu anlamıştı.

dirsekleri üzerinde doğruldu ve evin içine yayılmış olan kokuyu içine çekti. Harry gözlerini ovuşturup koltuktan kalktı. Niall'ın yanına uğramadan önce yüzünü yıkamak için tuvalet girdi. iyi görünüyordu, tatmin olmuş gibi kendine baktı ve yüzünü yıkadı.

dişini de fırçaladıktan sonra yüzünü kurulayıp tuvaletten çıktı. esneyerek mutfağa girdi ve Niall ile karşılaştı. yavaş ve sessizce ona yaklaştı ve arkasına geçti. "Günaydın."

Niall ilk başta irkilse de toparlayıp Harry'e baktı. "Günaydın Harry. " Harry gülümseyip cama doğru ilerledi. hava kötü gözüküyordu. duman rengi bulutlar, hafif esen rüzgar. hiçte iç açıcı gözükmüyordu.

"bu gün ne yapmayı düşünüyorsun?" dedi Niall sessizliği bozmak istercesine. "ölmek?" Niall kaşlarını çatarak Harry'ye baktı ve onaylamaz şekilde kafasını iki yana salladı.

"galiba gevrek yiyeceğiz." dedi Niall üzgün bir şekilde. "Ha?" Niall tost makinesinin önünden çekilip yanan tostları gösterdi. Harry kafasını sallayıp dolaptan iki tane kase çıkarıp gevrek koydu, üstüne süt ilave edip masaya koydu.

"Cidden mutfakta mı yiyeceğiz Harry." kıvırcık olan kaşlarını havaya kaldırıp, zümrüt rengi gözlerini karşısındaki sarışın çocuğa dikti. "Salonda yiyeceğiz Harry."

çocuk kafasını sallayıp içeriye geçti ve televizyonu açıp kanal aramaya başladı, uygun birşey bulduktan sonra gevreğini yemeye başladı. "eww onlar yumuşamıştır iğrenç." dedi çocuk yüzünü buruşturup. "ben böyle seviyorum Niall." deyip yemeye başladı Harry.

yemekleri bittikten sonra etrafı topladılar. Niall bir ümit hava düzelmiştir diye camdan baktı, ama yağmur yağıyordu. dudaklarını büzerek kendini koltuğa attı. "eee?" Dedi sıkıldığını belli edercesine. "Lou ile size ne olacak."

Harry iç çekip omuz silkti. "ımm.. kek yapalım!!" dedi Niall heyecanlı bir şekilde. Harry ayağı kalkıp mutfağa doğru ilerledi.

dolaptan şeker, un, süt, kabartma tozu vb. çıkarıp tezgaha koydu. Niall onaylamaz şekilde mırıldandı ve dolaptan pasta süsleri, çikolatalar çıkardı.

Niall kaseye yumurta kırıp çırpmaya başladı. "dışarı çıkacağım." Niall anlamadığını belli ederek Harry'e baktı "Ha?" Harry omuz silkip "hava alıp geleceğim." dedi. "Pastayı bitirseydik." Harry iç çekip arkadaşına baktı ve kafasını salladı.

。*゚+。*゚*。*゚+*゚+。*゚

" yaktın!" diye sitem etti Niall. "Hayır böyle olmalıydı zaten, koyu kahverengi." diyerek karşılık verdi Harry'de. "Keşke dışarı çıkmana izin verseydim, senin yüzünden yandı!" kıvırcık olan iç çekip çocuğa baktı. "yanmadı." Niall kafasını sallayıp Harry'i mutfaktan attı. "dışarı çık yada salonda otur." diye emretti. Harry gözlerini devirerek, kapıya doğru yürüdü. tabii ki evde kalmayacaktı, duvarlar üstüne üstüne gelirken yapamazdı.

ceketini üstüne atıp ceplerini yokladı, cüzdanı ve Telefonu yanındaydı. kendini onaylayıp dışarı çıktı.

。*゚+。*゚*。*゚+*゚+。*゚

Harry yağmurlu yolda onu düşünerek yürümeye başladı. Tanrı aşkına onu unutmak için dışarı çıkmışken hala aklında o vardı, bu gercekten çok sinir bozucuydu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I said shut up -ls-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin